-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: jj, 2,3 je řetěz.
Plyn vyjde na nějakých cca 25.
Tudíž pro mě rok návratnost.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sharan, Alhambra, Galaxy
-> vhml: a na kolik vyjde nová zástavba lpg? jinak ta 2,3 má rozvod řetezem???
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: jo :-)
-> vhml: budeš teda brát 1,8T ?
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: pravda, přesunul jsem
proč to nešoupnete do sekce jiné značky aut? tady to brzo bude zalezlé ..
-> suri: Postavit garáž a nejezdit v dešti! :)
-> Jirik_Tuňák: hledám a rozmýšlím. TO není jako práce s buzolou :-)
-> vhml 19.07.12 10:36:50: Tak uz neco kup.
Tyhle dostavniky jsou paradni. Vsade z toho je videt, velky zrcatka, sedis vysoko a cumis na ostatni zhury.
Pocit bezpeci taky 1+. Jenom cloveka obcas mrzi, ze se s tim neda litat jako s nejakym osobakem, ono to jde, ale neni to ono. Moc to k tomu ale nevybizi a prevazi to pohodli a luxus.



-> Pavel P@nkáč: to já se stavím. To kdyby tam už někdy byl a mohl podat nějak referenci jinou :-) Uvidíme se o víkendu
Mě se líběj chladivý sedačky... to je bomba
-> vhml: nebyl
jestli tu mas nekoho znameho tak ho klidne posli me je to jedno, nic neskrejvam vsechny nedokonalosti jsem ti vyfotil popsal tak zadnej strach ze by jsi sem jel zbytecne


Nebyl se někdo podívat u -> Pavel P@nkáč: na toho Sharana? Že by mi nezávisle poreferoval?
skoda-virt.cz/cz/.../1627 76-vw-sharan-1-8t
skoda-virt.cz/cz/.../1627 76-vw-sharan-1-8t
-> palinator: garáž mám, ale musím vybourat vrata, Galaxy se nevejde na výšku do vrat :-D
-> palinator: jj , a zvlášť keď sa začne riešiť zatekanie na 12 ročnom aute je rýchlejšie postaviť garáž
Nejlepší je hoši garáž a nebo aspoň přístřešek.

-> Don Carlos: Jj, vyhřívaný sklo je super, tuhle zimu jsem neměl vůbec omrznutý ruce. 

Doporučuju vyhřívané přední sedačky nebo nezávislé topení. Vytopit takovou boudu je problém. Jak píše VHML, bývají problémy s bufíky a pak topení je těžká tragedie. Vyhřívané čelní sklo je bomba, nemusíš mrznout venku při škrábání - mrzneš v autě. Do minuty začíná tát a stěrače dokonají věc.
na sharanu je to okno super kdyz je zamrzle tak nastartujes, pustis to a za minutu dve podle namrazi to rozmaznes steracema a jedes:)
-> vhml: ja bych se teda na nejake LPG z vysoka a zkusil byhc spis provoz na ethanol....
-> vhml: poslal jsem ti sz
-> Jirik_Tuňák: 2001, delaly se ty okna i do tohodle to vim ale bohuzel nebo bohudik nevim, nema to ve vybave.
-> Kuladmin 17.07.12 19:26:24: Jak je to Mondeo starý?
Ja vim ze jo, segra to tak delaji v mondeu - nema to vyhrivany okno prave. Ale je to takovy divny no. Cely se to nejdriv ,,zamlzi,, ze neni videt vubec nic a zachvilku zas zacina byt videt ale... z venku to stejne skrabe bylo by to jinak na dlouho
-> Jirik_Tuňák: protože tam zmrzneš 

-> Kuladmin: klíma je na to
-> Kuladmin 17.07.12 18:52:37: A proč ne?
-> Jirik_Tuňák: S tim oknem ja vim ze ho dost maji jen sem nevedel jestli uz tenkrat u prvnich modelu akorad to musi byt plne funkcni a ne jen treba 1/2 apod pak to stoji peknej ranec to sklo. Nebo jak pises ta klima no ale to v zime neni uplne ono.
-> Kuladmin 17.07.12 16:30:56: Ale jde to vytopit, záleží na konstrukci topení a okruhu. Přesně jak říká Karel, na kratší trase to trvá déle, protože je tam v zimě velký objem studeného vzduchu. Ten říká, že to má i zadní výdechy, tak v tom problém nevidim a to mluvím z vlastní zkušenosti (u mě jsou dva velké výdechy na sloupkách s odděleným ovládáním a dva na podlaze na nohy).
-> Kuladmin 17.07.12 16:30:56: Tak si odmrazí přední sklo klimou a má to rychleji než ostatní vytáhnou škrabku.
A jak zde už padlo, Fordi mají a měly hodně přední vyhřejvaný.
-> Kuladmin 17.07.12 16:30:56: Tak si odmrazí přední sklo klimou a má to rychleji než ostatní vytáhnou škrabku.

-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: asi ne. Premejšlel jsem o tom, ale zbytečně větší spotřeba, pojistka, výkon, kterej už nevyužiju ( Když už tak rovnou 200koní v druhý generaci :-) ) a spolehlivost motoru taky kdovíjaká.
-> vhml: a co tak V6
auto.bazos.cz/inzerat/...
/Ford-Galaxy-28-V6--7-MIST
--LPG--SLUSNY-STAV.php

-> palinator: to vím, premejlel jsem o naftě. Ale ono to všechno cenově vyjde podobně. Sice je to bez investice za prestavbu na LPG, ale zase ty auta samotny jsou drazsi.
Zpravidla to netopí, protože u naftaku odejde zhavicka v bufíku.
Mám z toho trochu strach u benzínu, kterej bufík nemá a felda přece jenom topí hned a naprosto nesmyslne :-) Určitě jeden z požadavků bude vyhřejvaný přední okno, který byly i v 1.generaci za příplatek.
Mám z toho trochu strach u benzínu, kterej bufík nemá a felda přece jenom topí hned a naprosto nesmyslne :-) Určitě jeden z požadavků bude vyhřejvaný přední okno, který byly i v 1.generaci za příplatek.
-> palinator: On chce benzin s LPG
ne naftu.

-> vhml:
Sice to slyšet asi nechceš, ale do těch starejch faců se TDI dávaly rotačky a do těch novějších PDčka.
Sice to slyšet asi nechceš, ale do těch starejch faců se TDI dávaly rotačky a do těch novějších PDčka.
Výdechy vzadu to má a krásně to topí, s galaxy jezdím už asi 5-7 let od doby co to koupil a nikdy nebyl problém to vytopit, samozřejmě na krátký trasy žádná hitparáda, ale normálně to topí, vím, že kámoš to vždycky stahoval, že už mu je vedro
Tím neříkám, že to topí jako felda, ale topí to


-> Jirik_Tuňák: to neviem, ja som sa o to nezaujimal, len som nadhodil temu ako je majitel spokojny a vravel, ze sa to neda vytopit...
bohvie ako to je riesene, to budu vediet tu miestni odbornici
bohvie ako to je riesene, to budu vediet tu miestni odbornici

Ja se obavam ze to nevytopis vzhledem k velikosti a plose skel - ono snad zadny takovydle auto nejde poradne vytapet to sami je i berlingo/partner kde si troufnu rict ze je i odost mensi ale vytopit to na nejakou solidni teplotu hlavne vzadu je na hoodne dlouhou cestu.
Pak leda vytapeny sedacky nebo nezavisly topeni apod a jeste, nevim zda to delaly i do tohodle vytapeny celni okno jako ma treba mondeo apod ono skrabat tu plochu to je docela na dlouho ..
Pak leda vytapeny sedacky nebo nezavisly topeni apod a jeste, nevim zda to delaly i do tohodle vytapeny celni okno jako ma treba mondeo apod ono skrabat tu plochu to je docela na dlouho ..
-> haso: A má to výdechy topení / ventilace i na středovejch sloupkách a např. i na podlaze pod předníma sedačkama (směrem dozadu)? Pokud ne, tak se to skutečně nedá vytopit.
ja myslím že to netopí , pretože každý kto to mal čo znám a zažil zimu 23st do mínusu na jar kupoval webasto
ja som sa viezol v galaxi rv. 98...
a pytal som sa ako je majitel spolahlivy, a vravel ze kurenie nedokaze poriadne vykurit tak velke auto, potom blbne elektrika v dverach, 5tych dverach atd...
a isiel som v zime a fakt, to kurenie, kurilo to pekne horuci vzduch ale kabina je velka
a pytal som sa ako je majitel spolahlivy, a vravel ze kurenie nedokaze poriadne vykurit tak velke auto, potom blbne elektrika v dverach, 5tych dverach atd...
a isiel som v zime a fakt, to kurenie, kurilo to pekne horuci vzduch ale kabina je velka
-> Kuladmin: atmo 4 válec ze starýho scorpia doplněnej o vyvažovací hřidele.
16 ventilů, 107kw
16 ventilů, 107kw
Co je vlastne v tech fordech za typ motoru? ty 2,3
-> Karel.: hledal jsem na ford-galaxy tak na VW fóru a nikde to moc nerozebíraj.
-> vhml: Galaxy má taky 6q v Tdi. Tak pokud ti jde o to jestli to líp topí nebo ne, tak to ti neporadím
Ale dle mě je tohle kompletně všechno stejný, ale mrkni spíš na forum ford a víš to hned


-> Karel.: jde mi spíš o nějaký praktický informace.
Líp to topí, míň to rezne, je to tišší, spolehlivější.
Že je to podobný vím, jde mi to tyhle detaily, který by obhájili nebo neobhájili ty peníze navíc. Sharan třeba má 6 kvaltů, ale to se Galaxy netýká, tam je pořád 5.
Líp to topí, míň to rezne, je to tišší, spolehlivější.
Že je to podobný vím, jde mi to tyhle detaily, který by obhájili nebo neobhájili ty peníze navíc. Sharan třeba má 6 kvaltů, ale to se Galaxy netýká, tam je pořád 5.
-> vhml: dle mě je technika stejná, stačí se mrknout do katalogu, kde galaxy začíná rokem výroby 97 a končí 06
jsem se tak rychle mkrnul a je to to stejný, akorát jinej vzhled, pokud nechceš facelift tak kup I.generaci a máš to

-> Karel.: no právě. Motor je stejnej, skelet víceméně taky. Pominu-li vzhled, je nějaký rozdíl v technice, atd? Protože nechci dát 30tisíc za to že to auto bude designově hezčí, ale se stejnou technikou.
-> vhml: kámoš má tu 2.3 107kW v Galaxy I. generace a rozhodně to není žádnej lenoch, ba naopak. Jel s tím do Prahy plně naloženej (hraje v kapele) a měl spotřebu 7,5L

-> Tomaso435: alhambra, galaxy je to jedno, akorát se nakonec linky dal jinej znak
já bych šel do galaxy II.generace, ty 2.3 s plynem se dají sehnat okolo 110 000kč, samo první modely 2001/02. Tyhle auto jsou furt to stejný, akorát mají novej kabát, akorát je jinčí škála motorů, ale když už bych kupoval, tak bych šel do mladšího ročníku. Otec od mladé koupil Galaxy II Ghia a to je paráda

já bych šel do galaxy II.generace, ty 2.3 s plynem se dají sehnat okolo 110 000kč, samo první modely 2001/02. Tyhle auto jsou furt to stejný, akorát mají novej kabát, akorát je jinčí škála motorů, ale když už bych kupoval, tak bych šel do mladšího ročníku. Otec od mladé koupil Galaxy II Ghia a to je paráda
