
k jiné věci jak jste spokojený s plechama třebas p sloupky levej dobrý a pravej sem tam dostal až 3, to jsem ho musel ostříhat znovu ohnout abych na to moh dostat vůbec blatník, je takovej divnej oproti levýmu



































.
jen mě sejří že invertor to slepí a co ne







.Budu mít navařenou novou podlahu.Tak jestli byste mi řekli,jak a co mám pak dělat.Chtěl bych spodek střknout nějakým Tlumex Plastem,nebo něčím,co mi doporučíte.Základovky tam dám hodně,aby to trošku vydrželo.Tak díky.







no však víte
,dlouho stála,na dešti,slunci,sněhu,tak vypadá tak,jak vypadá.Na jednu stránku bych se ji rád zbavil,protože mi tam překáží,ale na druhou přemejšlím,že si udělám čas a pokusím se ji ještě zpravit.Takže Vás se ptám,jestli byste byli ochotni mi napsat,jak postupovat ve vyváření a !vyřezávání! V žibotě jsem nevyvářel,takže pro mě poněkud novinka
.Tu novou škodovku mam 1 rok,po smrti mého dědy,který o ni pečoval v každé volné chvíli.Tadruhá,kterou chci spravit,tak tu jsem si tenklrát koupil asi v 15 s klukama na "cross"
.Vím,že když jou potřeba vyvařit nové prahy a jsou hodně schnilé,tak podle mého,co jsem se tu všude dočetl,se vyřiznou z jiné škodovky,která je má dobrá,nebo alespoň o něco lepší,aby se dali vyvařit.Jenže nevím,když budu chtít vařir podlahu,tak musím mír klasickou podlahu, nebo jen kus plechu?
To by mě z technické asi vyhodily,že? Inkriminovaná místa jsou: prahy,podlaha,blatníky(to pod kolama,nevím jak se to nazývá),místama střecha,ale to jsou jen malé orezlinky,takže skusím nejdříve jen odrezit,poté vybrousit a zakytovat.Tak pro sím raďte raďte.Díky moc!Je toho moc,ale byl bych vám vděčný,kdybyste mi vyšli vstříc.