









ale rozhodně dvouvlnka tam nevadí ale když jednovlnky jsou tak proč ne.. objednal sem si zásoby od gometu obou provedení..





no myslím že pokud neseženeš jednovlnku tak je nejlepší hodit tam obě dvouvlnky stejný a je to, dělá to každej..je zbytečný dávat jich víc.. a tak ted fakt nevím ale ja sem několikrát viděl u převodovky jednovlnku a u kola dvouvlnku a dává to i smysl protože u kola je větší úhel na zlom.. tak než abych to dal blbě tak dám radši všude dvouvlnky a bude to bezproblémů..




a držiaky sú Gomet alebo Spidan. A origo manžety na 130 boli tak ako píšeš, u prevodovky jednovlnka a u kolesa dvojvlnka. To len tie dnešné z Fa-Fe sú u prevodovka dvojvlnka a u kolesa troj-štvorvlnka. Ale čím viac vlniek, tým lepšie :)
jo a ještě se zeptám, já měl vždy u převodovky jednovlnky a u kola dvouvlnky.. je to tak z výroby správně ??









pokud bude zíjem tak nafotím detailně obě manžety vedle sebe (šunt a Gomet) a můžete porovnat

vyzkoušeno a to sem je nemám ještě ani na autě ale v teple pokojové teploty po 4 měsících sou v ha... a budu tam dávat ty Gomet manžety vnější kloub tedy ke kolu a k vnitřní z feliny....ty vydrží..i za těch 30kč sou kvalitnější než ty druháky na fávo....vyzkoušej a uvidíš! sám sem se nechal napálit kecama "nikdo si u nás nestěžoval" ...a jiné
























