-> COL 01.12.24 22:05:13: Obojí je asbestové brzdové obložení.
-> isti 02.12.24 19:20:40: Klascický NÜRAL píst z prvních 136.
-> isti 02.12.24 19:23:38: Nevím, jak je to velké, ani na co to je - napadá mne na nějaký osvěžovač do hajzliku...
-> COL 01.12.24 17:36:30: Myslím, že by to mohly být stěrače na Avii - stříbrné PAL stěrače byly vyráběny v sedmdesátých letech). Samotný stěrač je stejný, jako na užovky.
-> COL 01.12.24 17:39:50: Tohle je normální mechanismus úplně všech PAL stěračů ze 70.-80. let (licence Fister) - stěrač na raménko nasuneš a tlakem na stěrač zmáčkneš ten předpruženej plastík pod plechem. Zaaretuje se to tak, že čudlík na ramínku zaskočí do dirky v příchytce stěrače, odaretuje se to buď zatlačením na plastový jazýček zespodu mechanismu, nebo lépe zase tlakem (páčením) celého stěrače na ramínku...
Pro zamezení krádeže v 80. a 90. letech velká část řidičů (ti, kteří nechtěli stěrače po jízdě sundavat a nebo o ně při parkování na ulici přijít) přimáčkla kovové packy, vymezující volnost stěrače na raménku, k raménku a pak stěrač nešel sundat bez rozehnutí těch pacek. Mnozí tak řešili i provozní vůle, které časem v tom mechanismu vznikají...
-> COL 01.12.24 17:46:45: Originál je tuhý a nepoddajný, ale na auto bych si spíš dal tu vyšší měkčí variantu
