skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
10:45:15
20.09.2015
20.09.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
Ja sem hlavne zvedavej kolik vydrzi ty slavny skodovacky TSi...
10:33:36
20.09.2015
20.09.2015

dragon_cb_cz
-> Syny: Jj, myšleno jeho přesunovadlo, ne to tvoje... že po 160ti tisících odejde turbína u chrochtáka zas tak vyjímečný není, to ne, ale u slušně ježděnýho auta by mně to taky přišlo předčasný - mě tlačí už 332 tisíc (a snad bude tlačit dál, pokud se vyplatí opravit jiný věci co se rozbily), na accordu už má tuším taky 250 tisíc natočeno a pořád pohoda... hodně asi záleží na režimu v jakým to bylo ježděný, když to pořád lítá po dálnici v nějakejch skoro-předpisovejch rychlostech, tak není důvod aby nevydrželo věky, když nemá co dělat....
10:21:50
20.09.2015
20.09.2015

Milan 136
-> Alenka: CDAA je super motor.
Tam se meni pisty furt dokola. Litr na 1000 je dobry, umi i vic :-D
Tam se meni pisty furt dokola. Litr na 1000 je dobry, umi i vic :-D
10:08:56
20.09.2015
20.09.2015

Syny
-> dragon_cb_cz 19.09.15 22:14:25: No, nejsem si uplne jistej, jestli je 2,0 TDi benzin
Ale kazdopadne i na Octavii co mame ve firme (1,9 TDi) turbo odeslo po 150 tis. Ale na druhou stranu jsou to sluzebaky, takze s tim kazdej jezdi jako kokos.
E: Jo tys myslel ze Matthes ma benzina, tak to jo...
Ale kazdopadne i na Octavii co mame ve firme (1,9 TDi) turbo odeslo po 150 tis. Ale na druhou stranu jsou to sluzebaky, takze s tim kazdej jezdi jako kokos.E: Jo tys myslel ze Matthes ma benzina, tak to jo...
23:38:48
19.09.2015
19.09.2015

Alenka
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ano. A popraskaný housing bych neřešil, to je naprosto normální jev i v případě, že vše funguje jak má. U benzína jsou větší výkyvy teplot na výfukové straně, tak to jednou všechno popraská. Pokud to není ruplé u WG nebo v těsné blízkosti turbíný, neřešit.
EDIT: jinak, co se týče spotřeby oleje, tak na vině můžou být i vyběhané písty. Zrovna nedávno jsem viděl 1.8 TSI CDAA, která v žádném režimu nekouřila, nesmrděla, prostě nic, to jí však nebránilo v tom, aby sežrala 1l oleje na 1000km.
Nechápu jak to bylo možné, ale kdybych to neviděl na vlastní oči, neuvěřím.
Nepomohla výměna turba ani separátoru ve ventildeklu, musel se vyměnit celý motor.
EDIT: jinak, co se týče spotřeby oleje, tak na vině můžou být i vyběhané písty. Zrovna nedávno jsem viděl 1.8 TSI CDAA, která v žádném režimu nekouřila, nesmrděla, prostě nic, to jí však nebránilo v tom, aby sežrala 1l oleje na 1000km.
Nechápu jak to bylo možné, ale kdybych to neviděl na vlastní oči, neuvěřím.
Nepomohla výměna turba ani separátoru ve ventildeklu, musel se vyměnit celý motor.
23:29:01
19.09.2015
19.09.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Alenka: Což teda odpovídá teorii, že tam bylo origo turbo...
23:16:25
19.09.2015
19.09.2015

Alenka
Rozlišujte, prosím, poněkud odlišnou zátěž turba v částečném zatížení u benzínového a naftového motoru. Nemůžete říct, že pokud vám na sazometu vyfluslo turbo po 160 000, tak na benzínu by už po podobných kilometrech mohlo mít taky nárok.
U moderního dieselu má turbo neustále natlačeno 0,5 až 1 bar i při nízké zátěži, zatímco u benzínu se ve stejném režimu jen tak naprazdno točí a dělá velké hovno, takže u benzínu je životnost turba vždy zásadně delší než u sazometu :)
U moderního dieselu má turbo neustále natlačeno 0,5 až 1 bar i při nízké zátěži, zatímco u benzínu se ve stejném režimu jen tak naprazdno točí a dělá velké hovno, takže u benzínu je životnost turba vždy zásadně delší než u sazometu :)
22:46:19
19.09.2015
19.09.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
-> dragon_cb_cz: Tuzing u tohohle auta asi nehrozi, vzhledem k predchozim majitelum. Pokud to je pravda, spis to bude neceho zavada...
22:34:43
19.09.2015
19.09.2015

dragon_cb_cz
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No jo, chudou směs u turbomotoru vyrobit je nechutně snadný (zvlášť pokud to někdo zkoušel někdo "tunit" a přifouknul na turbu aniž by věděl co dělá)
Ale to by mělo jít zjistit vcelku snadno...
Ale to by mělo jít zjistit vcelku snadno...22:28:04
19.09.2015
19.09.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
-> dragon_cb_cz: Hele zkusim zjistit cenu jetýho a uvidim. Pokud to bude rozumný v rozumnym stavu, tak proč ne no. Akorát kámoš mi teď říkal, že ten ruplej obal vejfukový části může mít příčinu v malý bohatosti - takže ještě bude potřeba vyzkoumat ostatní věci okolo řízení motoru.
22:14:25
19.09.2015
19.09.2015

dragon_cb_cz
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Pokud je původní, tak po 340 tisících už má nárok no... jak píše FORM, co zkusit jetý? Z auta s nájezdem okolo 200 tisíc bych se nebál a sehnat by jít mělo....
-> Syny: No to bych za normu úplně nebral, speciálně když je to benzín... výdrž přes 300 tisíc není podle mě nic až tak zásadně vyjímečného, pokud není smůla na kus a slušně se s tím zachází.
-> Syny: No to bych za normu úplně nebral, speciálně když je to benzín... výdrž přes 300 tisíc není podle mě nic až tak zásadně vyjímečného, pokud není smůla na kus a slušně se s tím zachází.
18:35:10
19.09.2015
19.09.2015

FORM - zlomená ojnice
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To už si nepamatuji, Karel jej někde objednával. Pak to šlo myslím na reklamaci, už nežralo olej ale pískalo dál. Auto celkem brzy prodal a koupili jsme Oktávku.
Nechceš tam na chvilku zkusit osadit nějaké rozumné použité turbo? S40 je všude dost.
Nechceš tam na chvilku zkusit osadit nějaké rozumné použité turbo? S40 je všude dost.
17:58:09
19.09.2015
19.09.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
-> FORM - zlomená ojnice: Jako 30 tisic je naprd, kdyby to bylo aspon 100, tak ok... Co to bylo za repas a za kolik?
17:46:21
19.09.2015
19.09.2015

FORM - zlomená ojnice
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Záleží na tobě, jak dlouho s tím chceš ještě jezdit. Na Oktávce jsme dávali někde kolem 260 tis nového Garreta. Dnes má namotáno kolem 400 a turbína je stále v dobré kondici. Jsem za to rád, předchozí zkušenost byla s mrtvým repasem po cca 30 tis.
17:13:57
19.09.2015
19.09.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: No ja bych chtel vymyslet co mam delat :-D zda bude repas v pohode nebo mam shanet origo a tak... :) Kazdopadne mi 160 prijde malo teda...
16:27:42
19.09.2015
19.09.2015

Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tyvoe me na Pasikovi odeslo turbo po 160 000 km, tak co bys chtel, kdyz to ma nalitano vic jak 2x tolik :)
14:24:56
19.09.2015
19.09.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák1983: 340 

14:09:38
19.09.2015
19.09.2015

Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu 19.09.15 13:43:06: Kolik má naběháno?
13:43:06
19.09.2015
19.09.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
Vejfukova cast je skoro bez vule.
13:41:48
19.09.2015
19.09.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
Kompresorova turbinka zasrana a hridel ma vuli pres milimetr.
13:40:41
19.09.2015
19.09.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák1983: Magnatec 5W30 tusim, to auto nemam dlouho.
Vejfukova cast statoru je dost popraskana
Vejfukova cast statoru je dost popraskana

21:21:21
18.09.2015
18.09.2015

Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu 18.09.15 20:32:46: Jakej oil dáváš?
20:44:26
18.09.2015
18.09.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Hele odhadem 100ml na 100km neboli litr na tisic, coz mi prijde dost 

20:35:18
18.09.2015
18.09.2015

palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Kolik žere?
Kolik žere?
20:32:46
18.09.2015
18.09.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: No hele to auto absolutne nezahuli, oil netece ven a presto mizi. Fakt nevim co jinyho nez ze tece pres turbo a uklada se v cooleru... :(
20:26:45
18.09.2015
18.09.2015

palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Tak v cooleru bude olej vždycky.
E: jestli teče fest tak to se pozná asi jenom u dieselu když se sám od sebe rozeběhne dokud něco nepovolí
Tak v cooleru bude olej vždycky.
E: jestli teče fest tak to se pozná asi jenom u dieselu když se sám od sebe rozeběhne dokud něco nepovolí

18:16:10
18.09.2015
18.09.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Alenka: To jsi mě moc nepotěšil :(
-> dragon_cb_cz: No jak to čtu, tak začínám bejt taky skeptickej :( Jinak to jestli turbo pouští nebo ne se dozvim zejtra, až rozhodíme sání a cooler.
-> dragon_cb_cz: No jak to čtu, tak začínám bejt taky skeptickej :( Jinak to jestli turbo pouští nebo ne se dozvim zejtra, až rozhodíme sání a cooler.
15:43:15
18.09.2015
18.09.2015

dragon_cb_cz
-> Matthes, záškodník z TechWebu: V REMA bylo kdysi turbo z Oktaviána na kontrole a čištění a od té doby už najelo přes 100 tisíc km a pořád je v cajku - takže když nic jiného, tak ho nezkurvili 
Jinak já osobně jsem k repasům taky skeptický... jsi si 100% jistý, že to turbo pouští olej? Pokud je fakt špatný, tak bych si asi připlatil za nový - on ten rozdíl v ceně nebývá bůhví kolik...

Jinak já osobně jsem k repasům taky skeptický... jsi si 100% jistý, že to turbo pouští olej? Pokud je fakt špatný, tak bych si asi připlatil za nový - on ten rozdíl v ceně nebývá bůhví kolik...
14:33:07
18.09.2015
18.09.2015

Alenka
-> Jirik_Tuňák1983: autorizovany servis urcite jen vymenou kus za kus, protoze jednotlive dily na opravu proste nejsou a pokud kdokoli jiny dela repas, tak je to slozene z druhovyrobnich dilu ruzneho puvodu.
Jako originalni ND se da sehnat jen akcni clen regulace, at uz podtlak nebo REA, ale dily na samotne turbo nikdy nebyly, nejsou a nebudu.
Jako originalni ND se da sehnat jen akcni clen regulace, at uz podtlak nebo REA, ale dily na samotne turbo nikdy nebyly, nejsou a nebudu.
09:43:55
18.09.2015
18.09.2015

Jirik_Tuňák1983
-> Alenka 18.09.15 09:25:22: A značkové servisy by repas řešily a nebo jen výměnu kus za kus? Asi spíše servis od servisu, že?
09:25:22
18.09.2015
18.09.2015

Alenka
-> Matthes, záškodník z TechWebu: vzhledem k tomu, že Garrett, Myšivbuši ani KKK neuvolňují originální CHRA na servis, všechny repasy jsou poskládané z čínských sraček.
Někdo to jen složí a vystřelí, někdo to dovyváží, někdo dokonce i seřídí, ale nikdy to nebude fungovat jako originál.
Pokud nutně chceš ušetřit, šel bych do Turbopower, a naopak se držel dál od Turbosportu. Ne nadarmo se v zasvěcených kruzích pro sortiment této společnosti vžilo označení "sračka od Hlouška" 6
Někdo to jen složí a vystřelí, někdo to dovyváží, někdo dokonce i seřídí, ale nikdy to nebude fungovat jako originál.
Pokud nutně chceš ušetřit, šel bych do Turbopower, a naopak se držel dál od Turbosportu. Ne nadarmo se v zasvěcených kruzích pro sortiment této společnosti vžilo označení "sračka od Hlouška" 6
23:15:37
17.09.2015
17.09.2015

palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Turbopower je hodně proklamovanej na dieselpower.cz
Turbopower je hodně proklamovanej na dieselpower.cz
23:04:47
17.09.2015
17.09.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák1983: S40 z roku 2003, 2.0T 120kW.
23:01:03
17.09.2015
17.09.2015

Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu 17.09.15 22:54:08: A jaký máš typ autí?
22:54:08
17.09.2015
17.09.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Mam 4 válec a mělo by tam bejt turbo od Myšívbuši, ale uvidíme až kuchnu cooler o víkendu. Mizí mi olej a motor nekouří ani nikde neteče, tak předpokládám, že ho turbo cpe do cooleru.
Jinak jo, máš recht, jen hledám firmu co umí inteligentní repas.
Tihle ze Strakonic by měli patřit k těm lepším: www.rematurbo.cz/
Pak jsou tu firmy co jen zřejmě mění fabrický středy: www.turbopower.cz/ ale třeba jim křivdim.
Jinak jo, máš recht, jen hledám firmu co umí inteligentní repas.
Tihle ze Strakonic by měli patřit k těm lepším: www.rematurbo.cz/
Pak jsou tu firmy co jen zřejmě mění fabrický středy: www.turbopower.cz/ ale třeba jim křivdim.
22:47:32
17.09.2015
17.09.2015

palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Tak turbo se dodává jako celek ne? Čili když vytáhneš Garretta, KKK, cojávim z Volva, tak by ti měla firma co dělá repase Garretta, KKK, cojávim měla bejt schopna od výrobce sehnat náhradní díly pro repasi no ni?
E: podle katalogu maj většinou pětiválce Volvo turba KKK nebo Mitsubishi
Tak turbo se dodává jako celek ne? Čili když vytáhneš Garretta, KKK, cojávim z Volva, tak by ti měla firma co dělá repase Garretta, KKK, cojávim měla bejt schopna od výrobce sehnat náhradní díly pro repasi no ni?
E: podle katalogu maj většinou pětiválce Volvo turba KKK nebo Mitsubishi
17:43:57
17.09.2015
17.09.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
Nebo jinak, muzete nekoho doporucit? :-)
-> dragon_cb_cz: Jasne, vnitrky urcite, ale i obaly? Me to je sumak, potrebuju na tu repasi nekoho sehnat :-)
-> dragon_cb_cz: Jasne, vnitrky urcite, ale i obaly? Me to je sumak, potrebuju na tu repasi nekoho sehnat :-)
17:05:03
17.09.2015
17.09.2015

Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 17.09.15 15:41:04: Kdypak asi začnou vyrábět turba i Starline a Vikä. 
Mimochodem, kolega dával teď na OII 2.0 Tdý hadici od Starline, páč jiná nebyla v tu chvíli ihned dostupná za kulturní peníze a vypadá prý dobře udělaná.

Mimochodem, kolega dával teď na OII 2.0 Tdý hadici od Starline, páč jiná nebyla v tu chvíli ihned dostupná za kulturní peníze a vypadá prý dobře udělaná.
15:41:04
17.09.2015
17.09.2015

dragon_cb_cz
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ono turba do VW a Volva stejne dodavaj ty samy firmy, minimalne Garrett jsou vsude mozne, Mitsubishi asi taky...
14:51:57
17.09.2015
17.09.2015

Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu 17.09.15 13:57:12: Divný, nemají ani celou modelovou řadu, kde se zrovna trubkomotory vyskytují nejvíce.
13:57:12
17.09.2015
17.09.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
Nemate nekdo zkusenost s repasema turbodmychadel? U VW je vse provareny, ale u Volva?
Co tato firma? www.ceske-repas-turba.cz/
Co tato firma? www.ceske-repas-turba.cz/
23:16:00
16.09.2015
16.09.2015

dragon_cb_cz
-> Power of Bass: T6 a LPG, tady má někdo touhu po průseru... nešel bych do toho ani náhodou. Volvo sice co se zapalování není takový exot jako Trionic v Saabu, ale stejně to je tak akorát recept na průser.
A vůbec - proč si chceš koupit šestiválcový biturbo a pak do něj cpát prdy? To fakt nechápu...
Jinak S80ku 2.9 atmosférický šestivál koupil nedávno kolega z práce asi za 60 tisíc, auto mělo najeto snad ani ne 150 tisíc, předchozí majitel ambasáda Peru. Je to fajnovej vozejček, ale pro někoho kdo řeší peníze to není - a taky je to docela lenoch.
A vůbec - proč si chceš koupit šestiválcový biturbo a pak do něj cpát prdy? To fakt nechápu...
Jinak S80ku 2.9 atmosférický šestivál koupil nedávno kolega z práce asi za 60 tisíc, auto mělo najeto snad ani ne 150 tisíc, předchozí majitel ambasáda Peru. Je to fajnovej vozejček, ale pro někoho kdo řeší peníze to není - a taky je to docela lenoch.
21:23:27
16.09.2015
16.09.2015

Jirik_Tuňák1983
-> Power of Bass 16.09.15 20:43:16: S60 byl vždycky samostatný model, stejně jako řady C, XC a všechny od S a V. Nebo jinak, co vlastně jsi si o značce samotné, modelech, motorizacích, přednostech a bolestech prošel?
Jinak moc nechápu, proč koukáš nejen po S80, která je koukatelná až od poslední generace, ale i po motorizaci T6 s aut. Na jedné straně hledíš na pořizovací cenu, ale na druhou stranu si nejsem jistý, zda kalkuluješ i se spotřebou (T6) a nutnými servisními náklady, které budou vzhledem k ceně, stáří a km nevyhnutelné.
A domácí garážové metody na ta auta moc neplatí. Tam si max. uděláš něco na nápravách (mimochodem jsou samej hliník), ale věci kolem motoru (i rozvody) bych dal někomu, kdo tomu hoví.
Jinak moc nechápu, proč koukáš nejen po S80, která je koukatelná až od poslední generace, ale i po motorizaci T6 s aut. Na jedné straně hledíš na pořizovací cenu, ale na druhou stranu si nejsem jistý, zda kalkuluješ i se spotřebou (T6) a nutnými servisními náklady, které budou vzhledem k ceně, stáří a km nevyhnutelné.
A domácí garážové metody na ta auta moc neplatí. Tam si max. uděláš něco na nápravách (mimochodem jsou samej hliník), ale věci kolem motoru (i rozvody) bych dal někomu, kdo tomu hoví.
20:43:16
16.09.2015
16.09.2015

Power of Bass
o 50levnější lákavá varianta... ikdyž s vadami na kráse auto.bazos.cz/inzerat/...
/Volvo-S80-T6-LPG.php
jsem nějak měl dojem,že ji máš ... ? :P S60 je jinak jenom takový odvar ne (když neberu Rko).. a V70 je zas loď do kere se snad vejde i rakev :D (a jako rodine auto bych ho bral,kdybych nějakou měl :D)...
jsem nějak měl dojem,že ji máš ... ? :P S60 je jinak jenom takový odvar ne (když neberu Rko).. a V70 je zas loď do kere se snad vejde i rakev :D (a jako rodine auto bych ho bral,kdybych nějakou měl :D)...
20:31:36
16.09.2015
16.09.2015

Jirik_Tuňák1983
-> Power of Bass 16.09.15 19:57:09: Mě přijde S80 docela okivá.
Nemohu posuzovat u toho modelu co píšeš (nevím jaký to má džůbox), ale rozhodně nemám u svého pocit, že by to bez SW nebylo ono.
Nemohu posuzovat u toho modelu co píšeš (nevím jaký to má džůbox), ale rozhodně nemám u svého pocit, že by to bez SW nebylo ono.19:57:09
16.09.2015
16.09.2015

Power of Bass
celkem mě teď "podráždil " tenhle kousek.. www.mobile.de/cz/.../2145
48854.html jakože... myslím,že dobrý kus za dobré prachy,krasavec.. jenom by to s dovozem stejně šlo přes 120+nějaký ten servis dříve či později.. a.. kde na to vzít a nekrást (nebo kde si bezpečně nakrást ? :D) není to žadná palba,ale ne v době kdy jsem se dal do rekonstrukce bytu,který bych měl pak taky splácet a jen kuchyň mě asi bude stát co to auto (stolaři sou drazi ,ikea je nepoužitelná a všechny ty spotřebiče taky něco stojí) .. :-/ takže letos asi nic,ale můj 25ti letý Citroen už má taky dost,co chvila něco... technickou na rok a je jen otázka času kdy mi tu technickou prostě nedají (s čímž už tak pokaždé bojuju ikdyž se snažím mít auto v cajku)... teď sem byl zas mimo provoz.. sice jsou to vesměs takové blbosti,ale na to co najezdím.. už si taky zasloužím něco lepšího prostě :D
- když jste tu řešili absenci AUX,MP3 podpory.. jak je natom audio u těch "3litrů "? Executive by předpokládám měla být ta nejvyšší výbava -audio Bose.. no jen tak dopředu uvažuju,jaké jsou možnosti třeba i doplnit Subwoofer.. baterka v kufru je fajn pro napajení zesíku,kufr je taky dost velký,ikdyž je to horší s tím,že to je sedan.. ale bez SW by to asi nebylo uplně ono..
- jakou to má rozteč a ET,kdybych koukal po nějakých hezčích kolech? ať už 16 nebo 17"? :)
- když jste tu řešili absenci AUX,MP3 podpory.. jak je natom audio u těch "3litrů "? Executive by předpokládám měla být ta nejvyšší výbava -audio Bose.. no jen tak dopředu uvažuju,jaké jsou možnosti třeba i doplnit Subwoofer.. baterka v kufru je fajn pro napajení zesíku,kufr je taky dost velký,ikdyž je to horší s tím,že to je sedan.. ale bez SW by to asi nebylo uplně ono..

- jakou to má rozteč a ET,kdybych koukal po nějakých hezčích kolech? ať už 16 nebo 17"? :)
22:18:57
05.08.2015
05.08.2015

Jirik_Tuňák1983
-> VeTeV 05.08.15 22:11:31: Dík, hned jsem se posunul o kus dál. 

22:11:31
05.08.2015
05.08.2015

VeTeV
-> Jirik_Tuňák1983: account jsem tam měl, ale nebyl jsem tam 200let, takže nevím username ani password
11:17:38
05.08.2015
05.08.2015

Jirik_Tuňák1983
Ahoj kluki
. Nemáte prosím někdo účet na Amazonu s možností platby?
Našel jsem si tam přední brzdy za pěknou cenu oproti ČR, ale spíše než vlastní reg. bych poprosil někoho, kdo tam nakupuje a má s tím oproti Jižímu zkušenosti, nejlépe z plzňokraje.
Děkuji.
. Nemáte prosím někdo účet na Amazonu s možností platby?Našel jsem si tam přední brzdy za pěknou cenu oproti ČR, ale spíše než vlastní reg. bych poprosil někoho, kdo tam nakupuje a má s tím oproti Jižímu zkušenosti, nejlépe z plzňokraje.
Děkuji.
22:41:52
14.07.2015
14.07.2015

Kaprof-Pisařík
Já vím že je to ufoun....Alě mně se dodnes moc líbí 480ka :o)
