skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
22:14:41
09.10.2020
09.10.2020

Eidy
-> Jirik_Tuňák1983: Původ myslím Itálie, najeto teď 325kkm. FL byl 2005. Spaceball snad pouze pro 6Q. Původně jsem tuhle variantu nesháněl, ale když se naskytla v tomhle stavu a za ty peníze, tak jsem ji vzal. Koupil jsem ji za 60kKč.
22:02:22
09.10.2020
09.10.2020

Jirik_Tuňák1983
-> Eidy 09.10.20 21:54:03: Kdy vůbec proběhl ten facelift? Nějak 2004? Protože já mám 12/2006, ale už jako model 2007, takže mám jiné nárazníky, volant, světla, masku, zrcátka atd.
Jinak ten spaceball závidím.
Jaký je vůbec původ a cca km?
Jinak ten spaceball závidím.

Jaký je vůbec původ a cca km?
21:54:03
09.10.2020
09.10.2020

Eidy
-> Jirik_Tuňák1983: Dík. “Bohužel” je to poface, takže i vyklopená loketka resp. tunel je pro mě moc vysoko. To je asi jediná věc, která mě sere. Nemám rád, když se mi pod rukama něco plete. Ale co už.
-> dragon_cb_cz: Jj, Kóča je kost a kůže.
I přes tahání plata jsem ještě na žádném autě spojku nezničil. Ťuk ťuk.
-> dragon_cb_cz: Jj, Kóča je kost a kůže.

21:27:17
09.10.2020
09.10.2020

dragon_cb_cz
-> Eidy: Je určitě pohodlnější, ale dostane solidní čočku. Ale je fakt, že jestli dělat repas hydroměničě nebo měnit dvojhmotu, to už vyjde skoro na stejno.
No a taky je Kóča štíhlá a vysportovaná, že jo, tak by se přeci jen tolik nenadřel
No a taky je Kóča štíhlá a vysportovaná, že jo, tak by se přeci jen tolik nenadřel

21:23:30
09.10.2020
09.10.2020

Jirik_Tuňák1983
-> Eidy 09.10.20 20:54:53: Přejeme mnoho šťastných kilometrů, provázených sympatickým vrzáním loketní opěrky. 

21:01:41
09.10.2020
09.10.2020

Eidy
-> dragon_cb_cz: Na tahání bych řekl, že naopak automat bude lepší kvůli (ne)spojce a rozjezdům. Ale když mě ten manuál tak strašně baví.
20:58:15
09.10.2020
09.10.2020

dragon_cb_cz
-> Eidy: Tomuhle rozumím, ze svého okolí vím, že věrnost V70 mezi generacemi je hodně častá. A teda v té bílé vypadá fešácky
Tak ať slouží! Já bych asi šel spíš po automatu, ale chápu že na tahání plaťáku bude manuál lepší.

20:55:57
09.10.2020
09.10.2020

Eidy
2006, D5 136kW, 6Q, AWD.
20:54:53
09.10.2020
09.10.2020

Eidy
20:54:29
09.10.2020
09.10.2020

Eidy
Po 7 letech přišel čas na výměnu dailyny. Ne, že by jedničkové V70 bylo něco po mechanické stránce (1500km s plaťákem do Německa zvládla bez zaváhání), ale brouk korozník pomaličku rozjíždí svoji párty. Další generace V70 byla jasná volba a zbývalo tedy najít dobrý kus. Půl roku jsem projížděl inzerci, několik kusů omrknul a projel, abych nakonec skončil u tohodle kusu. Teď jsem do ní utopil 30k na servisu, ale s tím se počítalo. Za ty peníze to byla pořád dobrá volba.
19:23:20
04.10.2020
04.10.2020

dragon_cb_cz
Nějak se to rychle seběhlo... opláchnuto, vyluxováno a už je na cestě do nového domova na druhém konci republiky. Bylo to fajn, bude nám chybět, ale myslím, že mu tam bude líp jak u nás.
09:11:01
29.09.2020
29.09.2020

palinator
-> Jarda/felda 27.09.20 23:23:01:
A já stejně s Toledem... už 3/4 roku propadlá technická, už asi před rokem a půl v tom bylo nafty jen rezerva a vždycky to přeparkuju o pár metrů dopředu nebo dozadu, případně to projedu po vsi... a ani to neubejvá.
A já stejně s Toledem... už 3/4 roku propadlá technická, už asi před rokem a půl v tom bylo nafty jen rezerva a vždycky to přeparkuju o pár metrů dopředu nebo dozadu, případně to projedu po vsi... a ani to neubejvá.

17:41:09
28.09.2020
28.09.2020

Jarda/felda
-> dragon_cb_cz 28.09.20 08:53:39: jenže koupí za cenu investic
což by se mi vůbec nechtělo něco řešit 


08:53:39
28.09.2020
28.09.2020

dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 27.09.20 21:24:36: Proto se toho držím a skoro přemýšlím, že do toho něco nasypu, aby to za něco stálo.
-> King 27.09.20 21:32:30: Tak tohle už je veterán, ale mezi těma moderníma je určitě z čeho vybírat. Ty poslední záchvěvy doby benzínový mají něco do sebe.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 27.09.20 22:52:03: Jo jo, k tomuhle už jsem taky dospěl... prostě v určitou chvíli to hodit na vrakáč je smysluplný řešení, i když je to vlastně funkční auto. Ale zrovna Feldu podle mě udáš, pokud není shnilá a ideálně uděláš čerstvou STK...
-> Jarda/felda 27.09.20 23:23:01: Jestli to má LPG, tak se toho Bukaj třeba ujme
A jinak viz výše - pokud tomu uděláš čerstvou STK, tak to podle mě někdo koupí - s tím LPG tuplem. Lidí co loví podobný auto v inzerci aby nemuseli řešit STK na svým je podle mě víc než dost.
Můžu se vám poptat, jestli by nechtěla švagrová na ježdění do práce.
-> King 27.09.20 21:32:30: Tak tohle už je veterán, ale mezi těma moderníma je určitě z čeho vybírat. Ty poslední záchvěvy doby benzínový mají něco do sebe.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 27.09.20 22:52:03: Jo jo, k tomuhle už jsem taky dospěl... prostě v určitou chvíli to hodit na vrakáč je smysluplný řešení, i když je to vlastně funkční auto. Ale zrovna Feldu podle mě udáš, pokud není shnilá a ideálně uděláš čerstvou STK...
-> Jarda/felda 27.09.20 23:23:01: Jestli to má LPG, tak se toho Bukaj třeba ujme

Můžu se vám poptat, jestli by nechtěla švagrová na ježdění do práce.
23:26:54
27.09.2020
27.09.2020

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jarda/felda: No právě...
23:23:01
27.09.2020
27.09.2020

Jarda/felda
-> Matthes, záškodník z TechWebu 27.09.20 22:52:03: jsem n tom stejně s felicií
stk propadla a propadla i LPG nádrž přinejmenším 5000 investice ale jinak v pohodě neschnilá jenže si vezmi ještě eko při přepisu a už máš náklady 9 a ještě pojistka
to je tak darovat jenže někomu spolehlivýmu a zamáčknout slzu a projebaných pár desítek tisíc 



22:52:03
27.09.2020
27.09.2020

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák1983: No mě ten prodej čehokoli prostě sere. Zas abych jednal s debilama, co sotva napočítaj do 10 a podobně. Teď jsem měl na prodej pár věcí na bazoši a už jsem z toho zase rostl a to byl vesměs bordel typu použitej sprchovej kout nebo zateplovací vata za odvoz. Každej akorát slibuje, ale dojede si pro to až desátej člověk... Nemluvě o tom, že u auta si prodávající musí řešit přepis - resp jemu to leží na bedrech, když se na to kupující vysere (což mimochodem nechápu, proč to není opačně).
Teď budu asi prodávat feldu mámy a už z toho dopředu chytám psotník. Táta ji nechce a když to dám na net, tak to zas budou chtít akorát cigoši a ideálně zadarmo... Kdyby tak ji chtěl třeba Bukaj nebo někdo vocaď

Teď budu asi prodávat feldu mámy a už z toho dopředu chytám psotník. Táta ji nechce a když to dám na net, tak to zas budou chtít akorát cigoši a ideálně zadarmo... Kdyby tak ji chtěl třeba Bukaj nebo někdo vocaď



22:29:16
27.09.2020
27.09.2020

Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu 27.09.20 22:04:00: Dělej to jako já. Prostě se ze dne na den seber a prodej to. Funguje to a uleví se ti.
Prodat se dá cokoliv. Bývalý kolega prodal za překvapivou částku Passata B5.5 se 400 000 v polosmrti.
Nějak kolem 20 nebo 25 000,-.

Prodat se dá cokoliv. Bývalý kolega prodal za překvapivou částku Passata B5.5 se 400 000 v polosmrti.
Nějak kolem 20 nebo 25 000,-.
22:04:00
27.09.2020
27.09.2020

Matthes, záškodník z TechWebu
Já zas přemýšlím, co s mojí S40. Jezdím víceméně jenom služebákem, Volvem jsem teď jel akorát nakoupit do stavebnin. Olej to žere... Ideální by bylo vyměnit motor, ale auto má 418 000 km no :( Opravovat to nemá smysl, prodávat taky ne. Přijdu si jak ve slepé uličce



21:32:30
27.09.2020
27.09.2020

King
-> dragon_cb_cz: Ma, ale brambor ma technicko ma dalsi dva roci, tak se porizeni nejaky premotorovany bestie odklada :-)
21:24:36
27.09.2020
27.09.2020

Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 27.09.20 21:17:18: Ale nejsou a nebudou.
Nějaké pěkné neorajtované mladší konby je už taky kumšt nalézt.

21:17:18
27.09.2020
27.09.2020

dragon_cb_cz
-> King 26.09.20 20:04:14: Je to omlácený... ale má to štýl:
22:12:52
26.09.2020
26.09.2020

Milan 136
22:02:17
26.09.2020
26.09.2020

Jarda/felda
21:09:57
26.09.2020
26.09.2020

dragon_cb_cz
-> Milan 136 26.09.20 20:51:32: Kvalitu nepřehlídneš
Já jen doufám, že mě nepotkáš při nějaké pražské prasárně v budějckém provozu, to bych to tady měl na talíři ještě rok 


20:51:32
26.09.2020
26.09.2020

Milan 136
-> dragon_cb_cz: Včera na světlech
Fakt si všímám všech aut, co potkám

Fakt si všímám všech aut, co potkám

20:27:43
26.09.2020
26.09.2020

dragon_cb_cz
-> King: Spritmonitor říká 231g/km, ale na té dnešní cestě domů bych tipoval tak trojnásobek 

20:04:14
26.09.2020
26.09.2020

King
-> dragon_cb_cz: Wow, zavist
...kolik ze to ma gramu CO2 na km?


19:09:03
26.09.2020
26.09.2020

dragon_cb_cz
Dneska zase jeden z těch momentů "tu 900 nemůžu nikdy prodat"... Má jí dlouhodobě půjčenou segra, která vyrážela na víkend někam daleko a po dálnici, tak se tu stavila půjčit si jiné naše auto, aby nemusela kupovat známku. Při zběžné kontrole jsem zjistil, že jedno kolo skoro prázdný atd, tak jsem to trochu přifouknul hustilkou a vyrazil s tím na nákup, že to na benzínce dořeším. Trochu jsem to ohřál, dofouknul a když jedu zpátky, tak si říkám, že tomu trochu procvičím brzdy, aby neshnily kotouče.
Pár prudkých akcelerací, abych mohl adekvátně brzdit a jako vždy když s tím nějakou dobu nejedu - rohlík na ksichtě, chcehtám se jak idiot a auto mi ve 110km/h usilovně připomíná, že nemá TCS
Pár prudkých akcelerací, abych mohl adekvátně brzdit a jako vždy když s tím nějakou dobu nejedu - rohlík na ksichtě, chcehtám se jak idiot a auto mi ve 110km/h usilovně připomíná, že nemá TCS

18:46:15
26.09.2020
26.09.2020

Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu 26.09.20 17:09:05: Jojo, stejně jako skutečnost, že je to píčovina. Být to jiné auto, tak je ten předek srolovanej o nic méně. A navíc, zrovna to Seicento nebo Cinquecento, tak bylo při crashtestech zmuchlaný vždycky až k zadním sedačkám. 

08:25:52
25.09.2020
25.09.2020

dragon_cb_cz
Turbo kola na turbo autě, to by šlo 

09:11:34
19.09.2020
19.09.2020

dragon_cb_cz
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Hele nechci tě od toho vyloženě zrazovat, dostavník to umí být příjemný, vyzkoušej a uvidíš. A z toho co je k dispozici by tenhle konkrétní kus mohl patřit k těm lepším. Jen abys případně věděl, s čím počítat.
Osobně pokud Saaba s V6, tak spíš 9-3NG... tam už to turbo není zdaleka jen na okrasu a téměř 300 sobů se z toho dá dostat relativně snadno. To už pak speciálně v kombíku je povedený sleeper
Zase je fakt, že předfaceliftová 9-5 je fakt krásná, ta 9-3NG už se tolik nepovedla.
Osobně pokud Saaba s V6, tak spíš 9-3NG... tam už to turbo není zdaleka jen na okrasu a téměř 300 sobů se z toho dá dostat relativně snadno. To už pak speciálně v kombíku je povedený sleeper

Zase je fakt, že předfaceliftová 9-5 je fakt krásná, ta 9-3NG už se tolik nepovedla.
00:14:11
19.09.2020
19.09.2020

Apple STS Chvojkovice-Brod
-> King: taky sem měl cukání, cena, v6.....děkujem Vítku za osvětu, ale dle videa to frčí hezky teda
10:03:14
18.09.2020
18.09.2020

dragon_cb_cz
-> King: Jako ono to není špatné auto - ale ještě víc než ostatní 9-5 je to hlavně pohodlný dálniční křižník. Případně pokud máš strejdu ropného šejka, tak fajn i do města
Griffin byla top výbava, takže to na poměry roku 2000 je to slušně vybavené (dvouzónová automatická klima, sesle v elektrice, vyhřívané i odvětrávané - to tenkrát měli jako úplně první automobilka), podvozek je dost komfortní a na běžné ježdění přitom dost jistý (Aero je třeba do Prahy už dost tvrdé). A ta V6 je proti čtyřválci krásně ležérní nebo jak to říct... prostě pohoda.
A k té ceně... ono by čtyřválec v manuálu byl za podobné peníze. Ty auta už se do dnešní doby nějak nehodí, velký, těžký, užraný... Ta V6 k tomu přidává ještě některý relativně drahý bonusy - jako třeba, že zapalovací kazeta není jedna ale dvě - a navíc stojí o trochu víc než na čtyřválec (něco přes 10t). Turbo je v kompletu výfukovým svodem a taky žádná láce, rozvody se musí dělat relativně často. A trochu trpí na těsnění pod hlavama (ale to se udělá jednou a je klid).
Jinak o konverzi na 5q automat vím, to určitě bylo. Ale jestli lze i na manuál, to netuším.

A k té ceně... ono by čtyřválec v manuálu byl za podobné peníze. Ty auta už se do dnešní doby nějak nehodí, velký, těžký, užraný... Ta V6 k tomu přidává ještě některý relativně drahý bonusy - jako třeba, že zapalovací kazeta není jedna ale dvě - a navíc stojí o trochu víc než na čtyřválec (něco přes 10t). Turbo je v kompletu výfukovým svodem a taky žádná láce, rozvody se musí dělat relativně často. A trochu trpí na těsnění pod hlavama (ale to se udělá jednou a je klid).
Jinak o konverzi na 5q automat vím, to určitě bylo. Ale jestli lze i na manuál, to netuším.
09:32:54
18.09.2020
18.09.2020

King
-> dragon_cb_cz: Trosku jsem pri cteni inzeratu zbystril, ale ted je mi jasny, proc je to za ty prachy - automat, nota bene 4q to totalne zabiji.
09:19:43
18.09.2020
18.09.2020

dragon_cb_cz
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: To je smutnej příběh tohle auto... asi 3 roky zpátky to měl kamarád, dal to v rámci možností do vůně (maptun, aero bodykit, brzdy, US blinkry - všechno jeho práce), chvíli to pojezdil a pak to poslal dál za cenu tuším něco přes 100k. Ten co to od něj koupil, tak to prodával tak rok zpátky, docela dlouho, nakonec to bylo v inzerci asi za 70k... no a tenhle to od něj nejspíš koupil, vydrželo mu to rok, před asi dvěma týdny začal na 56k, pak 51k, teď je na 45k... přitom to auto za tu dobu moc nenajelo. Ošklivej propad ceny.
Jako už to začíná být za cenu, kdy by mě to skoro lákalo. Jenže.... Jiný kamarád má Griffina taky, protože chtěl V6. A je fakt, že to má ten hezký chod a zvuk šestiválu, to jo, ale jinak není tolik o co stát. Věčně jezdí za 15 litrů a přitom to ani moc nejede - v sérii to čtyřválcová Aerovka spráská jak nic. S tím stage 1 maptunem už to je to lepší, ale pořád to úplně neospravedlňuje tu spotřebu a už moc není kam jít dál. Je to ještě těžší na předek, navíc jen 4q automat atd...
Tohle je video přímo toho stříbrného v akci:
Jako už to začíná být za cenu, kdy by mě to skoro lákalo. Jenže.... Jiný kamarád má Griffina taky, protože chtěl V6. A je fakt, že to má ten hezký chod a zvuk šestiválu, to jo, ale jinak není tolik o co stát. Věčně jezdí za 15 litrů a přitom to ani moc nejede - v sérii to čtyřválcová Aerovka spráská jak nic. S tím stage 1 maptunem už to je to lepší, ale pořád to úplně neospravedlňuje tu spotřebu a už moc není kam jít dál. Je to ještě těžší na předek, navíc jen 4q automat atd...
Tohle je video přímo toho stříbrného v akci:
23:43:32
17.09.2020
17.09.2020

Apple STS Chvojkovice-Brod
19:16:37
10.09.2020
10.09.2020

Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 09.09.20 20:04:40: Část od 12:04 nepotřebuje komentáře.
A o tom to je. Jen bych volil jiná kola.
Mimochodem, jezdím teď každý den.

Mimochodem, jezdím teď každý den.

20:04:40
09.09.2020
09.09.2020

dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 09.09.20 19:28:26: Věru není špatný 

19:50:22
09.09.2020
09.09.2020

castrol
-> SO545: takuto zavadu tam nemusia ani pisat
16:38:35
09.09.2020
09.09.2020

SO545
-> castrol 08.09.20 20:40:30: asi ano...moje variant ma zapis ako lahku zavadu povrchova korozia dielov napravy...uz to ma lisku na napravnici. Lakovat to nebudem.
20:40:30
08.09.2020
08.09.2020

castrol
-> SO545: ale pochybujem ze -> Chali: ju ma po celkovej go
18:38:33
08.09.2020
08.09.2020

Jirik_Tuňák1983
-> Chali 08.09.20 15:32:41: Ale to není pravidlem. Běžně píšou lehké i u mladších aut. Táta začíná mít s mladším vozem emise na hraně.
Pověstný 1.6 VTi (BMW / PSA).
Pověstný 1.6 VTi (BMW / PSA).

16:54:28
08.09.2020
08.09.2020

SO545
-> Chali 08.09.20 15:32:41: tie iste zavady mam na 47 rocnej skode100 

15:51:22
08.09.2020
08.09.2020

castrol
-> Chali: to je pekne 

15:32:41
08.09.2020
08.09.2020

Chali
-> Jirik_Tuňák1983 08.09.20 08:10:34: Stejný závady mám na 16 let starý Ovci s nájezdem 270000 km 

13:46:21
08.09.2020
08.09.2020

castrol
-> Jirik_Tuňák1983: fajn pipišku
13:29:15
08.09.2020
08.09.2020

Jirik_Tuňák1983
-> castrol 08.09.20 12:15:20: Ano bobísku.
