skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
kuci, někde tu byl odkaz na vyhledání dílu podle čísla škodováckýho, nemužu to najít... ví někdo kde to bylo?
-> Jozka: Pokud to má být na škodovku, tak bych si skoro i tipnul, že by to mohla výt sestava spodního šroubu pro upevnění fovoriťáckého alternátoru na 742kový držák, potažmo motor. Ale zkus si to oměřit.
ondie => no fotky poskytnu az bude obleva ted se k autu nedostanu je pod sněhem (masku pak sundam a nafotím
Uvízl u mě takovýhle šroub se dvěma trubkovitými bazmeky.. došel sice se škoda díly, ale nemám ani tušení, jestli je to vůbec autodíl. Takle to bylo navlečený, je to M10 a ty válečky mají vnější průměr cca 20 mm. Neví někdo?
-> 4dams: 1203 nebo podobnej motor si troufám tvrdit
Su to klukove loziska zo skody ale neviem z akej... viete blizsie info?
-> Tony Outland: podle mě je lidová tvořivost dělaná z tý seriový..dej fotky zezadu..
poradte co je to za masku a kde se vyskytovala popřípadě poskytněte nějaké fotky ,
skoda-virt.cz/cz/.../1392 74-maska-skoda-120
skoda-virt.cz/cz/.../1392 74-maska-skoda-120
-> afro100: Ten dekl jsem prohnal mám dojem vloni kotlem, dneska už ani nevím zda patřil do kufru tou latí dopředu, nebo dozadu. A to, jsem považoval za očka na pásek, mohly být "panty" - neb byly v páru a v rozích.
A i když mi tohle info je v současnosti k ničemu, jsem fakt zvědavej, co vyzkoumáte..
A i když mi tohle info je v současnosti k ničemu, jsem fakt zvědavej, co vyzkoumáte..
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): ok dík
-> afro100: Mozem sa pozriet, ale az v sobotu, ked budem doma
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): vyrez je rovnaky, ostatne pochybujem ze by robili na kapoty eR a kiliu ine formy ked je to prakticky az na detaily to iste ... system u eR je zrejme lepsi, len teraz keby som videl na com to este drzalo na tom papundekli ...
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): tj....už moje babička říkala že kulatej wartburg 311 byl mnohem luxusnější než kilo...."měl přece lampičku vzadu v kufru"...a má pravdu 

-> afro100: v erke je lampicka a pri nej vyrez. Na fotke je moj kufor bez lampy. Na koniec toho vyrezu sa da zahaknut kovova vec na tom pasiku
-> Jozka: no ono u LS ako aj u normalneho kila to bolo vymyslene tak, ze tam bol v pavuku kapoty taky hak z gumy a po odklopeni toho papundekla sa to tam zachytilo, pokial teda ten papundekel drzal v origo gumach na dne kufra ...
u eR to bolo inak, v strede pavuka bola lampicka ..
u eR to bolo inak, v strede pavuka bola lampicka ..
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): Stejně jsem se sám sobě zasmál díky těm páskům - ten dekl jsem si u 110LS přidržoval různě ramenem a tak, to kování mám dojem jsem si při likvidaci auta dokonce odtrhl, ale na co v něm jsou ty okýnka, mě nikdy nenapadlo..

-> Jozka: ked pojdem domov, kuknem do auta ak nezabudnem, myslim, ze to na tej doske mam
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí) 30.11.10 11:51:12: No, do těch okének hliníkových bazmeků, přinýtovaných ke kuforvýmu papundeklu - dřevodesce, by to fakt pasovat mohlo.
-> Kilián: lepšie excentre ako čínske samostavy
-> afro100 26.11.10 19:38:57: Ten gumovy pasik moze byt toto:
12-031-5441 Držák sklopné podlahy
z erkoveho katalogu, prichyti sa nim ta papundeklova "podlaha" na kapotu, ked clovek vybera rezervu
12-031-5441 Držák sklopné podlahy
z erkoveho katalogu, prichyti sa nim ta papundeklova "podlaha" na kapotu, ked clovek vybera rezervu
-> Petrson 09.11.10 10:10:50: Přesně takhle doplňoval maznice do MB čepů můj tatík kdysi, vyšlo do toho plechu tak 3/4 závitu.
Do těch knížek zas tak moc nekoukej - oni ve fabrice dali do toho prvního servisního A4 manuálu v roce 1964 minimálně některý obrázky nafocený ještě na prototypech, pak to jen zmenšili a furt to vydávali dokola sice s doplňkama, ale fotky zůstaly takřka bez vyjímky ty původní. Ale oko máš dobrý, zrovna tý výztuhy jsem si doposud nevšiml
.
Jo - třeba dekl nad spojkovým válcem, uchycený šrouby místo otočných paciček - viděl to někdo v sérii ? (v Baťovi obr. číslo někde kolem 230..).
Do těch knížek zas tak moc nekoukej - oni ve fabrice dali do toho prvního servisního A4 manuálu v roce 1964 minimálně některý obrázky nafocený ještě na prototypech, pak to jen zmenšili a furt to vydávali dokola sice s doplňkama, ale fotky zůstaly takřka bez vyjímky ty původní. Ale oko máš dobrý, zrovna tý výztuhy jsem si doposud nevšiml

Jo - třeba dekl nad spojkovým válcem, uchycený šrouby místo otočných paciček - viděl to někdo v sérii ? (v Baťovi obr. číslo někde kolem 230..).
-> afro100 29.11.10 15:09:52: Ono se to používalo asi leckdes, mám jich někde odloženo nějakých pět - šest, různý dýlky, různý háčky a očka, co kus, to originál, zřejmě osvědčené dobové uchycení čehokoliv..
-> Kilián: jdou ale zbydou Ti tam díry po excentrech...
-> Kilián: ano
ok.nevim ani proč jsem si to myslel
takže obyčejný celkem jeste sehnatelný štíty zadní na 120 v poho bez problému jdou na rápo,garde atd..??

-> afro100: Mensi buben? Kde? Max mensi hmotnost.
-> Kilián: to ano ale stity su rovnake
-> Kilián: ne
-> afro100: no pokud vim tak vlečka má menší buben ne ,takže by měly být jiný ne?
-> Kilián: vzhladom k excentrom Skoda 100 alebo 1000MB, teda kyvka...
medzi vleckovymi a kyvkovymi potom nie je rozdiel
medzi vleckovymi a kyvkovymi potom nie je rozdiel
-> Mára-RK: na blbou otázku ;)
Pavel P.. 29.11.10 20:46:16 napsal: → Mára-RK: homemade to jsem potřeboval vědět, taky jsem si to myslel páč původně nebylo opracované, myslím tím srovnání spodní strany pro těsnění pak závit a víčko
m8rinek 29.11.10 20:46:48 napsal: 29.11.10 20:45:33 → Mára-RK: ze škody 120? Jak jsi to poznal?

m8rinek 29.11.10 20:46:48 napsal: 29.11.10 20:45:33 → Mára-RK: ze škody 120? Jak jsi to poznal?




29.11.10 20:45:33-> Mára-RK: ze škody 120?
-> Mára-RK: homemade
-> Jozka: jasne, pasik na lyze poznam, tym som mal na 4-kolke upevnenu baterku :D je oproti tomuto tak 2x dlhsi a tiez ma na opacnom konci take obdlznikove oko z drotu na zachytenie ze ...
-> afro100: Ona kdyby tam nebyla ta slepice, tak je to jen obyčejnej pásek na lyže.. ale držel by i ve vaničce čela 100/1000, být o chlup delší, zkoušel jsem. Ale stejně rád bych ho viděl aplikovaný v tý 105/120, mě se tam nikam nepasoval, i když - obhlídka trvala tak minutu, pak mi došla trpělivost..
.

-> Jozka: hej hej, to poznam, ale toto mi vrtalo hlavou, ziskal som to s inymi dielmi ...
-> afro100 26.11.10 19:38:57: Kdyby to mělo místo bobule na konci takovou "tyčku" a bylo to delší, tak by to byl pásek na hever na kilo..
.

-> castrol: ťážké peňáze o jé
pékna predstava ... si to necham, chleba to nežerie, možno tomu časom nájdem nejaké využitie ... :)

-> afro100: to pradaj na aukru za tazke penaze 

tak hever, to je fu(c)k, nemam stodvácu takze mi to je aj tak k prdu ... 

-> Nwkt: hever
-> MOLSO: Nebo tak, teď nevim
-> Nwkt: jakej krabice ? nebolo to nahodou na uchytenie toho mrzackeho heveru ?
-> Nwkt: ahá, diky
-> afro100: jo
-> darklord: ale huš, ty
-> Nwkt: 105/120 ?

-> Nwkt: 105/120 ?