skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Grafy motorů
-> Eidy: to není teorie, fakt se to pridira jak se litina a blok kroutí jinak.
-> Gemini: Takže je tam pořád ten spodní rošt (výztuha bloku) v jednom kuse? Ok. Díky.
-> Eidy: loziska povodne seriove, ziadne upravy....aj po troch sezonach vyzerali ako nove
-> Gemini: To jsou ale moc hezký parametry a průběh. Napadá mě jeden dotaz. Spodní ložiska resp. víka jsou na tom motoru v původním stavu nebo je to rozřezaný na 3 kusy? Slyšel jsem na to různé teorie, tak mě to zajímá.
Gratulace k tak pěkně odladěnému motoru.
Gratulace k tak pěkně odladěnému motoru.

-> Gemini:
Tyvole max. krouťák v 6750 a max. výkon o 200 ot. výše. Tomu se říká využitelný rozsah otáček
To by chtělo převodovku s půlkama. 
Ale ty absolutní hodnoty jsou teda fakt hustý.
Tyvole max. krouťák v 6750 a max. výkon o 200 ot. výše. Tomu se říká využitelný rozsah otáček


Ale ty absolutní hodnoty jsou teda fakt hustý.

Caute, po dlhej dobe pridavam zaujmavy graf..... je to zaklad fabka, 8-ventil OHV na seriovych piestoch, brutal vacka (Urbi), brutal hlava (GR), 4 klapka s elektronikou, atd....
161HP 165Nm
absolutne hodnoty su neskutocne vysoko, chybaju Nm okolo 4000 ot, motor jazdil 3 sezony MSR(kazdy rok majster) dovrchu, teraz sme to zrepasovali a doladili.
Ked som sa tu v r.2004 zaregistroval, bol som snilek s velkymi planmi, s nulovymi skusenostami s autami a v zivote by ma nenapadlo, kam to dotiahnem.....Dakujem vsetkym, ktory ma tie dlhe roky podporovali.
Michal "Gemini" Dobiaš
161HP 165Nm
absolutne hodnoty su neskutocne vysoko, chybaju Nm okolo 4000 ot, motor jazdil 3 sezony MSR(kazdy rok majster) dovrchu, teraz sme to zrepasovali a doladili.
Ked som sa tu v r.2004 zaregistroval, bol som snilek s velkymi planmi, s nulovymi skusenostami s autami a v zivote by ma nenapadlo, kam to dotiahnem.....Dakujem vsetkym, ktory ma tie dlhe roky podporovali.
Michal "Gemini" Dobiaš
-> pavucina: Čoveče měl si takový řeči o turbo výzvách... A když mám super tipa na turbo vačku, dokonce by tedy šla i z přebrusu, tak si to v zprávě zahrál do autu s tím že to stejně nevydrží zbytek věcí...
Já si to myslím odjakživa, že to není cesta dlouhodobá... Ale myslel jsem dle informace, že z toho chceš dostat ještě více.

-> pavucina: Asi tak a za těžký prachy ...



-> MaxxFucktor: A pak prijde nakej super upravovac hlav pilníkem a odbrzdí to po uprave 60kW 

-> MVM:
Tak tenhle výsledek byl změřen na autě, který si Svět motorů náhodně vypůjčilo z bazaru. Ale tenhle výsledek je u MPi celkem běžný, když se podívaš na různý fóra ..
Tak tenhle výsledek byl změřen na autě, který si Svět motorů náhodně vypůjčilo z bazaru. Ale tenhle výsledek je u MPi celkem běžný, když se podívaš na různý fóra ..
-> MaxxFucktor 14.06.20 14:40:28: To,že může mit reálně vic než je psaný je hlavně o tom,že záleží jak dobře je ten motor zajety,jak jsou serizeny ventilovy vůle atd. Protože tim padem ten motor muze mit razem o pár Nm vic a to se vysledně projevi na kW. Otacky totiž zustanou u seriovky porad okolo 5000.
-> MaxxFucktor 14.06.20 14:40:28: Hej hej, aj to som kedysi počul, že bežne má 50kW felda 55-57kW ale pre srandu ísť na brzdu to stálo :D
-> JuroSport:
Jen k tomu grafu .. Každá zdravá 1.3 MPi 50 KW má v sérii běžně cca 57 kW, stejně jako AEE má 63 kW. Cimbu to akorát nakrmil, tak vyskočili Nm
Jen k tomu grafu .. Každá zdravá 1.3 MPi 50 KW má v sérii běžně cca 57 kW, stejně jako AEE má 63 kW. Cimbu to akorát nakrmil, tak vyskočili Nm
-> Motomaniak: To je pravda. Právě skrz to prostředí, je nepřidávám.
ještě že nedělám motoráře
Bohužel je tu čím dál víc pomluv, nařčení a hádek než grafů motorů 


-> Motomaniak: Vašák kupříkladu nejen zde -> Václav Vašák 20.05.20 00:12:11: přišel s výsměšnými přispěvky s nosem nahoru a ubohou trapnou mluvou o své ješitné velikosti. Má však máslo na hlavě za hodně věcí co se mu nepovedly (už sem 7mi motorům opravoval komponenty, kdy motor mohl rychle umřít a zákazníci byly hodně překvapení, zklamaní celým přístupem nevyřešení věci) Chtěl sem tedy po jeho egem nasátých příspěvcích ukázat i na jeho jiné kvality, když se tak okázale vysmívá ostatním, tím sem šel na jeho úroveň a čekal sem i takové reakce jako tvé. Pochopitelně, když se dva "přou" vypadají pro okolí časem jako dva stejní.
-> Motomaniak 09.06.20 17:36:05: to si právě díky znalostem souvislostí Martine nemyslím. Podívej se tady na to. Já ukázal, že záhadného motorare co dělá bez netu a jen dobře znám včetně jeho práce a dotyčný to ještě obrátil proti mě??? Kde to jsme... 

-> Tuner#2: nevím, jaký vliv na to má, jestli se někdo zajímá o škodovky 20, nebo třeba vůbec. Když čtu nějaký příspěvek, že někdo na někoho kydá špínu a aby se raději zajímal jen o sebe a jak tohle chování nemá rád a o pár příspěvku dál se chová naprosto stejně jako ten, kterému to vyčítal....
-> Motomaniak 04.06.20 22:54:55: možná ten kdo se o škodovky nezajímá 20 let to tak může vnímat.
Ale jinak nechápu a moje otázka stále platí. Kde jsem hejtoval Dušana pane -> 11mAjA11 03.06.20 15:21:41: ?
Ale jinak nechápu a moje otázka stále platí. Kde jsem hejtoval Dušana pane -> 11mAjA11 03.06.20 15:21:41: ?
-> Eidy 03.06.20 18:19:10: přesně, kdyby tam neměli napsaný Nick, tak nikdo podle obsahu příspěvku nerozezná, kdo to psal 

-> Petr Urban: Proto to je ve dvou odstavcích, ale vysvětlím...
Proč nemít krouták na favoritím motoru je jasný, velké Nm by nedal motor a asi ani převodovka (a už jsem ted ocčesal jednu pětku -> snížení tlaku na pětku, a nedávno mi prasknul obal -> budu doufat, že se to nebdue opakovat). Navíc malé turbo, by nahoře topilo, mělo menší tlak, to se zase musí chladit. Ted to s turbem mám tak, že to lěží v nejvyšší učinnosti turba, a v zásade v sání mam o 7-10°C vůči venkovnímu vzduchu.
Druhy odstavec. Je dobrý mít milion koní, ale = u turbä špatný průběh, velký lag turba, atd.
na to říkám, lepší měne koní s lepším průběhem(ono kopání do spojky v zatacce je nic moc). Možná by bylo lepší druhej odstavec popsat v číslech (nemusí to mít kroutak od 1500rpm, ale aby se s tim dalo okolo 2500 jet v pohodě "taková lepší atmo").
Dávám příklad, ačkoli to nebylo v plánu, tak je to vlastně okruhovej speciál se seriovou převovodkou
Každý kvalt, když se řadí v 6k, tak to spadne do nejvyššího kroutáku a hned před výkon. (ani nevím proč se to měřilo do 5900, když to ted má omezovač v rozmezí 6200-6300 - omezovač, který integruje vynechání zápalu od 0-90%).
To jen na vysvetlenou.. to pak presne vzniká to internetové dohadování...
Tak schvalne mi do SZ napiš ceny za vačku a upravu hlavy.(abych nevařil z vody, tak na tomto grafu z 2015 jsem na cene 510Kč za 1hp) I když momentálně by tam stačilo dát nějaké rozumné sání...To seriové MPi....
(sakra, asi jsem z tech vasich dohadů chytil nakej vir a poměřuju údy)
EDIT: Tvl, nešlo by zvětšit maximální rozlišení obrázku, přece jen je rok 2020 a disky nestojí milion)
Proč nemít krouták na favoritím motoru je jasný, velké Nm by nedal motor a asi ani převodovka (a už jsem ted ocčesal jednu pětku -> snížení tlaku na pětku, a nedávno mi prasknul obal -> budu doufat, že se to nebdue opakovat). Navíc malé turbo, by nahoře topilo, mělo menší tlak, to se zase musí chladit. Ted to s turbem mám tak, že to lěží v nejvyšší učinnosti turba, a v zásade v sání mam o 7-10°C vůči venkovnímu vzduchu.
Druhy odstavec. Je dobrý mít milion koní, ale = u turbä špatný průběh, velký lag turba, atd.
na to říkám, lepší měne koní s lepším průběhem(ono kopání do spojky v zatacce je nic moc). Možná by bylo lepší druhej odstavec popsat v číslech (nemusí to mít kroutak od 1500rpm, ale aby se s tim dalo okolo 2500 jet v pohodě "taková lepší atmo").
Dávám příklad, ačkoli to nebylo v plánu, tak je to vlastně okruhovej speciál se seriovou převovodkou

To jen na vysvetlenou.. to pak presne vzniká to internetové dohadování...
Tak schvalne mi do SZ napiš ceny za vačku a upravu hlavy.(abych nevařil z vody, tak na tomto grafu z 2015 jsem na cene 510Kč za 1hp) I když momentálně by tam stačilo dát nějaké rozumné sání...To seriové MPi....
(sakra, asi jsem z tech vasich dohadů chytil nakej vir a poměřuju údy)
EDIT: Tvl, nešlo by zvětšit maximální rozlišení obrázku, přece jen je rok 2020 a disky nestojí milion)
-> pavucina: Maličko protichůdné v jednom odstavci se vyzdvihuje jak není třeba průběhu tsi, že stačí 4-6.5, že by nebyly koně a na konci - mám raději průběh a né koně.
Výroba vačky z kusu není nejlevnější a bylo by třeba ji jinak a přesně přečasovat, né že bych si byl zcela jist, ale už sem různé odezvy měl a dle toho co se jede na turbo dvouventilovych technikách by zde nápad byl...
Avšak posledním odstavcem si nejsem jist o co ti jde.
Pro zvýšení kw by určitě bylo fajn udělat maximálně aerodynamický tvar sedla a většího S ventilu, ideálně i výfuku, zvýší se učinnost naplnění a výplachu, tipuji že u turba bude posun kw ještě větší jak u atmo.
Výroba vačky z kusu není nejlevnější a bylo by třeba ji jinak a přesně přečasovat, né že bych si byl zcela jist, ale už sem různé odezvy měl a dle toho co se jede na turbo dvouventilovych technikách by zde nápad byl...
Avšak posledním odstavcem si nejsem jist o co ti jde.
Pro zvýšení kw by určitě bylo fajn udělat maximálně aerodynamický tvar sedla a většího S ventilu, ideálně i výfuku, zvýší se učinnost naplnění a výplachu, tipuji že u turba bude posun kw ještě větší jak u atmo.
-> pavucina: Jako turbomotory jsou super věc. Respektive to přeplňovaní obecně je hrozně fajn.. proč ne,je to návykové ten jejich zátah. Ale obecně si víc "vážím" těch atmosferických koníků,protoze mi prijdou vzácnější.. Třeba jako DTM 190 Mercedes ma krásný zvuk atmosferickych čistých mechanickych hřebců.
-> Petr Urban: A to jeste nevim kolik kW to ma na 1,2b... Ale chapu zajimavejsi by bylo vytahovat Nm (jenom 243)... Ale az zajedu novou keramiku, tak to asi necham odbrzdit. A proč pořád vytahuju kW ? Protoze to je proste jinde... O legálnosti se nehodlam bavit, a uz se tesim jestli na to nekdy prejde vice lidi, je to vyssi divci o tom zadna, jinak by s tim jezdil minimalne kazdy druhy.
Jinak mapu kompresoru bych asi jeste nekde nasel k memu turbu, plny tlak to má tak od 3500.. Takze vacka 4 - 6,5k RPM. Nechci TSI, kroutak pekny, ale kone by nebyly, navic myslim si, ze hlavni zabijak toho motoru je kroutak, a o prevodovce nemluvě... ALE nesmí to byt uplne zdechly dole. Pro me kone nejsou vsechno, radsi mam rad prubeh.
Vacku by mi nevadilo menit, stejne mi z toho tece olej okolo prsou, a rozvody uz taky maji to nejlepsi za sebou...
Tak jen me zajima kdo je jakej motorar, kdyby to nefungovalo, tak ti ji na pristim srazu prohodim oknem. Podle zdejsi keců je každej mistr světa a druhej kokot.
Jinak mapu kompresoru bych asi jeste nekde nasel k memu turbu, plny tlak to má tak od 3500.. Takze vacka 4 - 6,5k RPM. Nechci TSI, kroutak pekny, ale kone by nebyly, navic myslim si, ze hlavni zabijak toho motoru je kroutak, a o prevodovce nemluvě... ALE nesmí to byt uplne zdechly dole. Pro me kone nejsou vsechno, radsi mam rad prubeh.
Vacku by mi nevadilo menit, stejne mi z toho tece olej okolo prsou, a rozvody uz taky maji to nejlepsi za sebou...
Tak jen me zajima kdo je jakej motorar, kdyby to nefungovalo, tak ti ji na pristim srazu prohodim oknem. Podle zdejsi keců je každej mistr světa a druhej kokot.
-> Dušan:
Aha. Ale tam nejsi možnostmi moc omezen, pouze materiály. U Atmo je to jiná soutěž... Většinou ještě dražší 


-> Petr Urban: protože kde atmo končí, turbo začíná
-> pavucina: Mám navrženou vačku pro turbo, díval sem se na mnoho motorů ve světě, jak se to časování jede a je možné něco nakombinovat, bohužel to musí být vačka z plného materiálu a ještě je nutné určit v jakých ot. s jak velkým turbem to má fungovat, kw někde nahoře by se určitě dali udělat, ale pokud široké spektrum s krutem, už je to zase jiné. A nevím proč furt vytahuješ to ty turba a kw 

-> Petr Urban 03.06.20 19:00:57: od p. Fiedlera jsme meli dva 5k motory jeste v MCR s tisicovkou a oboje špičková práce za rozumny penize.
-> Petr Urban 03.06.20 19:00:57: od p. Fiedlera jsme meli dva 5k motory jeste v MCR s tisicovkou a oboje špičková práce za rozumny penize.
-> 11mAjA11: -> Tuner#2: Tak se na to vykašlem... Nakonec všichni máme nějaké to ale na které by se dalo ukázat... Takže všechno chválení má vždy jinde protipól. Já sem jen zmínil z vlastní zkušenosti ten protipól.
-> 11mAjA11: Možná se vidíte moc černě, nevidím nikde zbytečný hejt či nepravdu.
A poslední věc k těm zkušenostem ať nejsou jen negativa... Mnohokrát sem se setkal s prací snad všech, u pana Fiedlera mohu vždy jen uznale říct, to je Frajer na svém místě... Zpracování, cena, kvalita, spolehlivost, výkonnost... Dělá trošku výše otáčkově posazené motory, když sem ladil Šimurdovi, Krejčovi LR atd., až od 5t. ten škodovácký rik, ale čistý zvuk do vys. ot., pěkný věci když mi někdo ukázal hlavu apod. Kdybych to nedělal sám, šel bych v ČR za ním.
-> 11mAjA11: Možná se vidíte moc černě, nevidím nikde zbytečný hejt či nepravdu.
A poslední věc k těm zkušenostem ať nejsou jen negativa... Mnohokrát sem se setkal s prací snad všech, u pana Fiedlera mohu vždy jen uznale říct, to je Frajer na svém místě... Zpracování, cena, kvalita, spolehlivost, výkonnost... Dělá trošku výše otáčkově posazené motory, když sem ladil Šimurdovi, Krejčovi LR atd., až od 5t. ten škodovácký rik, ale čistý zvuk do vys. ot., pěkný věci když mi někdo ukázal hlavu apod. Kdybych to nedělal sám, šel bych v ČR za ním.
-> Eidy: Presne tak, kurva !!!
Radsi si dejte soutez, kdo uděla lepsi vačku pro turborita... Nebudu nic jiného měnit, na brzde to mělo před 5lety na 0,8b 119kW, tak kdo dá víc.
Radsi si dejte soutez, kdo uděla lepsi vačku pro turborita... Nebudu nic jiného měnit, na brzde to mělo před 5lety na 0,8b 119kW, tak kdo dá víc.
-> Petr Urban: Bohužel mi přijde, že se tu hádáte všichni motoráři (nebo jak vás mám nazvat) úplně stejně. Jeden o druhém říkáte to nejhorší včetně tebe, ačkoliv říkáš, že to nemáš rád. Tak kde je ten rozdíl? Radši byste měli jít do dílny. 

-> 11mAjA11 03.06.20 15:21:41: kde prosím pěkně hejtuju Dušana?
Napřed Ty tady napíšeš záhadného a dokonalého motorare... Když na první dobrou ukážu, že vím od koho jde a že ho znám včetně pár zkušeností mých dalších přátel, tak ho hejtuju??? Naopak jsem nepsal nic jen potvrdil Petrovo slova, protože bájný příběh o 9000rpm zná snad každý vrchar kterého potkáš. To nebyl hejt jen potvrzení slov co napsal Petr a ukázka toho, že to s tím motorarem, který se nikde neprezentuje nebude jen takové růžové jak jsi tady psal. -> 11mAjA11 02.06.20 21:48:00:
Napřed Ty tady napíšeš záhadného a dokonalého motorare... Když na první dobrou ukážu, že vím od koho jde a že ho znám včetně pár zkušeností mých dalších přátel, tak ho hejtuju??? Naopak jsem nepsal nic jen potvrdil Petrovo slova, protože bájný příběh o 9000rpm zná snad každý vrchar kterého potkáš. To nebyl hejt jen potvrzení slov co napsal Petr a ukázka toho, že to s tím motorarem, který se nikde neprezentuje nebude jen takové růžové jak jsi tady psal. -> 11mAjA11 02.06.20 21:48:00:
S Petrem souhlasím, #2 si to zas pobral tou svou pravdou, takže vše jak sem předpokládal a čekal a jak to vlastně má být. Vidíš a ty zas hejtuješ na Dušana a toho znám zase já a teď co je teda výsledek..
Všichni žijou a jsou spokojení hurá.
Všichni žijou a jsou spokojení hurá.
-> vhml 03.06.20 13:02:38:
-> 11mAjA11 03.06.20 13:23:15: Tak všechny co jsi zmiňoval osobně znám... A po několika zkušenostech bych teda Sakyho a Petra Urbana do jednoho pytle nedával... Zatím co jsi napsal, tak ani s jedním nemohu souhlasit, od toho tajemného motorare až po tuhle zmínku. Bohužel reálné zkušenosti mluví jinak.

-> 11mAjA11 03.06.20 13:23:15: Tak všechny co jsi zmiňoval osobně znám... A po několika zkušenostech bych teda Sakyho a Petra Urbana do jednoho pytle nedával... Zatím co jsi napsal, tak ani s jedním nemohu souhlasit, od toho tajemného motorare až po tuhle zmínku. Bohužel reálné zkušenosti mluví jinak.
-> 11mAjA11: Já sem řekl názor a zkušenost jako ty...Takže v pohodě. Ano všichni jsme omylní. Také se ty věci v přetěžovaném motorsportu prostě kazí hodně, zvlášť když většina závodníků nedodržuje provozní podmínky : otáčky, teploty, kontroly, nastavení, údržbu, palivo ...
CO mě stále sere s čím se nesmiřuji, je princip chování většiny lidí z humusu jménem "motorsport" Moc peněz za hodně neuspokojivé výsledky, hrozně chytrý nabubřelý řeči, nos až do nebe, málo zkušeností a pomluva. Z tohohle světa humusu nejde vycházet s všemi ... protože většina závodníků / úpravců jsou "egem násátá hovada" co si musí něco dokazovat, promiňte, ale jen hrstka to dělá z čisté radosti z jízdy, která jde přece dělat kdekoliv, ale nutné je právě to neustálé poměřování, dokazování si... že plechovou krabici dostaneš z A do B rychleji a v kontextu je to docela malicherné, absurdní. Celý tento svět mi začíná lézt krkem, ale jednou jsem se na to dal, tak bojuji, nic jiného než neustálý boj to totiž není... Boj s dodavateli dílů, úpravci dílů, závodníky co se jim některé věci nedají vysvětlit a tlačí na pilu časově, finančně, s přemrštěným očekáváním, protože hele četli na netu že 150 koní a 9 tisíc je normál aniž by cokoliv věděli o motorech, chtějí to taky, protože to lojza psal na internetu ... Denní hnusný boj. A pak se mi vůbec nelíbí, jak toho někteří zneužívají, na nevědomosti rýžují a výsledky práce se nedosahuje. Tady pak plačou, že by to chtěli ideálně zadarmo opravit, protože jiným už zaplatily hrůzy a znova bojuješ, aby si vysvětloval furt dokola jak se věci mají fyzikálně, aby se dosáhlo cíle - průběhu výkonu. I tak se toho dosahuje někdy jen velmi obtížně, je tam velmi mnoho spolu souvisejících věcí, stačí jedna co opravdu nehraje a nejde to správně. Když se však někdo samozvanně nazve odborníkem a motorářem (nikdy jsem ani jedno slovo neměl rád, je to zavazující trapné dogma!) a pak vidíš ty hrůzy a on se ještě přede všemi chvástá a uráží všechny dokola, zatím se mi nad tím nechce mlčet.
CO mě stále sere s čím se nesmiřuji, je princip chování většiny lidí z humusu jménem "motorsport" Moc peněz za hodně neuspokojivé výsledky, hrozně chytrý nabubřelý řeči, nos až do nebe, málo zkušeností a pomluva. Z tohohle světa humusu nejde vycházet s všemi ... protože většina závodníků / úpravců jsou "egem násátá hovada" co si musí něco dokazovat, promiňte, ale jen hrstka to dělá z čisté radosti z jízdy, která jde přece dělat kdekoliv, ale nutné je právě to neustálé poměřování, dokazování si... že plechovou krabici dostaneš z A do B rychleji a v kontextu je to docela malicherné, absurdní. Celý tento svět mi začíná lézt krkem, ale jednou jsem se na to dal, tak bojuji, nic jiného než neustálý boj to totiž není... Boj s dodavateli dílů, úpravci dílů, závodníky co se jim některé věci nedají vysvětlit a tlačí na pilu časově, finančně, s přemrštěným očekáváním, protože hele četli na netu že 150 koní a 9 tisíc je normál aniž by cokoliv věděli o motorech, chtějí to taky, protože to lojza psal na internetu ... Denní hnusný boj. A pak se mi vůbec nelíbí, jak toho někteří zneužívají, na nevědomosti rýžují a výsledky práce se nedosahuje. Tady pak plačou, že by to chtěli ideálně zadarmo opravit, protože jiným už zaplatily hrůzy a znova bojuješ, aby si vysvětloval furt dokola jak se věci mají fyzikálně, aby se dosáhlo cíle - průběhu výkonu. I tak se toho dosahuje někdy jen velmi obtížně, je tam velmi mnoho spolu souvisejících věcí, stačí jedna co opravdu nehraje a nejde to správně. Když se však někdo samozvanně nazve odborníkem a motorářem (nikdy jsem ani jedno slovo neměl rád, je to zavazující trapné dogma!) a pak vidíš ty hrůzy a on se ještě přede všemi chvástá a uráží všechny dokola, zatím se mi nad tím nechce mlčet.
Poslední OT co tu napíšu = protože to už sem nepatří..
Petře vidíš, ale přesto sem jel k Tobě pro výfuk.
Sem rád že si mne neodmítl ani s těmi vložkami a vačkou, víš co chceš a jak to chceš dělat, tak to tak dělej a vykašli se na okolí, buďto to takto půjde, nebo ne..dyť je to úplně fuk..
A ano všichni mají máslo na hlavě = čili to znamená, že tedy Všichni dělají chyby, ale jen hrstka dokáže ty chyby přiznat, nebo jak to je ?
Já Dušana, Jirků a Zbyňka znám a u Dušana na první dojem opravdu v tomto případě člověk nesmí dát..
Je to stejný případ jako u Tebe, Beryho, Sakyho a jiných, zde na Virtu vedených (promiňte mi to označení) zmr*u..všichni kydající na Vás špínu to berou tak, že je to pravda a ta "pravda" se šíří světem..
Já se nikoho nezastávám, nepomlouvám a nikoho nevynaším do nebes, aniž bych ho neznal osobně..
Každý má právo na svůj názor, ať už je jakýkoli a ne vždy se většinovému stádu může zamlouvat (opět i zde ta skupina lidí je, teda dvě, ta co názor má a ta které se nezamlouvá)..
Stejně tak na kohokoli jiného, na jiných internetových skupinách, můžou uživatelé plivat, kvůli úplně jiným věcem..
Přeberte si to jak chcete a zopakuji že proti nikomu nic zde na Virtu nemám a nikdy sem neměl, jen občas žasnu co se zde veřejně prezentuje mezi civilizovanou společností..
S nikým se nechci o nic přít a dohadovat se, nemám na to ani čas a ani povahu a ve výsledku to bude stejně k ničemu.
Myslete si o mě, že sem třeba kokot, upřímně je mi to jedno, já se s tím smířím a naučím se s tím žít, dyť jde o howno, naco si dělat stresy..
Petře vidíš, ale přesto sem jel k Tobě pro výfuk.
Sem rád že si mne neodmítl ani s těmi vložkami a vačkou, víš co chceš a jak to chceš dělat, tak to tak dělej a vykašli se na okolí, buďto to takto půjde, nebo ne..dyť je to úplně fuk..
A ano všichni mají máslo na hlavě = čili to znamená, že tedy Všichni dělají chyby, ale jen hrstka dokáže ty chyby přiznat, nebo jak to je ?
Já Dušana, Jirků a Zbyňka znám a u Dušana na první dojem opravdu v tomto případě člověk nesmí dát..
Je to stejný případ jako u Tebe, Beryho, Sakyho a jiných, zde na Virtu vedených (promiňte mi to označení) zmr*u..všichni kydající na Vás špínu to berou tak, že je to pravda a ta "pravda" se šíří světem..
Já se nikoho nezastávám, nepomlouvám a nikoho nevynaším do nebes, aniž bych ho neznal osobně..
Každý má právo na svůj názor, ať už je jakýkoli a ne vždy se většinovému stádu může zamlouvat (opět i zde ta skupina lidí je, teda dvě, ta co názor má a ta které se nezamlouvá)..
Stejně tak na kohokoli jiného, na jiných internetových skupinách, můžou uživatelé plivat, kvůli úplně jiným věcem..
Přeberte si to jak chcete a zopakuji že proti nikomu nic zde na Virtu nemám a nikdy sem neměl, jen občas žasnu co se zde veřejně prezentuje mezi civilizovanou společností..
S nikým se nechci o nic přít a dohadovat se, nemám na to ani čas a ani povahu a ve výsledku to bude stejně k ničemu.
Myslete si o mě, že sem třeba kokot, upřímně je mi to jedno, já se s tím smířím a naučím se s tím žít, dyť jde o howno, naco si dělat stresy..

-> vhml: ale iba raz 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.06.20 12:45:02: tak to přece na virtu točí každá 105 se sníženou hlavou ne? 

-> Petr Urban 03.06.20 12:04:51: ano, 9000rpm si také z jedné diskuze pamatuju.
Ale tak on to tvrdil už i Sedlář jak továrna končí moc brzo, že on točí min. o 1000rpm více, když mu půjčili na jednu soutěž tovární LRu (pěkně popsáno v knize když Křeček prášil).

Ale tak on to tvrdil už i Sedlář jak továrna končí moc brzo, že on točí min. o 1000rpm více, když mu půjčili na jednu soutěž tovární LRu (pěkně popsáno v knize když Křeček prášil).
-> 11mAjA11: Rozďelovač nabízel mě za 12 nebo 13t. A když sem ho viděl prvně na ECCE homo, nikoho arogantnejsiho a nymyšlenejsiho jsem v té době neznal a opovržlivě mi vykládal jak má přes 150HP na 13ce a jak ohv točí 9 ... Jaké by tyto věci na tebe udělali dojem? Považ... Říkám zkušenost, reálnou pravdu, né výmysl. A ano máš dobré zkušenosti, tak tam jezdi... Ale máslo mají na hlavě všichni 

-> 11mAjA11 03.06.20 06:30:48: napřed jsi psal, že se nikde neprezentuje a ani se o něm nepíše...
Jak vidíš nebylo vůbec problematické napsat jméno. Stejně tak, by nebylo problém tady dohledat starší info a hlavně toho poměrně dost vím, přece jen jsem u toho přes 20 let a řadu lidí kolem škodovek znám dobře osobně. Takže tento post je z mého pohledu opravdu mimo: -> 11mAjA11 02.06.20 21:48:00: Zbytečné tady ale něco vytahovat, stejně by to tady pár lidí ještě ve finále otočilo proti mě...
Jak vidíš nebylo vůbec problematické napsat jméno. Stejně tak, by nebylo problém tady dohledat starší info a hlavně toho poměrně dost vím, přece jen jsem u toho přes 20 let a řadu lidí kolem škodovek znám dobře osobně. Takže tento post je z mého pohledu opravdu mimo: -> 11mAjA11 02.06.20 21:48:00: Zbytečné tady ale něco vytahovat, stejně by to tady pár lidí ještě ve finále otočilo proti mě...
Vidíš a je to stejné jak sypou howna na Tebe a na kohokoli jiného co něco dělá..
Nekonečná žumpoidni smyčka.
Můj názor je, že by si měl každý hledět svého a spolupracovat s tím kdo mu vyhovuje.
Tím se sníží riziko kydání howen napříč segmentem..
Po tom co sem tu načet sem se s radostí obrátil o výfuk na Tebe a i za ty motorové díly sem rád a spokojený.
Důležité je nedat na první dojem a udělat si vlastní obraz o situaci.
Nekonečná žumpoidni smyčka.
Můj názor je, že by si měl každý hledět svého a spolupracovat s tím kdo mu vyhovuje.
Tím se sníží riziko kydání howen napříč segmentem..
Po tom co sem tu načet sem se s radostí obrátil o výfuk na Tebe a i za ty motorové díly sem rád a spokojený.
Důležité je nedat na první dojem a udělat si vlastní obraz o situaci.
-> 11mAjA11: Já slyšel a viděl úplně opačné ohlasy než říkáš... Ale raději nebudu ty kluky z severu jmenovat, co tak spokojení jak vykládáš, nebyli. 
A nabízet předělaný Bosch JFUD4 z talián vozu za více jak 10t.a vydávat za originály do 130rs... To už mu šlo 10 let zpět. Takových věcí bych mohl vzpomínat na 2x A4... Zbytečný však jak říkáš.

A nabízet předělaný Bosch JFUD4 z talián vozu za více jak 10t.a vydávat za originály do 130rs... To už mu šlo 10 let zpět. Takových věcí bych mohl vzpomínat na 2x A4... Zbytečný však jak říkáš.
No jednak 15 let je hodně dlouhá doba a upřímně, nevidím důvod, proč bych jak perverzní úchyl vyhledával špínu na Dušana.
Nějakou dobu ho znám, je jaký je, ale jak on sám řek, každý je svým způsobem "divný" pavouk..je to svéráz, ale práci odvádí na 100%.
Jak tady Petr mnohokrát psal, je ovšem taky závislý na práci jiných (především přesné strojní obrábění a speciální operace).
Jeho motor (nemyslím ten, ze kterého vyletěla ojnice následkem předchozí poruchy, ten byl skládaný za "děkuju" a měl být tréninkový a záložní), myslím motor co odjel dvě sezony bez jediné závady a nutné výměny jakékoli důležité komponenty je pro mě dostatečně prokazatelný důkaz.
Myslíš si, že kdyby to dělal zle, tak by Jirka byl několikanásobný mistr na kopcích?
Mě taky dělali do užovky něco málo a je to sakra dobře udělané a když sme potřebovali, tak neměli problém poradit a vysvětlit..
Ostatně Vráťa má do LR motor od Dušana a začalo to fungovat jinak.
Jsou motoráři a motoráři..
Berger měl taky motor od mistra motoráře a hle, ten motor měl špatně udělanou hlavu a upaloval neustále dokola těsnění..takže tak no..
Dušan se neangažuje nikde, dělají si svoje a to nejspíše všechny sere..nestaví 20 motoru ročně, nedělá repase za desetitisíce.
Dělá pro úzký kruh kamarádů ne pro známé..
Teď staví S16 tak uvidíme jak mu to půjde..
Kydání špíny je národní sport, ale začít něco dělat, na to už koule jen tak někdo nemá..
Takže bych byl opatrný, protože internet je nástroj zlý a člověk by pak lehce moh narazit na to, že když něco nedej bože bude křrizově potřebovat, tak ho všichni pošlou tam co slunce nesvítí..možná byť jen z principu..
Tak a teď do mě..snesu hodně, sem "mám v pí**sta"
Nějakou dobu ho znám, je jaký je, ale jak on sám řek, každý je svým způsobem "divný" pavouk..je to svéráz, ale práci odvádí na 100%.
Jak tady Petr mnohokrát psal, je ovšem taky závislý na práci jiných (především přesné strojní obrábění a speciální operace).
Jeho motor (nemyslím ten, ze kterého vyletěla ojnice následkem předchozí poruchy, ten byl skládaný za "děkuju" a měl být tréninkový a záložní), myslím motor co odjel dvě sezony bez jediné závady a nutné výměny jakékoli důležité komponenty je pro mě dostatečně prokazatelný důkaz.
Myslíš si, že kdyby to dělal zle, tak by Jirka byl několikanásobný mistr na kopcích?
Mě taky dělali do užovky něco málo a je to sakra dobře udělané a když sme potřebovali, tak neměli problém poradit a vysvětlit..
Ostatně Vráťa má do LR motor od Dušana a začalo to fungovat jinak.
Jsou motoráři a motoráři..
Berger měl taky motor od mistra motoráře a hle, ten motor měl špatně udělanou hlavu a upaloval neustále dokola těsnění..takže tak no..
Dušan se neangažuje nikde, dělají si svoje a to nejspíše všechny sere..nestaví 20 motoru ročně, nedělá repase za desetitisíce.
Dělá pro úzký kruh kamarádů ne pro známé..
Teď staví S16 tak uvidíme jak mu to půjde..
Kydání špíny je národní sport, ale začít něco dělat, na to už koule jen tak někdo nemá..
Takže bych byl opatrný, protože internet je nástroj zlý a člověk by pak lehce moh narazit na to, že když něco nedej bože bude křrizově potřebovat, tak ho všichni pošlou tam co slunce nesvítí..možná byť jen z principu..
Tak a teď do mě..snesu hodně, sem "mám v pí**sta"

-> 11mAjA11 02.06.20 21:48:00: Myslíš Dušana Fišera? Tak to by jsi musel zapátrat tak 15 let zpátky a garantuju, že bys našel 

Naštěstí je spousta motorářů, na které se nekydá a není o nich na netu ani fň..
A jejich motor vyhrává kopce a v MČRHA bral v E1 taky pohárek za sezonu..

A jejich motor vyhrává kopce a v MČRHA bral v E1 taky pohárek za sezonu..

A teď si člověk, který informace čerpá z internetu, má vybrat, kam dá svůj motor, když se špína naházela už snad na kompletní sestavu českých motorářů...
Jinak spalování oleje v F1 rozhodovalo ještě snad před rokem o tom, kdo vyhraje. Kdo pálil zbaběle jen benzín, ten seděl na roštu vzadu
To jen tak, že je to třeba záměr 
Jinak spalování oleje v F1 rozhodovalo ještě snad před rokem o tom, kdo vyhraje. Kdo pálil zbaběle jen benzín, ten seděl na roštu vzadu

