
Akorát nechápu, že to dělá jen někdy. No super, přesně proto jsem automat nechtěl

Kolik tak může zbejvat času, než mě to někde prostě nechá?



















A zvládli se pak dobře domluvit.

Vážněji - asi jo. Hádám, že řada těch principů bude asi dost podobná. Akorát u komína asi netřeba řešit nějaké rezonanční frekvence atd. Ale tomu zase ty jako zkušený palič a kotelník rozumíš víc jak já 


Ta barva tomu úžasně sedí.
















Já sem zvědav na ten nerez, koukal sem na to a oba díly jsou absorpční, tak jak to bude znát. Ve středu se na to dostanu.


Jen teda musím uznat, že v kopcích do Vysokého nad Jizerou mi už pak ujel, no. Tam sem se s těma dlouhejma kvaltama už nechytal. Nahoře na mne počkal, oba vysmátý jak leča, zablikali sme na sebe, zamávali si a on odbočil.
Boží komunita kolem těch starých pekáčů.

Nebo vojenský ježci. Brrr tohle nabrat. Ale už se mi taky stalo, že za mnou zůstal spodek bubnu ze sekačky. Ale to jsou ty řeči tam nic není to je čistý.







Paráda.
Na cestě domů přede mnou na připojováku na dálnici nějaký pěkný SIII, který jel celou dobu hezky svižně (čti: prase limit nelimit), ale ten to posléze v akceleraci odpískal, pak jsem potkal aktuální XC60 a pán se sympaticky a vyloženě nadšeně usmíval, když jsem vedle něj řadil a odplivlo si to z výfuku a očividně ho i bavil ten zvuk rozdováděného pětiválce.
Je vidět, že je ta značka i přes novější roky narození stále diagnóza.
Stejně je to šílený, jak to zrychluje a jaká je pružnost toho motoru i ve vysokých rychlostech na nejvyšší kvalty.
Aktuálně 127 500 km.















