skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Lpg pro lpgisty
17:51:47
10.05.2007
10.05.2007

PeterP136
-> spartra: Z tej hadicky mozes kludne potiahnut, ak je je velka membrana pretrhnuta tak potiahnes v pohode, ak je cela tak toho vela nenatahas.
17:50:36
10.05.2007
10.05.2007

PeterP136
-> spartra: Ked tu uzku hadicku zo sania odpojis tak nenastartujes, lebo cez nu podtlak odblokuje vystup z reduktoru. ;)
Len mi z uvedeneho nie je jasne ci si sa to pokusal na lpg nastavit, ked na benzin si napisal ze volnobeh ako tak.
Len mi z uvedeneho nie je jasne ci si sa to pokusal na lpg nastavit, ked na benzin si napisal ze volnobeh ako tak.
05:56:52
10.05.2007
10.05.2007

spartra
-> Dušan: -> King: na malou hadicu to nevypadá na vzduch, když jsem ji odpojil od reduktoru, tak si to netuklo už vůbec, ani nechtěl chytit.
-> COL: rada nad zlato
-> King: -> COL: nehodlám ze sebe dělat sifon
-> COL: rada nad zlato

-> King: -> COL: nehodlám ze sebe dělat sifon

00:00:01
10.05.2007
10.05.2007

COL
No moc prijemny to neni a psoukne to do tebe, ikdyz v male hadicce neni podtlak a ani nemusis nijak moc cucnout :o)
23:53:28
09.05.2007
09.05.2007

King
-> COL: Já už se ze srandy napouštěl i NO2 ze šlehačkový bombičky, tak to lpg nemůže bejt nepříjemnější :)
23:50:34
09.05.2007
09.05.2007

COL
No halvne z ty tlusty hadice nezkousej nasavat, pac jinak te to pekne napusti LPGckem :o)
23:35:09
09.05.2007
09.05.2007

King
-> spartra: Vyzkoušej tu hadičku, jak psal Dušan. Dodávám, že nejlíp se zdiagnostikuje když se přemůže hygienicky smýšlející ego a hadička se veme do huby, sáním se vycucá vzduch a jazykem ucpe, přičemž "vakuum" nesmí utíkat - jinak malá membrána reduktoru blokuje při volnoběhu membránu velkou = volnoběh nevolnoběží. Těsnost velký membrány se už diagnostikuje hůř, ale jde to tak, že na stojícím motoru opět překonáš svůj odpor a zafučíš do tlustý hadice odpojený od mixéru a mělo by to taky těsnit. A co se těsnosti sání týče, po rozborce/sborce bych se zaměřil na těsnost mixu na víku karbu a na těsnění mezi mixem a airboxem....
21:34:08
09.05.2007
09.05.2007

Dušan
nevypadla ti hadička podtlaku ze svodů pro LPG ? Jestli ne, tak ti někde přisává hodně vzduch u filtrboxu a proto to na LPG skoro nejede
21:17:55
09.05.2007
09.05.2007

spartra
houstone máme problém, jakej jakej asi, že
po rozborce karbu nu možná něco málo i před ní,
to jest pouz namazané osičky a přetěsnění silikonem
p.s vzduch kolem nesaje zkoušeno na benzin, pouze díramy v lpg mixeru.
když jsem to takhle zkošel ucpat hadrem, tak se ozvala taková malá prda.
nu a nastal problém takhle k večeru:
na benzín to jede drží to volnoběh jakž takž
nastaveno na základ 2 a 4 otáčky.
pojízdné a jede vcelku.
hlavně lpg odmítá držet volnoběh natož se s tím rozjet pohyb možný bud s vytáhlým sytičem, nebo držeti obohacovač, jinak ani tuk.
se ptám, kde tkví jádro pudla, se mě zdá že tam jde nějako blbě lpg, bonse bojím jak to tam šluplo bo by se neposrala nějaká ta membrána
jináčlpg je 3 roky taré, montované nové

po rozborce karbu nu možná něco málo i před ní,
to jest pouz namazané osičky a přetěsnění silikonem
p.s vzduch kolem nesaje zkoušeno na benzin, pouze díramy v lpg mixeru.
když jsem to takhle zkošel ucpat hadrem, tak se ozvala taková malá prda.
nu a nastal problém takhle k večeru:
na benzín to jede drží to volnoběh jakž takž
nastaveno na základ 2 a 4 otáčky.
pojízdné a jede vcelku.
hlavně lpg odmítá držet volnoběh natož se s tím rozjet pohyb možný bud s vytáhlým sytičem, nebo držeti obohacovač, jinak ani tuk.
se ptám, kde tkví jádro pudla, se mě zdá že tam jde nějako blbě lpg, bonse bojím jak to tam šluplo bo by se neposrala nějaká ta membrána

jináčlpg je 3 roky taré, montované nové