100 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 14.09.2011 do 09.03.2012, založil/a Marecek-16
řadit dle data
19:14:35 09.03.2012
Bobesh
-> palinator: A safra,to je tak,když člověk pořádně nečte mea culpa
15:37:11 07.03.2012
palinator
-> Bobesh:
Škoda, že je to už asi vyřešený.
14:05:46 07.03.2012
Bobesh
-> Marecek-16: Zalej nádobku,pak povol průtokové šrouby (spodní,potom vrchní) dokud nepoteče čistá kapalina. Dokud nemáš zaplavenou pumpu,nemá cenu pokračovat dále. Pak to zatáhni a odvzdušni kolo po kole. Pokud nemáš pumpu v háji,musí to jít.
13:40:02 07.03.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> skodovak 26.11.11 23:37:15: Tak na jednej straně (tej co méně brzdí) navlíkni na šroubení lanovodu trubičku a štelovací matici dotahuj až za ní. Tím budeš mít ještě dostatek závitu ke štelování.
-> havlik: aha, dakujem! o piestikoch viem... podla sady na repas co som si kupil, lebo mi nepasovala! A kotuce tam aj tak musim dat ine a dosky mam Textar...
17:00:10 06.03.2012
havlik
-> Matulo: velmi pravdepodobne vubec zadny. kouknul bych po tom jaky kotouce a desticky se pouzivaji mozna bude jiny prumer pistku ale to se menilo i behem vyrobu
16:26:35 06.03.2012
Maťulo
Vyuzijem temu... Je nejaky rozdiel medzi zadnymi brzdovymi strmenmi z octavie a napr fabie RS??? mal by niekto pripadne fotky na porovnanie??? diky...
23:37:15 26.11.2011
skodovak
nějaký navařování někde něčeho jako u 120ky se asi nekoná?? aby se to dohnalo?..
23:05:27 26.11.2011
skodovak
bubny nejsou nijak extra vyjetý..nemaj ani hranku,půl dne ladim a prd platný...jinak brzdy jako takový jdou jak hutě..
23:02:13 26.11.2011
Tomaso435
-> skodovak: lanovody dát jiný
23:01:29 26.11.2011
Minik03
-> skodovak: stav bubnu?
23:00:51 26.11.2011
skodovak
Chlapi když na feldě nejde pořádně doštelovat ručka,na jedný straně je to nadoraz a neflekuje,druhý na začátku a flekuje.. čim to dohnat?..
Pakny jsou nový atd..
09:49:05 23.11.2011
vhml
-> minno: to je mi jasný, lec nevim postup a kolik prace to obnasi na felde
11:43:11 22.11.2011
minno
-> vhml: jedine môžeš dať pedál do vyššej polohy. Prípadne došteľovať tŕň medzi posilňovačom a valcom, aby si tam nemal veľkú vôľu. Viac pre záber pedála nespravíš.
11:07:45 22.11.2011
vhml
-> Syny: zřejmě, leč za jízdy to posiluej normálně ,tak to nebudu řešit.
Spíš že pedál zabírá poněkud níž mi štve. Je tam taky nějakej štelovák aby zabíral vejš? Není to nic zásadního, ale když do toho sednu ze stovky tak je to šok jak to nebrzdí na dotek.
10:04:15 22.11.2011
Syny
-> vhml: Tak to mas rozbity...
10:03:09 22.11.2011
vhml
Na volnobeh funguje. Ale kdyz dolu do mesta 500metru pribrzduju, posiluje to furt, jen kdyz dam kvalt je poznat ze to zaposiluje vic.
22:57:50 21.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 21.11.11 17:51:17: Tak si to oprav... Pedál má změknout/poklesnout při nastartování, ale ne reagovat na otáčky motoru
21:33:28 21.11.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Tjn, nekde mu unika podtlak
21:30:06 21.11.2011
Syny
-> Nwkt: Zarazena rychlsot = vyssi otacky = rychleji udelanej podtlak. Ale na druhou stranu pokud nekomu nefunguje posilovac na volnobeh, tak to ma neco spatne asi :)
18:07:46 21.11.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: No kdyz se roztoci vic motor a zacne sat a generovat podtlak tak asi ne :-)
18:02:24 21.11.2011
Nwkt
-> vhml: Neměl by spíš ztvrdnout?
17:51:17 21.11.2011
vhml
Mě třeba na feldě dochází podtlak běžně. Sjíždím do města dlouhej kopec bez kvaltu. Když dám kvalt tak pedál změkne a klesne.
14:13:59 21.11.2011
robinho130
a mne ked sa cez zimu , ale len cez zimu sám od seba zavzdušnuje HBV tak to je asi na výmenu čo ?
-> palinator: U nafty nevim vubec jak to jo, ta de mimo me a ani jsem nikdy auto naftovy neridil... Respektive jednou 205tku atmosferu, ale to bylo jen asi 20km.
23:20:12 16.11.2011
palinator
-> Syny:
Psal jsem to už v tématu "1,6 TDI". Zkušenost s FII. Tam je sice podtlak řešenej vývěvou, ale stejně. Když asi 5x našlapeš za nastartovanýho motoru, tak pedál ztvrdne a to tak, že úplně. Trvá pak několik vteřin, než se zase propadne. Vím, že to funguje úplně jinak, ale abys neříkal, že to neexistuje.
-> minno: vědět jak no,pístky nový gumičky taky "uloženky ale nespuchřelí" vůle trnu by měla být ok a dělá to jedna strana,zbejvá max hadice a nebo nevim
22:10:49 16.11.2011
minno
-> skodovak: ak sa ti nevracajú piestiky, čiže ti ostávajú visieť a pribrzďovať, ak tomu rozumiem správne, tak ako prvé oprav najskôr to.
22:03:10 16.11.2011
skodovak
-> peti: právě. jinak už to zlobilo předtím,to brždění do kříže a pořád se mi nevracel jeden pístej.. teď se nevrací dva jinak teda ta "gumovost "tu beru s rezervou,jak píšeš
22:01:27 16.11.2011
minno
-> Eidy:
22:00:30 16.11.2011
Eidy
-> Syny: Ten podtlak nezmizí úplně, ale hadicí se nestačí "doplňovat". (to je ale pěkná blbost doplnit podtlak )
22:00:04 16.11.2011
peti
-> skodovak: ak dobre citam pises ze si robil Go brzdicov, potom prve km to bude tak onicom brzdenie, pedal je stale pruzny kym si to cele nesadne, ale ajtak je cudne to uplne strvdnutie pedala
21:54:47 16.11.2011
Syny
-> minno: To asi nemam :) Fakt jsem to do ted u zadnyho z mych dvou auta co jsem mel a mam nepozrooval a to ze jsem to u obou zkousel nekolikrat :)
21:53:44 16.11.2011
skodovak
-> minno: zkoušel..to je to první po odvzdušnění co zkoušim..
21:53:27 16.11.2011
minno
-> Syny: no však to je fuk, nemá význam sa o tom doťahovať :-) Ty máš skúsenosť takú a my traja ďalší (ja, peti, Eidy) máme zas skúsenosť takú že ten pedál proste pri rýchlom našľapaní pri zapnutom motore trochu tvrdne :) Alebo možno len nemáš cit v nohe
21:50:37 16.11.2011
Syny
-> minno: no tak treba u seata mi drobet poklesnou otacky (tak o 50-100ot/min) ale brzda jde porad stejne... Uz jsem to zkousel driv :) A na skodovce taky - dost jsem tim potrapil myho motorare, protoze jsem ho porad prudil, aby mi to poradne vysteloval, coz udelal a ja jsem mu za to do dnes vdecny :)
Mezitim, nez ty pustis pedal a zase ho zmacknes ubehne treba 1/3 sekundy... Pri 800ot za minutu (volnobeh) mas cca 13 ot za vterinu. Tedy cca 4 za 1/3 vteriny a to se tam vskutku podtlak udela novy v pohode...
A vzhledem k tomu, ze i u vypnuteho motoru seslapnu pedal bez problemu 3x a az pak ztvrdne, tak tim spis rychlym slapanim ten podtlak nevycerpas...
-> skodovak 16.11.11 21:43:53: a skúšal si za pomoci pomocníka pri zodvihnutom aute či naozaj brzdia všetky kolesá? Či sa pri šliapnutí na brzdu hýbu všetky piestiky?
21:48:35 16.11.2011
peti
-> Syny: mne zase v kazdom jednom v com som sedel a boli to aj funglovky auta, rozne znacky,
nepovedal by som ze podlatak zmizne, to nie, vidim to na ekonomeri iba jemno klesne, skor by som povedal ze ventily v posilovaci ho nestihnu tak rychlo prepustit
21:47:20 16.11.2011
minno
-> Syny: on ten podtlak úplne nezmizne, ale na pedáli to trochu cítiť je. Skús si to ešte raz. A šľap rýchlo za sebou.
21:44:40 16.11.2011
Syny
-> peti: Pak sem mel pod rukou asi spatny auta, protoze mi to nedelalo ani jedno...
-> Eidy: Kdyby podtlak zmizel, tak te chcipne motor... Dokud motor bezi, je tam i podtlak... Jediny co muzes udelat rychlym slapanim je to, ze dorbet otacky poklesnou nebo naopak se zvednou (podle nastaveni smesi - chuda/bohata). Testoval jsem to na skodovce dostkrat abych todle mel ozkouseny... Nikdy se mi nestalo, ze by pedal ztvrdnul pri nastartovanym motoru a rychlym slapanim...
21:43:53 16.11.2011
skodovak
-> minno: zatuhnutý neni nic,předek je dělanej před tejdnem komplet a zadky ,prasata fungujou lehce a nerosí. Jediný co se dýlejc neměnilo jsou hadice. Posilovač teda nevim jedu brzdim jak když šlapu do hovna ale je to ostřejší než když dupnu dvakrát,pedál jde nahoře je tvrdej a brzdy jsou tupé.
-> Syny: Když našlapeš rychle, tak podtlak opravdu zmizí.
21:39:31 16.11.2011
peti
-> Syny: preco to tak potom je na kazdom aute?? ci na skodovke alebo hocijakom inom
21:38:10 16.11.2011
Syny
-> minno: Jak si prisel na to ze pri zaplym motoru a rychlym slapanim ma pedal tvrdnout? To je docela nesmysl... Podtlak se tvori mnohem rychleji nez ty budes slapat nohou... Jediny co se stane, ze drobet poklesnou nebo naopak zvysi otacky volnobehu, ale pedal brzdy musi jit uplne stejne porad...
-> skodovak: čo sa týka posilňovača, správne to má fungovať takto: Pri vypnutom motore má pedál našľapaním úplne stvrdnúť, resp. má byť tvrdý stále. Po naštartovaní motora musí pedál zmäknúť. Ďalším šľapaním do pedálu pri naštartovanom motore má pedál tvrdnúť - teda ak šľapeš do neho niekoľkokrát rýchlo za sebou, tým vlastne akoby "minieš" podtlakový vzduch. Keď potom zas chvíľu nešľapeš a motor beží, tak musí pedál zas zmäknúť, alebo aj pri šľapaní naň v dlhších intervaloch medzi šľapaním musí byť pedál stále mäkký. Ak to takto nefunguje a má na to vplyv vypnutý / naštartovaný motor, je chyba jedine v posilňovači alebo v prívodnej hadici.
Čo sa týka veľkej nesúmernosti bŕzd, veľkú vedu v tom nehľadaj. Ak ide do všetkých bŕzd kvapalina a je to správne odvzdušnené, budeš mať asi niekde niektorú stranu zatuhnutú.
20:46:03 16.11.2011
skodovak
-> Eidy: jo je to trochu zmatek uznávám..
začnu od toho co potřebuju teda nejdřív udělat. Jak jsem psal že mi fičí posilovač u přívodu podtlaku i s novým "o"kroužkem,je to posilovačem nebo pořád dokola tim "o"(což už teda pochybuju)
Jinak když našlapu (vypnutej motor) pedál moc netvrdne,a po nastartování po našlapání naopak tvrdne..
mimochodem HBV už doufám ne,neni tak starej,(ikdyž vim že to teda nic neřeší)
20:34:02 16.11.2011
Eidy
-> skodovak: Čtu to poněkolikátý a nějak tomu nerozumím. Res. nevím jak poradit.
Když máš jeden pístek zatuhlejší, je to aspoň z toho okruhu, kterej brzdí hůř? Pak bych hledal v HBV.