skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Superb
-> 11mAjA11: jestli dobre koukam, tak ten SUP je uz CAN a Gama jestli se nepletu bude tridrat. Co to je za rok? Idealne cislo z pristrojovky. Jestli nebude nekdo vedet z hlavy, tak se vecer kouknu do papiru, jestli budiky umej i tridrat.
Jelikož se nemůžu pořádně nikde nic dopátrat optám se tu.
V Supu bylo od výroby nějaké jednodin rádio, to nahradili v Německu u dealera na přání zákazníka jednodin Beckerem s navi a CD changerem, následně po odprodeji do ČR tam někdo nacpal čínskou 2din zrůdnost co absolutně nefungovala, při tom přeházeli kabely v ISO konektorech a nějaké dva ustřihli..já sem teď vrátil zpět škodovácké rádio Gamma.
Problém mám že na maxidotu se v horním řádku rádio nezobrazuje a nejde ovládat z volantu.
Podle všeho v tom budou možná přeházené kabely a ty dva ustřižené.mohl by mi někdo říct které barvy kabelů kam patří a k čemu by měly být ty dva ustřižené ?
V Supu bylo od výroby nějaké jednodin rádio, to nahradili v Německu u dealera na přání zákazníka jednodin Beckerem s navi a CD changerem, následně po odprodeji do ČR tam někdo nacpal čínskou 2din zrůdnost co absolutně nefungovala, při tom přeházeli kabely v ISO konektorech a nějaké dva ustřihli..já sem teď vrátil zpět škodovácké rádio Gamma.
Problém mám že na maxidotu se v horním řádku rádio nezobrazuje a nejde ovládat z volantu.
Podle všeho v tom budou možná přeházené kabely a ty dva ustřižené.mohl by mi někdo říct které barvy kabelů kam patří a k čemu by měly být ty dva ustřižené ?
-> saskyn2: to bych mohl
viděl jsem to poprve...

viděl jsem to poprve...

-> Pavel P.. 12.10.21 21:38:40: Tohle vypadá dost strašně.
Ale může to vypadat i k světu.
Třeba tohle vypadá fajn.
Ale může to vypadat i k světu.
Třeba tohle vypadá fajn.
-> Pavel P..: si faceliftoval B5 jo

-> Milan 136 15.09.21 18:03:00: Oni to umí odstranit, ale dycky jenom na chvíli. 

-> Jirik_Tuňák1983 15.09.21 17:50:21: Občas se vysere jednotka v mechatronice. Jestli to bude tenhle případ nevím. Ale jestli to neumí v tom servisu odstranit, tak by asi chtělo zkusit jiný 

Dnes jsme jeli z Prahe s SIII konby 2.0 TDi 4x4 DSG. V půlce cesty to ukázalo, že převodovka je v nouzovém režimu a je možné pokračovat v jízdě. Řadilo to jen 2, 4 a 6 + zpátečku. V servisu se stejnou závadou to bylo už 3x.Teď to pojede znovu. DSG je tam tuším 7q. Stává se to a nebo je to ojedinělé?
Nevlastní tu někdo Superb 2 s ivory alcantarou se zničenýma sedákama?
Nejde mi sem vložit foto, nevím proč.
Nejde mi sem vložit foto, nevím proč.
-> Milan 136 20.04.21 06:45:49: jedno takový Evo u nás na jihu jezdí
nebo aspon jezdilo

-> Jirik_Tuňák1983 20.04.21 10:04:38: 9-5 mi přijde, že je na tom plus mínus podobně jako turbobenzíny ve V70.
-> dragon_cb_cz 20.04.21 09:51:12: no jakoby to funguje vždycky do natankování a pak to zas letí do kouta na nějakou dobu
Nemluvě třeba i o brzdovejch destičkách co stojí korunu na kilometr :-D

-> dragon_cb_cz 20.04.21 09:51:12: U těch neznám spotřebu.
Taky strašný?

-> Jirik_Tuňák1983 19.04.21 22:38:12: Nezapomněl jsi, že tu jsou i majitelé turbobenzínových Saabů, že?
Ale viz -> vhml 19.04.21 22:42:02: , ten rohlík na ksichtě je k nezaplacení a na vše ostatní je tu Mastercard 


-> Jirik_Tuňák1983 19.04.21 22:38:12: Jako kdysi v Top Gearu s tím evem FQ400.
Prej musíte to dát do servisu, kde z toho obřího turba vydají sekačku a vše, co bylo na jaře v garáži po startu
Prej musíte to dát do servisu, kde z toho obřího turba vydají sekačku a vše, co bylo na jaře v garáži po startu

-> Jirik_Tuňák1983: měl jsem jaguára 2.5 V6 4x4 spotřeba 16l,ale pocit z jízdy k nezaplaceni

-> vhml 19.04.21 22:42:02: Taky jsem jel asi 2x pod sedum. 

-> Jirik_Tuňák1983 19.04.21 22:38:12: to já znám z Mazdy. Vždycky vyjezdím nádrž, natankuju, zjistím, že to žralo 13litrů 100 oktanu a zas to dám na měsíc do garáže
Jako prej to umí jezdit i za 7, ale nevím proč bych to dělal





-> vhml 19.04.21 22:33:16: Benzínové Volvo na něho. Než to, žere míň asi úplně všechno. Možná i nosné rakety vynášející techniku do vesmíru. 

Kámoš má 2.0tsi v S2. Je potřeba si tam pohlídat nějakej rok, kdy byla nějaká změna na pístech. Nebo co o tom kdysi povídal. Jako svezení příjemný, jen Sup povětšinou stojí doma a jezdí rotačkou, protože to prostě žere pomalu o 5 litrů míň no...
-> saskyn2: mám pocit úplně stejnej,ale pořád jsem říkal,že naftu už nechci

-> Nwkt: cenově moc vysoko,mám limit cca 200 tis

-> saskyn2: Tak proto jsem psal 3,6
kdyby neřešil generace 


-> Milan 136: tak hlavně že se shodneme
jo já četl sup a generaci neřešil


-> saskyn2 19.04.21 19:48:53: Tvl tys to editoval a napsal totéž co já 

-> saskyn2 19.04.21 19:48:53: On se ptal na dvojku ale.
CJXA by se mi taky líbilo a tu CDVA 3.6 strčí do kapsy.
Ten zvuk u 3.6 se poslouchá dobře, ale ta 206 prostě jede líp.
CJXA by se mi taky líbilo a tu CDVA 3.6 strčí do kapsy.
Ten zvuk u 3.6 se poslouchá dobře, ale ta 206 prostě jede líp.
-> Milan 136 19.04.21 19:40:19:
Do 2.0tsi 206kw bych klidně šel, jede to fakt pěkně a proti naftě je to hezky kultivovaný akorát je to proti naftě třeba 3-4l/100 navíc no, pro někoho kdo málo najede tak proč ne.
-> Karel.: Dneska se bohužel kvůli emisním normám situace obrátila a nafty jsou vesměs na servisní náklady mnohem lepší než jakýkoliv soudobý benzíny, s nějakejma malejma výjimkama platí napříč značkama.
-> Nwkt 19.04.21 19:42:26: ty už si taky zblblej z faceboku, ta 3.6 je vydechlá mrdka
to tsi to smázne jak malinu
kdybych měl na výběr tak neváhám ani minutu. Jediný co, tak to má pěknej zvuk...


Do 2.0tsi 206kw bych klidně šel, jede to fakt pěkně a proti naftě je to hezky kultivovaný akorát je to proti naftě třeba 3-4l/100 navíc no, pro někoho kdo málo najede tak proč ne.
-> Karel.: Dneska se bohužel kvůli emisním normám situace obrátila a nafty jsou vesměs na servisní náklady mnohem lepší než jakýkoliv soudobý benzíny, s nějakejma malejma výjimkama platí napříč značkama.
-> Nwkt 19.04.21 19:42:26: ty už si taky zblblej z faceboku, ta 3.6 je vydechlá mrdka


-> Milan 136: Tak ale zase je dost výkonu 

-> Nwkt 19.04.21 19:37:38: Tam se ten řetěz mění ještě líp 

-> Karel.: Tak jdi do 3,6 ne?
-> Milan 136: děkuju, výkon právě úplně nestaci
Ideálně tu 1.8tsi či 2.0tsi,ale o téhle problémech vím,takže jsi mi to nevyvrátil bohužel.
Mám pocit,že je to časovaná bomba,takže nezbyde nic jinýho asi než tdi,ale do toho se mi nechce.Jeste mám ve hře Focus 1.6 ecoboost,ale přijde mi,že globálně všechny benziny už jsou velkej problem

Ideálně tu 1.8tsi či 2.0tsi,ale o téhle problémech vím,takže jsi mi to nevyvrátil bohužel.
Mám pocit,že je to časovaná bomba,takže nezbyde nic jinýho asi než tdi,ale do toho se mi nechce.Jeste mám ve hře Focus 1.6 ecoboost,ale přijde mi,že globálně všechny benziny už jsou velkej problem

-> Karel. 19.04.21 18:02:23: Ahoj. Do dvojky těžko říct.
1.4 je CAXA s řetězem.
Ten může být problém. Po koupi bych ho určitě vyměnit. Jinak to není špatnej motor.
1.8 TSI klasika spotřeba oleje a taktéž řetěz.
Dvoulitr na tu spotřebu tolik netrpěl. Ale taky záleží na konkrétním kusu. Konstrukčně stejný motor jako ta 1.8.
Pokud stačí výkon té 1.4, šel bych do ní.
Jinak pak asi ten dvoulitr no.
1.4 je CAXA s řetězem.
Ten může být problém. Po koupi bych ho určitě vyměnit. Jinak to není špatnej motor.
1.8 TSI klasika spotřeba oleje a taktéž řetěz.
Dvoulitr na tu spotřebu tolik netrpěl. Ale taky záleží na konkrétním kusu. Konstrukčně stejný motor jako ta 1.8.
Pokud stačí výkon té 1.4, šel bych do ní.
Jinak pak asi ten dvoulitr no.
-> Milan 136: ahoj,rád bych Tě poprosil o konzultaci motoru v Superbu II, 1.4-2.0tsi,jakej motor bys doporučil?jakou máš zkušenost vs nájezd atd,dekuji
-> Pavel P.. 07.04.21 09:59:19: ale tlacitkem. Tady se bavíme o automatickém odbrzdeni, to b7 nema
-> Syny 07.04.21 09:28:31: bylo, nicméně dá se nakodovat. Sam to mám změněný
-> Milan 136 07.04.21 09:53:40: Zajímavé. Ale aspoň že tak.
u B7 se to odbrzdí i bez pásu a s otevřenýma dveřma...

-> Syny 07.04.21 09:28:31: U B6 ano.
-> Milan 136: Heled ale u te B6 to fakt bylo urcite s pasem 

-> Milan 136 07.04.21 08:28:20: Jj i na B8 to jde bez pásu, nikdy jsem to předtím nezkoušel, je vidět že při výrobě se přemýšlí, na těch starších to bylo z výroby nesmyslně nastavený s pásem.
-> saskyn2 03.04.21 12:42:37: Naprosto. Dnes ověřeno na třech Superbech. Odbrzdí se bez pásu.
-> Nwkt: ahá... :-D to mě nenapdlo :) tedy opraveno :-D docela sem se toho vyděsil,pač sem zvyklej parkovat až u baráku abych netrčel do cesty a popojelo mi to fakt asi na 3cm od zdi

-> Tomaso435: Jo a ne, záleží jestli jsi měl autohold a ten zatáhnul ručku, pokud ne tak to popojede než zaskočí kolík v DSG
hale a když dojedu zaparkuju z kopce dolu tak když sundávám nohu z brzdy a jsem v poloze P auto ještě cca 3cm popojede než se zabrzdí. je to normální ? nemělo by to zustat stat tam kde sem zastavil na brzdovej pedál?
-> saskyn2 03.04.21 18:47:25: Taky si myslím. Nikdo to mačkat, s kým jsem v SIII jel, nemusel. Takže závadou to být nemůže? Ptám se spíše ze zvědavosti, až se dostanu za volant příště.