Má enhle přepínač a přestala tamjít ta mrňavá žárovička na osvětlení. Poradíte někdo jak ten spínač rozdělat abych se dostal k tý žárovce a vyměnil jí?? děkuji za info.
18:54:31 01.05.2012
Kuladmin
-> Pivodak: jasny tak to trosku pritahni ale bacha at to neprezenes nebo ti budou pribrzdovat kola!! A u tehle aut to nemusi jit na 2-3zuby vetsina aut to ma na vic.
18:36:57 01.05.2012
Pivodak
-> Kuladmin: ono když za tu ručku zatáhnu tak se kola bloknou takže to brzdí ale až někde na 7zubu a má to jít na stk tak aby technik nepičoval že jde páka vysoko...jsem zvyklý s mojí Feldy nebo škoďára že mi jde ručka max na 3.zuby a už flekuje
18:33:30 01.05.2012
Kuladmin
-> Pivodak: Chapes dobre je tam jen jedna matice a serizujes obe strany najednou. Takze bacha aby ani jedna nepribrzdovala!! a neda se tim bohuzel serizovat stejny chod na obou stranach.
18:33:15 01.05.2012
afro100
-> Pivodak: neviem ako to treba chapat, ale brzdy su vybavene niecim ako francuzskym samostavom) Tohoto by som sa nebal, pokial nebrzdi, pritiahnut ..
18:30:04 01.05.2012
Pivodak
-> Induktor: Mám to chápat tak že se ručka neseřizuje tak jako třeba u feldy?Myslím tím že se seřizuje sama v závislosti na opotřebení obložení?
-> afro100: Asi máš pravdu zevnitř to není tam jsem to prolezl a nikde nic.Díky za radu.
18:10:13 01.05.2012
afro100
-> Pivodak: tipol by som, ze pod autom .. nad strednou castou vyfuku je kryci plech, v nom je diera, prestrcis dve trinastky kluce, odkontrujes matku, dotiahnes podla potreby a opat zakontrujes te dve matice proti sebe
18:07:13 01.05.2012
Pivodak
Nevíte někdo kde se na Renaultu Clio1 r.v.92 šteluje ručka?