skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zadní brzdový okruh
09:48:51
02.08.2008
02.08.2008

vhml
To se člověk dozví věcí :-D Když nad tim přemejšlím tak to asi na obou autech mám obráceně. Jelikož 100vka i ouža měli 22mm a teď je na obojím 19...
15:43:22
01.08.2008
01.08.2008

Syny
-> Ratoo: 

15:41:23
01.08.2008
01.08.2008

Ratoo
ok teď to chápu jdu to nějak spáchat koupim nový těsnění a uvidíme
ještě jednou dík
ještě jednou dík
15:38:45
01.08.2008
01.08.2008

Syny
-> Ratoo: Ne, B je lepsi. Tam mas doel zapojenej predek a nahore zadek. To znamena ze nejdriv zacne brzdit predek a pak az zadek, co je urcite lepsi nez opacne. Nevim jestli to tak opravdu je s tim nastupem, aleja to pozoroval. Zkratka ja bych to zapojil jako B s 19kou THV 

15:31:45
01.08.2008
01.08.2008

Ratoo
tak teď sem z toho jelen
takže je lepší A?
takže je lepší A?15:26:49
01.08.2008
01.08.2008

Syny
-> Ratoo: i kdyz ted jak to ctu tak to rikas blbe :) Na 22THV ma bejt zadni okruh zapojenej dole a na 19THV zadni okruh zapojenej nahore. Pokud ty mas 19ku THV a zadek dole (stejne jako sem to mel ja), tak musi driv zacit brzdit zadek - alespon me to takhle delalo. Ja pozoroval ze to co je zapojeny dole nastupuje driv.
15:25:03
01.08.2008
01.08.2008

Syny
-> Ratoo: neni za co. Co je ten THV uz radsi pisu, pac pak se plno lidi pta co to je 

15:22:57
01.08.2008
01.08.2008

Ratoo
-> Syny: jo THV chápu
ale teď si mě uvedl do obrazu měl sem tam totiž 22mm THV a zadek dole dal sem tam 19ku a nechal zadek dole a teď když šlápnu na brzdu tak se okamžitě zablokuje předek a zadek absulutně bez odezvy samozřejmě zkoušeno na trávníku bo na silnici bych si ani neškrt
dík mockrát je po problému snad
ale teď si mě uvedl do obrazu měl sem tam totiž 22mm THV a zadek dole dal sem tam 19ku a nechal zadek dole a teď když šlápnu na brzdu tak se okamžitě zablokuje předek a zadek absulutně bez odezvy samozřejmě zkoušeno na trávníku bo na silnici bych si ani neškrt
dík mockrát je po problému snad
15:14:39
01.08.2008
01.08.2008

Syny
-> Ratoo: jedno zapojeni je pro 22 THV a druhy pro 19 THV. Konkretne to horni je pro 22ku a to spodni pro 19
Z vlastni zkusenosti rikam, ze nedoporucuju to menit. Sam sem jezdil 3 roky s 19kou THV a prednima brzdama nahore a porad sem resil proc predek brzdi na prdel... Nehlede na to ze i khornimu okruhu jde nejkratsi nozicka z nadobky. I kdyz to neumim realne vysvetlit, tak ten horni okruh nastupuje dyl po seslapnuti brzdy - to znamena ze kdyz slapnes na brzdu tak driv zacne brzdit okruh napojeny na spodek - alespon tohle sem pozoroval pri mejch pokusech. Co se tyce prakticnosti tak je urcite lepsi zapojeni B a 19kou THV
(THV = tandemovy hlavni valec - neboli ta blbina na posilovaci ke kterej ty trubky vednou) 
Z vlastni zkusenosti rikam, ze nedoporucuju to menit. Sam sem jezdil 3 roky s 19kou THV a prednima brzdama nahore a porad sem resil proc predek brzdi na prdel... Nehlede na to ze i khornimu okruhu jde nejkratsi nozicka z nadobky. I kdyz to neumim realne vysvetlit, tak ten horni okruh nastupuje dyl po seslapnuti brzdy - to znamena ze kdyz slapnes na brzdu tak driv zacne brzdit okruh napojeny na spodek - alespon tohle sem pozoroval pri mejch pokusech. Co se tyce prakticnosti tak je urcite lepsi zapojeni B a 19kou THV
(THV = tandemovy hlavni valec - neboli ta blbina na posilovaci ke kterej ty trubky vednou) 
15:06:51
01.08.2008
01.08.2008

MOLSO
-> Ratoo: nejde tu účelnosť, ale o to či máš HBV 19 alebo 22 mm. Brzdit to bude tak či tak 

15:03:43
01.08.2008
01.08.2008

Ratoo
Čus chlapi mám dotaz nevíte jaký zapojení zadního brzdovýho okruhu je účinější A nebo B
