
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda fabia 1.2 Htp 47kw
jinak přidám ješte pár foto pro pobavení ze své zahrádky

-> Markop: já jsem spokojenej, na nedostatek práce si nemohu stěžovat
jinak z části si to dělají ty lidi sami - mizerná údržba, nemění oiej, roztahování na laně a pod.
Jinak je to ale low-end motor, materiál za moc nestojí.

jinak z části si to dělají ty lidi sami - mizerná údržba, nemění oiej, roztahování na laně a pod.
Jinak je to ale low-end motor, materiál za moc nestojí.
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Pošli ty fotky do Boleslavi, ať vidí co dávají do aut.
Nejhorší je, že oni o tom moc dobře vědí :-(
Nejhorší je, že oni o tom moc dobře vědí :-(
ale spodku ojnice ani klice nic neni
jen se urval ten píst, nevím teda jak .. jinak motor byl fabricky složenej, nerozdělávanej


ty kokos
to som nežral 





Fábie 1.2HTP by ani nemali vyrábat,ako u nás v robote fábia 1.2 40KW HTP a motor totál rozpadnutý piesty boli ako škrupina od vajíčka a ventili tiež.Do opravy vrazil 700e a motor zase ide ale do kedy.Radšéj kúpit fábiu 1.4 16V a je po starostiach.
Tak v takhle příšerným stavu jsem ještě vnitřek haťapky neviděl. Ventily, řetěz, přepálený olej, ale tohle?
OHV forever :-)
OHV forever :-)
-> Gryzly: njn, nemohla se odtrhnout od práce... workoholik 

-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Se divím, že ta ojnice nešla ven na procházku.
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček 12.03.12 19:38:28:
Krása...



-> tonek.favo: oni snad taky nic jinýho než ohv nedělali

-> suri: od Skodovky hej? Vtip vecera 

-> suri: Myslel jsem motory vyvinuté přímo ve škodovce 

-> tonek.favo: posledná kvalita bola asi 1,9TDi 77kw PD čo má čo to odjazdené , a ešte pár nájdejných motorov dneška ...
a besteller 1,9 66/81 kw , sen všetkých majiteľov octávií
a besteller 1,9 66/81 kw , sen všetkých majiteľov octávií
-> myschaak AZNP K.Hora: mas recht marenko....
-> tonek.favo: protože to bude pravda
Proč mám dojem, že poslední kvalitní motor od škodovky, jsou ty ,,naše" OHV 

jaj ty kokot to je docela silna kava... cim min valcu tim vic adidas:D
-> Matthes, záškodník z TechWebu: píst jsem našel instantní ve vane, nechápu

-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: v servise při přejímce...."no to vypadá na volnej pístní čep"






-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Ten pist si nechal majitel jako nahradni, ale asi si mel vzit i jeho cep



-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček 12.03.12 19:38:58: No jo,když oni tomu dali do vínku HTP(hoň to p.čo)tak to každý honí a takhle to dopadá.Už jsem jich viděl taky hodně,ale ten je teda supr...
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: jak se to mohlo stát, u tak skvělýho motoru



-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček:




-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: a majiteľovi sa aj zdalo, že to akosi málo žere čo

jóó simply never 

foto za moc nestojí, ale po sundání hlavy, jsem nenašel jeden píst

dnes jsem vzal protiúčtem poškozený motor 1,2 htp 40kw
viděl jsem už těchto motorů hodně ale co je moc, to je moc
viděl jsem už těchto motorů hodně ale co je moc, to je moc

-> Matthes, záškodník z TechWebu 04.02.12 09:38:46: aj draxo kuril hned ked tam bola vyrachtaná 1.3ka vonku - 5 nastartoval osm vysiel z dvora zavrel branu a do roboty HEEEEEEEN vole HEEEEEEN
a MRRRRRRD nebolo lebo u nas nie je dostat E85 



-> Matthes, záškodník z TechWebu: že si v tejto zime povieš zlatá felda ? chytá a topí a to je to o čo ide...
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Velice pěkné obrázky
, jen podotýkám, že auto je táty
.
Jo jinak, všechny kontrolky už zhasly a auto se vrátilo do původní funkční podoby. Start na poprvé, už to i topí. Ještě jsem se dočetl, že kontrolka elektroniky motoru mohla být zbůsobena poruchou palivového systému. Máme za to, že v benzínu byla voda. Po dolití příslušného aditiva se vše vrátila do pořádku. Takže uvidíme.


Jo jinak, všechny kontrolky už zhasly a auto se vrátilo do původní funkční podoby. Start na poprvé, už to i topí. Ještě jsem se dočetl, že kontrolka elektroniky motoru mohla být zbůsobena poruchou palivového systému. Máme za to, že v benzínu byla voda. Po dolití příslušného aditiva se vše vrátila do pořádku. Takže uvidíme.
-> jok3r: To je ale chyba ridice, ze to netopi. Musis hned po startu vyrazit stylem jedna plnej, 5000 otacek, dva plnej 5000 a takhle jet po meste a mas to ohraty hned. Kamosovi takhle topil v -20 i 1,9D, po jednom kilometru se poustel vetrak chladice

Ale zlata hyjena MPI. Chytla hned, oskrabal sem okna a vevnitr uz nebyla takova kosa kupodivu...




Ale zlata hyjena MPI. Chytla hned, oskrabal sem okna a vevnitr uz nebyla takova kosa kupodivu...
-> Stepan FUN: Jste oškliví a zlí! :) Když si vzpomenu, jak tchán stál před rozhodnutím čím nahradit dosluhujícího žigula....jedna z variant byla fóbie v kombajnu s HTP - prej úsporný, prostorný a s nízkou sazbou povinného ručení, psali to přec ve Světě motorů :)
To se nám podařilo mu rozmluvit, ale "nová" Lada 112 1.6 16V v plný palbě už v garáži přistála. Je to neskutečnej držák - akorát po 2000km doputovala do spalováku prej nějaká podložka, kterou někde v sání asi zapomněl opilý tolliatský dělňas a oprava toho masakru prej přišla na 50 litrů (naštěstí v záruce). Tchán je naštěstí u Lady na opravy podobného rozsahu zvyklej, protože s novým 2101 byl v servisu asi 10x kvůli chcaní oleje a nakonec z toho byla výměna polomotoru. Nevstoupíš 2x do téže řeky :)
To se nám podařilo mu rozmluvit, ale "nová" Lada 112 1.6 16V v plný palbě už v garáži přistála. Je to neskutečnej držák - akorát po 2000km doputovala do spalováku prej nějaká podložka, kterou někde v sání asi zapomněl opilý tolliatský dělňas a oprava toho masakru prej přišla na 50 litrů (naštěstí v záruce). Tchán je naštěstí u Lady na opravy podobného rozsahu zvyklej, protože s novým 2101 byl v servisu asi 10x kvůli chcaní oleje a nakonec z toho byla výměna polomotoru. Nevstoupíš 2x do téže řeky :)
-> Shader: to ze to netopi, se nesmis divit, ja sem dneska stimhle autem jel ze spindlu, po startu to ukazovalo ze je venku -21 a motor se ohral asi po 15km a topit to taky poradne zaclo az za dlouho, to je u tohohle "motoru" normalni,,,
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Tak čéče nějak nevím, co spoří... :-D
Spíš mi to přijde, že vydělává. Nicméně nikoli majiteli, ale prodejcům benzínu (9-10 na 100 při trošku svižnější jízdě není podle mejch zkušeností problém), prodejcům dílů a servisům... :-D
Spíš mi to přijde, že vydělává. Nicméně nikoli majiteli, ale prodejcům benzínu (9-10 na 100 při trošku svižnější jízdě není podle mejch zkušeností problém), prodejcům dílů a servisům... :-D
-> Stepan FUN: je to dobrej motor, já ho mám rád, je hlavně úspornej

-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček 03.02.12 22:45:15: Ty woe ta díra v pístu je hustá. :-O Co jsem teď dělal ten 6ti ventil tak nakonec to bylo "jenom" na 3 ventily a 3 vodítka... Rozvody se daly už v tý novější verzi, tak snad bude na dalších (úžasných) 50tisíc klid...
-> King: Já to říkám od začátku, že tenhle "půlmotor" musel vymyslet někdo přímo hlavou... :-/ Ale zase na druhou stranu - alespoň je co dělat. :-D
-> King: Já to říkám od začátku, že tenhle "půlmotor" musel vymyslet někdo přímo hlavou... :-/ Ale zase na druhou stranu - alespoň je co dělat. :-D
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Rypáku! :) Roční úspora pětikila na povinným ručení to bohatě vykompenzuje :)
-> Shader: To startování vypadá na imobilizér. To že to netopí zase přimrzlá chladící kapalina, protože když je na -30 (čím jsi to měřil?), tak se může lehko stát že už při těch udávanejch 24 přimrzne. Navíc v místech jako je chladič a radiátor, kde dochází k proudění ledovýho vzduchu, tudíž je teplota ještě nižší. Jenom to mazání mi do toho nějak nepasuje... Ale pokud v tom bude horší olej... Ta kontrolka diagnostiky motoru může bejt cokoli. Třeba nefunkční lambda...
-> Shader: jéjé rok výroby 2003 kód motoru AZQ :-) co tak skočenej rozvodíček? už byl? nebo tě to ješte čeká?

toho opravdu mže být hodně od prkotit po zavažné věci. Napáchnout a potom řešit může to bejt řídicí jednotka, nebo nějaký kontakt a atd opravdu než taky teoretizovat. napíchnout a je hned jasné.
-> Shadow_: Oleje i chladíci směsi je dostatek... jak píšu, to auto jezdilo bez poruchy. Jak píšete, nejspíš to bude třeba napíchnout, ale zajímalo mě zhruba, co by to mohlo způsobit.
VAG
tak ta kontrolka motoru mohla ze rozsvítit díky tomu, že tam bylo mnoho pokusu startování jinak olej maš tam dostatek? jediná možnost je to zkusit připojit na Vag a bude třeba jasněji
Zdar chlapi...
Dovolil jsem si tady založit téma ohledně fabie HTP. Dnes ráno jsme jeli s tátou do práce jeho fabii 1.2HTP (podotýkám, že fábie 2 týdny stála venku a nejezdilo se s ní). Včera jsme do ní koupili novou baterii (první baterie od koupě vozu v roce 03). Ráno jsme v pohodě nastartovali ( -24) první problém byl ten, že fábie netopila, po ujeti cca 8km skočila teplota motoru v podstatě z nuly na provozní hodnotu, předpokládam, že byl chladič asi někde přimrzlý. V pohodě jsme dojeli, po šichtě ve 14:00 jsme přišli k autu a auto nebylo možné nastartovat, vždycky chytlo jen na pár sekund a pak chcíplo, po přidáni plynu taky chcíplo. Podařilo se nestartovat snad po 15cté, první problém po nastartováni, fábie netopila, hned v zápěti se objevila kontrolka mazání, ta však po chvilce chodu zhasla. Když se zdálo vše v pořádku (až na to, že topení netopilo) se asi po 3 kilometrech rozsvítila kontrolka elektroniky motoru. Co si o tom myslet, celých 8 let fungovalo vše v pořádku (nikdy žádna kontrolka nesvítila, motor vždy naskočil napoprvé). A teď kdy fábie stála venku 2 týdny, se objevilo hned několik poruch najednou. Čím to může být? Ještě podotýkám, že směs v chladiči je na nějakých -30.
Dovolil jsem si tady založit téma ohledně fabie HTP. Dnes ráno jsme jeli s tátou do práce jeho fabii 1.2HTP (podotýkám, že fábie 2 týdny stála venku a nejezdilo se s ní). Včera jsme do ní koupili novou baterii (první baterie od koupě vozu v roce 03). Ráno jsme v pohodě nastartovali ( -24) první problém byl ten, že fábie netopila, po ujeti cca 8km skočila teplota motoru v podstatě z nuly na provozní hodnotu, předpokládam, že byl chladič asi někde přimrzlý. V pohodě jsme dojeli, po šichtě ve 14:00 jsme přišli k autu a auto nebylo možné nastartovat, vždycky chytlo jen na pár sekund a pak chcíplo, po přidáni plynu taky chcíplo. Podařilo se nestartovat snad po 15cté, první problém po nastartováni, fábie netopila, hned v zápěti se objevila kontrolka mazání, ta však po chvilce chodu zhasla. Když se zdálo vše v pořádku (až na to, že topení netopilo) se asi po 3 kilometrech rozsvítila kontrolka elektroniky motoru. Co si o tom myslet, celých 8 let fungovalo vše v pořádku (nikdy žádna kontrolka nesvítila, motor vždy naskočil napoprvé). A teď kdy fábie stála venku 2 týdny, se objevilo hned několik poruch najednou. Čím to může být? Ještě podotýkám, že směs v chladiči je na nějakých -30.