
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tahání podvalu
-> vhml: Otázka znie či sú to hrdinovia či debili 

Když nemůžeš přidej víc
zakřič prostě z plných plic
že slovo nejde - neexistuje
zakřič prostě z plných plic
že slovo nejde - neexistuje

-> vhml:



-> stepan: normální sniper airsoft....
-> Bukaj: Právě se docela bojím, že i ze vzduchovky by to byl přestupek proti zákonu o zbraních.
-> stepan: Na to stačí vzduchovka...
-> Tomaso435: Čím bys ho chtěl sundat?
-> Jozka: já k tomu neměl daleko bohužel než jsem se vrátil s nabitým tak to bylo v prdeli....
-> Tomaso435:
Taky už jsem si říkal, jestli bych ho trefil..


-> Borderer: no ale je to pravda....
Osobně začínám být alergický třeba už i na drony. Když se ti to chodí koukat na uzavřený dvůr co tam vlastně děláš A co tam máš.......
Osobně začínám být alergický třeba už i na drony. Když se ti to chodí koukat na uzavřený dvůr co tam vlastně děláš A co tam máš.......
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Líbí se mi ten komentář, že v dnešní době už si člověk ani neuprdne, aby ho lajkuchtivý pitomec nenatočil a nedal na internet.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No, to je ono co jsem rano videl :)
-> Syny: Rozjet se dá s ledascim. Horsi je zastavit a jeste horsi zatocit ... Fyzika se ochcat nedá ...
Ze prej si nejaky Bulhari koupili kombajn a vezou ho domů ....
Ze prej si nejaky Bulhari koupili kombajn a vezou ho domů ....
-> michael 24.06.25 09:00:05: Hlavne takovou srackou to tahnout
Ze kola kombajnu jsou jen na kraji podvalu nemluve...

-> Syny 24.06.25 09:24:58: ject s tim dopredu vidim jako nejmenší problém 

-> michael: To jsem dneska videl nejaky video z tyhle jizdy a myslel jsem si ze to je nejakej fejk. Jestli to vazne nekdo mel za autem, tak nechapu jak se s tim vubec rozjel a mohl vyjet, byt sebemensi, kopec
A tu zadni napravu bych taky rad videl
O brzdeni ani nemluve 




-> michael: Lidi jsou magoři ... Kolik může ten kombajn vážit? Podle www.lectura-specs.cz/cz/.
../dominator-68-s-1140522 to bude kolem 6-7 tun ... By mě zajímalo jak s tím takovej frajer brzdí a jak s tím jede do zatáčky. Dyť to je o život pro všechny okolo ...
-> Tomaso435 13.08.24 10:57:11: Pleteš dohromady dvě věci
na řidičák se berou celkový hmotnosti ale na spojitelnost soupravy se berou aktuální hmotnosti

hmotnost brzděného přívěsu kategorií O1 nebo O2 nesmí být větší než největší povolená hmotnost brzděného přípojného vozidla stanovená pro tažné vozidlo, která je uvedena v technickém průkazu a osvědčení o registraci tažného vozidla, za podmínky, že hmotnost takového přípojného vozidla není větší než největší povolená hmotnost tažného vozidla u vozidel kategorií M1 a N1 a jedenapůlnásobek největší povolené hmotnosti tažného vozidla u vozidel kategorií M1G a N1G,
Toť aktuální znění. Takže jak to kurva je :-D jde o papírové hmotnosti nebo aktuální skutečnou ?
Toť aktuální znění. Takže jak to kurva je :-D jde o papírové hmotnosti nebo aktuální skutečnou ?
-> Jarda/felda: nejhorší je, ze mi toto rekl zkušební komisař...
-> Tomaso435 04.08.24 07:53:38: ohledně přívěsů koluje spoustu mýtů a nepravd
a spousta lidí by se do krva hádalo....

-> StepaNoFUN: me bylo právě řečeno Že někdy v únoru nebo březnu se to měnilo. A že vozejk co ma celkovou 2700, můžu táhnout za autem co ma na kouli 2700 a vic. Byť ma prazdnej 700 a tím bych ho koh táhnout i za fackem když nebude nalozenej.
Tak se zajímám, protože ta služební dvouosa se tahá za kde čím.....
Tak se zajímám, protože ta služební dvouosa se tahá za kde čím.....
-> StepaNoFUN: Dodatek, řidič může mít místo B+E jen Harmonizační kód:
96. Motorová vozidla skupiny B s přípojným vozidlem o největší povolené hmotnosti
převyšující 750 kg, pokud největší
povolená hmotnost této jízdní soupravy převyšuje 3 500 kg, ale nepřevyšuje 4 250
kg
96. Motorová vozidla skupiny B s přípojným vozidlem o největší povolené hmotnosti
převyšující 750 kg, pokud největší
povolená hmotnost této jízdní soupravy převyšuje 3 500 kg, ale nepřevyšuje 4 250
kg
-> Tomaso435 02.08.24 20:56:59: takze znovu... na papiry rozhodujou celkovy hmotnosti. Soucet celkovejch do 3500 - staci B. Vlek do 750 a auto do 3500 - staci B
Pokud clovek preleze s vlekem (soucet celkovejch) 3500 a vlek ma nad 750, potrebuje B+E
Spojitelnost souprav - rozhoduje okamzita vleku. Na tazny mam 750kg brzdenejch. Mam podval (brzdenej), jehoz pohotovostni je 750kg, povezu ho prazdnej - legalni...
Nic se v tomhle nemenilo. Jen tam pred lety byla jeste jedna podminka, ale tou vas zatezovat nebudu, protoze to zeslozitovala. Uz tam neni.
Pokud clovek preleze s vlekem (soucet celkovejch) 3500 a vlek ma nad 750, potrebuje B+E
Spojitelnost souprav - rozhoduje okamzita vleku. Na tazny mam 750kg brzdenejch. Mam podval (brzdenej), jehoz pohotovostni je 750kg, povezu ho prazdnej - legalni...
Nic se v tomhle nemenilo. Jen tam pred lety byla jeste jedna podminka, ale tou vas zatezovat nebudu, protoze to zeslozitovala. Uz tam neni.
-> Tomaso435: Je to jak říkáš pokud je prázdnej nebo do 1200kg tak můžeš
... prý se měnila legislativa, takže když mám na kouli 1200, nemůžu táhnout vozejk s větší celkovou než 1200. Je to tak? Mě to přijde jako kokotina... Když mám na kouli 1200 kg a vozejk celkovou 2700 z toho 700 má prazdnej, je to dle dnešní legislativy tažitelny ( do naložení 500kg nakladu ) za autem co má těch 1200.? Nebo musí mit auto těch 2700 nebo víc? Nechce se mi věřit že by to někdo udělal tak blbě....
Dik.
Dik.
Třeba to bylo obráceně a fauwé kleklo 

Dneska jsem potkal taky fabku s plaťákem a na něm nějakej kombik, asi toyota avensis
-> Syny: No co. Stroje si musej pomahat.
-> michael: Tomu se říká odvaha 

-> Matthes, záškodník z TechWebu 26.02.22 08:01:12: jsou dvounápravy s točnou ale s tim je masakr zacouvat 

-> Milan 136 25.02.22 22:36:55: No ale co s tim u dvounapravovyho vleku bez stelovaci oje? Kdyz teda ma tazny na aute i vlek jinou vejsku?
Kdyz jsme tahali za Patrolem muj jednoosej vlek, tak byl jakoby z kopce, ale u ty jedny napravy to nevadilo...
Kdyz jsme tahali za Patrolem muj jednoosej vlek, tak byl jakoby z kopce, ale u ty jedny napravy to nevadilo...
-> Milan 136: a Ty vis, co mel v kufru?
-> Nwkt 25.02.22 21:53:03: O tom žádná. Ale vzhledem k tomu, jak to leželo na prdel asi úplně nebude dodržené svislé zatížení 

-> Milan 136: Určitě je to blbě naložený 

-> Milan 136: Je, protože C4 byla vždycky lepší, než C5 

-> Eidy: to jsou další 3 nebo 4 kila za olítanej
bohužel, ale jak píše Bery.....
nájezdy,sklopka,2 nápravy, bočnice.....obyčejné plato určitě bude za méně, ale nedám na to ani auto ani písek


bohužel, ale jak píše Bery.....
nájezdy,sklopka,2 nápravy, bočnice.....obyčejné plato určitě bude za méně, ale nedám na to ani auto ani písek


Mě to nepřijde za nový vozík o takové velikosti s dvouosou a sklopkou zas taková řacha. za malý, nový se zesílenou ojí a nápravou + pár ok navíc jsme dávali 45...
-> T: Za ty prachy je to i s tím bagrem ne?
už jsem to našel.....tohle by se mi líbilo
www.autovia.cz/privesy/un iverzalni-prives-ad-2-7t-4 -50x2-090-35.htm
www.autovia.cz/privesy/ad -2-6t-2.htm
www.autovia.cz/privesy/ad -2-6t-sklopny-valnik.htm

www.autovia.cz/privesy/un iverzalni-prives-ad-2-7t-4 -50x2-090-35.htm
www.autovia.cz/privesy/ad -2-6t-2.htm
www.autovia.cz/privesy/ad -2-6t-sklopny-valnik.htm
-> Jumbo: v popisu v odkazu jsou 13ky kola. na obr. jsou nějaké menší no ale muzou byt s nižším profilem pneu.
-> vhml: jasny ty k tomu ale nejsou + nejsou kam dat (leda pod auto a prikurtovat no) a zacvaknout taky nejsou do čeho....nějak to pujde, ale ono když sněží/prší a chceš s autem najet nahoru, tak potom je katastrofa hned při nakládani
