Jaké pneu

prohledat
3415 příspěvků (zobrazeno 2251 až 2300) od 04.01.2011 do 16.10.2025, založil/a Šimi/Rapid 136
řadit dle data
19:04:37
16.11.2016
Tomaso435
-> Tuner#2: v tomto případě ne ... koupil nový micučuby asx,, jesi tam má 500km je to hodně, ale už ho na zimu pořádně přeleštil aby to vydrželo ... tempem 3
19:02:39
16.11.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tomaso435 16.11.16 18:54:08: Ne, ne to je snad jen vtip ne? 3
18:54:08
16.11.2016
Tomaso435
... Teď píšu kámošoj, ati si dává bacha, když si silikonovým olejem ošetřuje pneu a taky ráfky aby to prý nerezlo, aby si nenastřikal taky brzdy skrze ráfek.... Prej když dávál zimáky tak fouknul silikonem pořádně kotouče aby mu v zimě nezrezly. že prej silikon ještě ničemu neuškodil 3 3 3 3
17:03:29
16.11.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 15.11.16 20:58:49: Oslovuj si jak chceš, ale přijít do diskuze, že by jsi chtěl od místních "odborníků" něco poradit? Kde to jsme? Já když chci poradit s tím novým verkem co jsem koupil, tak vždy požádám suriho a Milana 136 a vždy jim poděkuju. A ano jsou to odborníci ač bych tam taky mohl dát ty uvozovky, protože dělaj vlastně jen v lokálním servisu a nejsou to přece velcí kluci od Škodovky z Boule že???

Ne nevztahoval jsem si ty uvozovky na sebe - chtěl jsem znát pouze nicky, které do skupiny "odborníků" patří a jak jsem pochopil, tak všichni z této diskuze. Pak nevím co jsi čekal za odpověď...

Ano, Yokohamu A539 znám, jezdí jí řada kamarádů a mám i přímé srovnání na videu se semislickem v Mostě, ale moje odpověď nebude dostatečně fundovaná, tak si jí nechám pro sebe...

Ne Alenka s Tebou moc nesouhlasil, přečti si ještě jednou tu diskuzi - naopak vyjádřil spíše nesouhlas...

Co se týče průběhu, asi to nemá cenu rozebírat, tohle myslím zná každý kdo k motorům jen trochu přičichnul, opravdu nemá smysl, aby jsi nás tady o tom základu "školil".

-> Petr Urban 16.11.16 00:42:39: Wau, tak už i odborník přes pneumatiky? Na to, že Rapid pořád nejezdí, máš velké zkušenosti koukám...
00:42:39
16.11.2016
Petr Urban
Mohl by mi někdo krom šéfa Tunera poradit jak moc velký rozdíl je mezi tou 180xl a tw120 ? Jde mi to, zda ty 120ky shrnu např. za 5 tis. ostřejší jízdy a ty 180 ky za 10 nebo měl někdo jedny a druhý, jak je to s přilnavostí. Takový to je to měkčí sedí, druhý je tvrdší, sedí to méně... to asi chápem 3 tak trošičku objektivního něčeho neměl by někdo prosím ?
A nějaký tip např. i do zpráv kde nyní pořídím ty 120ky s E ? Děkuji.
00:14:49
16.11.2016
Petr Urban
-> MVM: Je tady šéf 3 Já ti radím velmi dobře, ztrácíš zcela zbytečně čas. Odreagovávat se od tvé stresující práce můžeš i mnohem lépe než s tímto "člověkem" na virtu !
Raději mi zavolej jaký si mám koupit cenově dostupný pneu na slalomy v 13kách a s E. A já ti povykládám žhavé novinky z mého kutlochu 2 Kápl jsem zase na dost věcí...
20:58:49
15.11.2016
MVM
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.11.16 20:23:22: Ba ne,mimo mísu,nepochpil jsi to a vůbec.. A mě do toho netahej že z někoho dělám povl,nemám na to ani chuť,já se zeptal normálně, přístě když napíšu oslovení : "zdar borci,nazdar hoši, ahoj kluci" . zase mě budeš napadat jak jsem koho oslovil a jestli tam nechybíš? Seš tady šéf nebo co? Začínáš vytáčet moji trpělivost s tou vztahovačností a slovíčkařením do krritickejch, měl bys přeřadit.. Až se to bude tebe týkat poznáš to a bude tam napsáno Tuner2. K tomu výkonu jen okrajově (a žádnýho Alenku jsem nikde nemínil napadal a nemám to v úmyslu .. my si tu píšem za dlouhých večerů a my jsme se tam pochopili)- vážně věříš tomu že když někdo udá maxima hodnot motoru bez průběhu viditelnýho z grafu naměřenýho pod plným plynem - věříš tomu že ten motor pojede odspodu v částečný charakteristice? To mě zajímalo protože údajně tam šlo o motor na "běžné" ježdění. (A kažej máme ten výraz běžné ježdění posunutý jinak,za běžný považuju jízdu do práce,nákup,na návštevu,převážně s nízkou spotřebou a nízkýma otáčkama ) Ad dotaz u Michelinu: Zkus se v OBI zeptat jestli maji vrtačku z Hornbach letáku..
20:23:22
15.11.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 15.11.16 20:10:14: Tak jsem to pochopil správně... Když jsme pro tebe ten póvl a odborníci pouze v uvozovkách, tak by mě zajímalo, proč jsi se rovnou nezeptal těch odborníků u Michelinu? Jinak už je to druhý post, kde během dvou dnů vidím opět to neskutečné povýšení... Ten první byl u Galanky a poučování Alenky o tom, jak je důležité vědět u výkonu otáčky při kterých je dosahován - jak kdyby tomu zrovna Alenka nerozumněl...
20:10:14
15.11.2016
MVM
-> Tuner#2: Aby jsi v těch uvozovkávch měl jasno proč jsem je tam dával - cs.wikipedia.org/wiki/Exp ert když ti vadí slovo odborník.Jenom jsem se vmísil do diskuze, já blbec, žil v domění,měl jsem za to,že tyhle poměrně známý Yokohamy tu má každej druhej člen zmáknutý a bylly třeba pro někoho předstupněm homologovaných slicků..
Kdybych tam totiž ty uvozovky nedal - musel bych se omluvit v duchu všem školeným odborníkům a technikům třeba od Michelinu - kam jsem chodíval pro rady,a chodím i dneska,páč se stane že řeším něco s čím mi můžou pomoct a mohlo by se týkat gum. Kdyby tam stál návěs Yokohama - tak půdu tam zeptám jich..8
16:31:44
15.11.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 13.11.16 19:49:43: Zřejmě každý čteme jiný text...
20:48:13
13.11.2016
Jirik_Tuňák1983
-> ondie 13.11.16 20:00:50: 3 měl jsem i app s jejíma nej hláškama.
19:49:43
13.11.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 13.11.16 17:26:24: On mluví o gumách, ne levelu odborníků, tak nevím co jančíš? O nějakých levelech se mluvit moc nedá ani u gum. Každá guma je určená na něco jiného. Na "závodní" gumě si při lijáku cestou do Ikey rozbiješ tak akorát kokos, na obyčejné si zajedeš i okruh, ale budeš pomalejší.
upraveno 1x, naposled 13.11.2016 19:51:25
17:26:24
13.11.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 11.11.16 16:21:19: Můžeš nějak objasnit kdo patří mezi ty o kterých tady píšeš v uvozovkách?

"když už je tu sešlost "odborníků" na vyšší level - tak mě zase zajímá ten spodní level"

a prosím konkrétně NICK po NICKu všech z této debaty. Děkuji...
21:53:20
11.11.2016
hundrtkarjiri
-> vhml 11.11.16 21:31:44: Na mokru byly slabší oproti Yokohamě A539-mam odzkoušeno,ale za ty peníze o trochu slabší přilnavost proti Yokohamě:-)
21:46:37
11.11.2016
Jirik_Tuňák1983
-> MVM 11.11.16 16:21:19: Můžu jí omrknout, příp udělat řez. Vzal jsem jednu do práce na cvičení nováčků, když jsem je dával pryč. Je ale v 205/45 R16.
21:31:44
11.11.2016
vhml
-> hundrtkarjiri 11.11.16 21:26:44: na ty NS-2 ve všech recenzích píšou, že jsou na vodě slabší 8
21:26:44
11.11.2016
hundrtkarjiri
Na obranu Nankangu-jezdil jsem na bmw 34 tourig NS-2 v rozměru 225/50/16 a smidlil jsem je všechny čtyři po 30tis. km od března do listopadu a za ty peníze úžasná přilnavost.Tot moje zkušenost.

Škoda,že se už těžko schánějí v tomhle rozměru,koupil bych je znovu.
upraveno 1x, naposled 11.11.2016 21:28:09
20:49:02
11.11.2016
TTomas
-> MVM: Na to spodní patro makaj dobře. Ani mokro není uplna tragedie. Boky jsou o neco trvdsi, ale rozdil 175/50 a 185/60 je i tak dost znat.
16:21:19
11.11.2016
MVM
-> Jirik_Tuňák1983 11.11.16 16:05:11: Dík za info,to jsi ale zrovna "ukecanej" nebyl 1 Já se dočet že mají trošku tvrdší boky,ale pořád je to seriovka,tak když už je tu sešlost "odborníků" na vyšší level - tak mě zase zajímá ten spodní level.. 4
16:05:11
11.11.2016
Jirik_Tuňák1983
-> MVM 11.11.16 15:16:07: Na těch jsem taky jezdil, ale nevim. 1
15:16:07
11.11.2016
MVM
Dám sem obecnou otázku: "Proč je/byla oblíbená Yokohama A539" ? Myslím tím typ pneu,nerozhoduje v jakým rozměru. (Kdysi mi je nabízeli v 175/60 R13 ještě v době kdy jsem měl fáčko..)
14:11:22
11.11.2016
Milan 136
-> Tuner#2: jojo 120. Ale u tech je nejaka mizerna dostupnost, co jsem posledne koukal. A hlavne ty ceny se behem roku docela dost meni
12:12:16
11.11.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 11.11.16 11:58:41: Ty jsi takovej klávesnicovej internetovej bojovník. 3
11:58:41
11.11.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antony - zrušená registrace 11.11.16 08:39:31: Za 10500,- i s dopravou z Madarskeho skladu - 1pneu.eu tusim obchod. Jsem na mobilu, takze neco hledat nedavam... Eidy je uz ale kupoval v sezone draz.

-> Milan 136 11.11.16 09:35:09: A porovnavate s TW120? Ja jen, ze levnejsi byla 180tka, ale 120 uz se fakt moc nerentovalo - pravda v mym rozmeru.

-> Toušík 11.11.16 10:41:46: A jak na ten okruh dojedem? V par stupnich nad nulou se me to moc prezouvat nechce...

-> Jirik_Tuňák1983 11.11.16 09:57:23: Strc radeji hlavu do pisku ju... Bude to pro diskuzi prinosnejsi...
10:41:56
11.11.2016
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983: 3


Kdyz uz jsme u toho, je cas na zimaky ?1
10:41:46
11.11.2016
Toušík
Hele tady se bavíte už o pneu kterou používáte na okruhy, závody takže nepotřebujete E... Co se třeba radši domluvit s někým kdo si může dát pneu do nákladů a koupit např Hankooky ti to napíšou klidně jako pneu na traktor, které jsou diametrálně odlišné (lepší) a mohli by jste řešit třeba Pirelli x Hankook :)
09:57:23
11.11.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 11.11.16 09:35:09: Huš! Šoupej nohama. 3
09:35:09
11.11.2016
Milan 136
-> Tuner#2: ve tvym rozmeru je rozdil malej, ale v ty 13 celkem znacnej. Celkove jsou ty 13ky drazsi
08:39:31
11.11.2016
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 11.11.16 06:26:00: R888r v 15" za 2600,-? hmm a ve 13" je to za 2800,- 8
06:29:08
11.11.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 11.11.16 06:26:00: Chtěl jsem napsat něco o zavření držky, ale nemá to cenu. 3
06:26:00
11.11.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 10.11.16 22:47:11: Pokud si dobre vybavuju, tak Nankang byl v TW120 v te dobe za nejakych 2400,- zatimco R888R bylo za 2600,- takze opravdu o fous.

Co se tyce rejpavych kecu, uz toho zacinam mit po tematu dnesni nakup plny zuby. Na tom, ze jsou lepsi a maji citelnejsi prechod do smyku jsme se shodli v karte u koka, takze laskave dej nohy pod stul a soupej s nima, kdyz nevis ktera bije...
22:55:48
10.11.2016
Antony - zrušená registrace
-> Vojťas 10.11.16 22:21:10: nedrží, Vojto, taky se to klouže. Ale je to spíš o celkovým nastavení a ty gumy to "jen" podtrhnou 4
22:47:11
10.11.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 10.11.16 22:42:17: Standardně jsou ty fousy ale podstatně delší. Tu AR-1 asi vyzkoušenou ještě nikdo nemá, nebo?
Ještě štěstí, že jsi to nekoupil obráceně, to by byly lepší zase ty druhý. 3
upraveno 1x, naposled 10.11.2016 22:47:54
22:42:17
10.11.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Na rozdil NS-2R a R888 se muzete zeptat rOMANa, ten jezdi oboji.

Nicmene loni v zime jsem to taky resil a kdyz nove (nutno dodat i lepsi) R888R stali jen o fous vice nez Nankang s TW120, tak nebylo co resit...
22:31:56
10.11.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 10.11.16 22:22:31: Koukám, že na těch Imprezách a zejména Nissanech je to nějaké oblíbené. 1
22:29:32
10.11.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Vojťas 10.11.16 22:21:10: A v jakém roce to bylo, když jsi na nich jezdil? Jak říkám, mrkni na tytrubku, ale tam se to testuje v trochu jiných rozměrech než těchto hadicích. 3
upraveno 1x, naposled 10.11.2016 22:30:59
22:22:31
10.11.2016
Milan 136
-> Vojťas 08.11.16 21:24:54: to by musel posoudit nekdo, kdo mel na konkretnim autu oboje. Ja si nemohu stezovat. Vim o autech jako Impreza STI, 350Z ats obutych do NS-2R a kluci si je chvali

-> Jirik_Tuňák1983: zajimave
22:21:10
10.11.2016
Vojťas
-> Jirik_Tuňák1983 10.11.16 10:43:11: Já Nankangy uz jezdil na škodovce, 185/60 r13. Nemel sem s nima zadnej problem, ale uplne jsem nebyl presvedcen o schopnostech oproti treba R888. Ale kdyz Milan rika ze dobry, tak snad jo.
-> Milan 136 08.11.16 13:57:48: A na okruhu dobry? Mi se porad nechce verit ze by to bylo stejny 3 Pac Tondovi to drzi krutě.
21:32:40
10.11.2016
Jirik_Tuňák1983
AR-1 1 Vypadá zajímavě.
zvětšit Jaké pneu - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 10.11.2016 21:32:40
upraveno 1x, naposled 10.11.2016 21:37:29
11:12:37
10.11.2016
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 10.11.16 10:50:43: Myslíš na Karkule auto? Taky něco od Nankangu, lidi na tom obecně najezdí i hodně km. Kámoš je teď bude dávat pryč po sedmi letech (ještě starý NS-II se šípem) a bude kupovat opět Nankang, byť už z aktuální nabídky vzorků. Díval jsem se do ceníku Nokianu na ty moje v zimních + na Karkule auto v letních a i s tou slevou pro zam. to za to prostě nedám. Můj zimák by vyšel na 3187,- / kus a to je v poměru X a Y nesmysl. Ona teď jezdí na zimních Nokianech WR G2 a jsem pěkně nasranej, protože jsem za to zaplatil. Brždění OK, zatáčky OK, ale záběr na mokré vozovce bídnej a rychle to na rozjezdu začne prokluzovat, sníh průměr. Táta jezdí na WR D3 a ty jsou OK. Ale na experimentování co za dezén se povede a co ne je to drahá sranda.

Letní mám Continentaly Contisporty 5 a i když z nich nechčiju blahem, tak bohužel ještě dlouho vydrží. 3

Krom toho beru testy obecně s velkou rezervou, raději se zaměřím na osobní zkušenosti lidí. Nepřijde ti náhodou divný, že značky, které si lidi velmi chválí i pro sportovní jízdu vychází nezřídka jako neuspokojivé, nevyhovující a nebo se do testů vůbec nedostanou? Víš co by to bylo za průser, kdyby se obecně zjistilo, že i pneumatika za poloviční cenu funguje stejně, nebo se minimálně liší o pár procent v podávaném výkonu v porovnání s drahou "značkovou" gumou a nižší cena je dána ne nutně nižší kvalitou pneu, ale lokalitou výroby?
Určitě jsi viděl, na čem vyjíždí třeba Škodovky, Hyundai, KIA apod. Škodovka v tom očividně např. od Francouzů moc jasno nemá, proto třeba vidíš v autosalonu na autech nazuté třeba 4 značky, ale zmíněné už běžně střílí Nexen, Hankook apod. To jen mezi lidmi je zakořeněno z dřívějška, že je něco z Asie a je to automaticky špatné, ale že celej den stráví mezi čínskými spotřebiči a elektronikou, to už nikoho netlačí.
upraveno 4x, naposled 10.11.2016 11:39:30
10:50:43
10.11.2016
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 10.11.16 10:43:11: a jaký budeš kupovat letní? Já chci něco na příští rok na Fabii dopředu. S důrazem na grip na vodě ale i suchu. Bez ohledu na životnost protože se najede minimum kilometrů. Jedná z variant se mi líbí Hankook V12
10:43:11
10.11.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Vojťas 08.11.16 21:24:54: www.nankang-tyre.com/home .php?fn=eur/abo...
Patřili pod Yokohamu a i když se ke konci 90. let osamostatnili, tak s Yokohamou úzce spolupracují. Viděl jsi někdy videa, jak jezdí na Nürburgringu a co na nich zajíždí za časy? Četl jsem i několik recenzí na motocyklové lepivky a také pozitivní. Viděl jsem i několik dalších videotestů a fakt dobrý. Jsou velmi oblíbené v USA, UK a jezdí na nich i hodně Němců. V USA pořádají i velké akce, různé drift session apod. Stačí si projet některé zahraniční recenze a nebo třeba na heuréce. Jejich zimáky dávají dost Němci i na nová auta. Zimáci testují také ve Finsku, teď jsem viděl pěkné video, jak na 3 roky starých zimákách jel maník na zasněženou horu v MX-5 a výsledky v podstatě stejné jako u nových. Já jsem v rámci testu No. 2 pořídil jejich zimáky v 225/45/17 94V XL a jsem jedním slovem nadšený. Velmi tiché, perfektní grip na suchu i mokru a přestože je mám na plechách 7x17 z Peugeotu 407, tak jsem naklepal jen pidi závaží. Pneu je velmi pěkně zpracovaná. Už se těším na první test na sněhu. Znám celkem dost lidí, kteří jezdí na jejich letních a jsou velmi spokojení. Na příští rok potřebujeme pro Karkule auto nové pneu místo 7,5 roku starých k vozu původních zpuchřelých letních Pirellek v 205/55/16 a jdu do Nankangu. Poměr cena / kvalita s převahou ke kvalitě je bezkonkurenční.
upraveno 2x, naposled 10.11.2016 10:47:45
21:52:10
08.11.2016
TTomas
-> vhml: 15" maj údajně 9kg:-/
21:24:54
08.11.2016
Vojťas
-> Milan 136: Aha! a myslis teda srovnatelny s tema Toyama? Já když si vybavim jak to v Moste drzi Tondovi, tak se mi nechce věřit že by to za ty prachy bylo taky takovy...
14:13:58
08.11.2016
Antony - zrušená registrace
-> Vojťas: tak tobě je snad jedno, na jakých gumách budeš jezdit dveřma napřed, ne? 1
13:57:48
08.11.2016
Milan 136
Samozrejme. Jinak bych nedoporucoval 4
zvětšit Jaké pneu - obrázek od Milan 136 vložen 08.11.2016 13:57:48
13:18:08
08.11.2016
vhml
-> TTomas 04.11.16 17:28:26: já mám 15" a jsou těžký jak prase 3
13:11:59
08.11.2016
Vojťas
-> Milan 136 30.10.16 15:03:13: a ma je uz nekdo vyzkouseny nebo jen teoretizujeme? 1
18:24:10
04.11.2016
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: To je rozměr na O1 ne Passata 4
Extreme Tyres