Každopádně blbců inženýrů znám od nás z práce a nejen tam odsud dosti.






Sice v miste kde prochazi cep to je dobry, ale pak se stejne profil otevira a ten "trojuhelnik" uz nejak nepobiram, jelikoz to je skoro stejny jak kdyby to bylo otevreny originalne. Jako beru, ze se zatizeni prenese castecne na ten radius, ale nechapu proc uz to neovarili teda i z vnitrni strany...











Když se nad tím člověk zamyslí, tak si připadá jak Ferda Mravenec. Ale jak se říká, život je nejlepší učitel. 


V každém přpadě výstuha dle L/A je jejn jedna a Škoda team v tom nejede, neb to dělá dle dokumentace a rozměry pokud sedí, tak není co řešit. Špiníš je zbytečně.



ale nikdy me to nenapadlo ani:)


teda aspon sem si ničeho na svy nevšim.. když sem to měnil za 130 napravu..









Tyhle výztuhy jsou ale naprosto OK co tak na ně koukám
Pár ramen jsem už vyztužoval a tohle je normál...svářečka a kladívko to tam napasuje jak má




Jestli je někde milimetr míň nebo víc..no co bože..stejně to tam budeš soplit svářečkou

Ja zadnou nemam a poprave je mi u riti :) Delat ty vyztuhy tak udelam ty od Luobase, takze asi tak...




















Když je přiložím k vnějšímu okraji ramene, tak budou nahoře konce úplně mimo a do stran výztuhu asi velmi ztuha přihnu. Když výztuhu přiříznu, tak mi z ní nezbyde v podstatě nic. Navíc 3/4 výztuhy bude úplně ve vzduchu. Tím pádem v podstatě žádnej smysl tam ty cancourky dávat. Ty Lubošovo vrchní vypadají takhle. Spodní výztuhy jsou +/- stejné.

