skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ktere Bmw se vam libi?
-> Bucin: vid:D jen to pak neuvidim ani na cestu:D
-> jok3r: výrobce tónovanejch fólií budou mít žně
-> Bucin: ja ne bude do toho moc videt:D
-> Nwkt: :to je takový koloběh,za 10-15 let(případně si dosaď časovou lhůtu dle vkusu) tohle auto dospěje tam kde jsou dnes modely 90let a taky se bude říkat že to ještě měly bavoráky šťávu a dnes ,rozuměj v roce 2025 už je to bída:-)
-> Jirik_Tuňák: :přemýšlím a myslím že bavora co by se mi nelíbil asi neznám a tenhle není vyjímka,jsou to parádní káry.
-> Jirik_Tuňák: :přemýšlím a myslím že bavora co by se mi nelíbil asi neznám a tenhle není vyjímka,jsou to parádní káry.
-> Luky.: Právě, jak se mi to nelíbilo, tak teď sliním. 

-> Nwkt: Je
Po prvotním zhnusení jsem si na banglstajl zvyknul a nad pětkou s M paketem, ba dokonce M5, teď dost uslintávám...

Po prvotním zhnusení jsem si na banglstajl zvyknul a nad pětkou s M paketem, ba dokonce M5, teď dost uslintávám...

-> Jirik_Tuňák: Bohužel neni, tyhle nový jsou hrozný
Dneska u zimáku, celkem pěkný v dobrym stavu. Bohužel foceno mobilem
-> Jirik_Tuňák 17.08.10 20:35:34: Tak to pak jo
-> Jirik_Tuňák 17.08.10 20:48:24: Děkuji za uznání. Olej se u každého auta ohřívá mnohem déle než voda a to i v případě, že motor má výměník, který pomáhá olej ohřát rychleji. Proto jsem psal, že na 6km si kupovat takové auto, takového obsahu je holý nesmysl. Co se týče long life olejů, to je na dlouhou debatu a tyhle oleje jsou dobré max. pro toho kdo najede 30tkm za půl roku, max. 3/4. Rozhodně je nedoporučuju do soukromých aut, neb jsou to vyhozené peníze při proběhu 10tkm/rok kdy ho stejně musím (měl bych) vyměnit.
Ještě jedna poznámka ke krátkým trasám. Šéf koupil s kolegou na firmu druhého Grand Espace 2,2dCi s tím, že bude kolega jezdit na montáže a bez problému naloží i 60" plazmu. Jenže ten "nový" co zakoupili už má filt pevných částic FAB nebo jak se tomu nádává a tím jak kolega jezdí převážně po městě a za den to má 6 - 10 studených starů, tak každý měsíc filtr ucpaný a s tím spojené čištění a zároveň výměna oleje = pěkná darda. Když se to opakovalo 3x, tak jim došla trpělivost, auto si vzal šéf a na firmu se koupila Octavie. Tím jak šéf jezdí převážně Prahu, tak auto od té doby již rok ani jednou nezahlásilo ucpaný FAB. Doporučuju tohle při nákupu naftového auta taky zvážit.

-> Jirik_Tuňák 17.08.10 20:48:24: Děkuji za uznání. Olej se u každého auta ohřívá mnohem déle než voda a to i v případě, že motor má výměník, který pomáhá olej ohřát rychleji. Proto jsem psal, že na 6km si kupovat takové auto, takového obsahu je holý nesmysl. Co se týče long life olejů, to je na dlouhou debatu a tyhle oleje jsou dobré max. pro toho kdo najede 30tkm za půl roku, max. 3/4. Rozhodně je nedoporučuju do soukromých aut, neb jsou to vyhozené peníze při proběhu 10tkm/rok kdy ho stejně musím (měl bych) vyměnit.
Ještě jedna poznámka ke krátkým trasám. Šéf koupil s kolegou na firmu druhého Grand Espace 2,2dCi s tím, že bude kolega jezdit na montáže a bez problému naloží i 60" plazmu. Jenže ten "nový" co zakoupili už má filt pevných částic FAB nebo jak se tomu nádává a tím jak kolega jezdí převážně po městě a za den to má 6 - 10 studených starů, tak každý měsíc filtr ucpaný a s tím spojené čištění a zároveň výměna oleje = pěkná darda. Když se to opakovalo 3x, tak jim došla trpělivost, auto si vzal šéf a na firmu se koupila Octavie. Tím jak šéf jezdí převážně Prahu, tak auto od té doby již rok ani jednou nezahlásilo ucpaný FAB. Doporučuju tohle při nákupu naftového auta taky zvážit.
Jinak Honza má samozřejmě v jednej věci ohledně toho BMW pravdu. U běžnýho čtyřválce se olej ohřeje až po cca 10 - 12 kilometrech. V mém případě / při mojí oklice do práce najedu cca 14 - 15 kilometrů tam a tutéž vzdálenost zpět. Tuto delší trasu jedu proto, abych motor prohřál a na přivaděči svižnější jízdou zamezil takovému tomu přichcípávání na skutečně krátkých trasách. Díky bohu se motor zahřívá hodně rychle, ale jak říkám, oleje déle než chladicí kapalina. Za studena jedu zvolna, po dojezdu nechávám motor za pomoci sahar schladnout. Znám lidi, co jezdí do worku 1,5 pak 3 a 7 km, což je s bídou únosné tak na malou 1.0 nebo 1.1, ne na větší motory. Na mojí 1.8 v Xantíkovi je téměř 4,5 litru oleje.
2,5 - 3,0 R6 od BMW nebude mít zcela jistě méně. Takže asi tak. Takže Crestik když jezdí 6 km trasu, tak motoru rozhodně nepomáhá k dlouhé životnosti. Jediné co se dá doporučit na krátké trasy, tak zkrátit interval výměny oleje a nepoužívat pro tyhle motory (v novějších modelech) long life oleje.
2,5 - 3,0 R6 od BMW nebude mít zcela jistě méně. Takže asi tak. Takže Crestik když jezdí 6 km trasu, tak motoru rozhodně nepomáhá k dlouhé životnosti. Jediné co se dá doporučit na krátké trasy, tak zkrátit interval výměny oleje a nepoužívat pro tyhle motory (v novějších modelech) long life oleje.
Tuner#2 17.08.10 14:03:17 napsal:
→ Syny 16.08.10 14:43:42: Hmm, tak to buhužel jaksi nejde,
nereaguje na SZ a přitom tady už byl viděn mnohokrát. Já trucuju.
→ Syny 16.08.10 14:43:42: Hmm, tak to buhužel jaksi nejde,
nereaguje na SZ a přitom tady už byl viděn mnohokrát. Já trucuju.

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : -> Luky.: Jo jo, jak s tim jezdil po kancelářích a na tý konferenci jak seděl v autě u stolu.
Taky bych to bral, ale to nic nemění na tom že to není auto.


Když by se náhodou nedej bůh něco stalo s favoritem a už by třeba dosloužil, šel do téhle e30:-)
-> Syny:
To nevím hele, ale když na to nešlapeš tak něco mezi 8-9 l, ta 4.4 bude brát nejspíš víc si myslím
To nevím hele, ale když na to nešlapeš tak něco mezi 8-9 l, ta 4.4 bude brát nejspíš víc si myslím
Jirik_Tuňák 17.08.10 16:06:26 napsal:
→ Daniel Felda 17.08.10 16:00:32: Hele, kyvka.

→ Daniel Felda 17.08.10 16:00:32: Hele, kyvka.



-> Luky.:
vpredu ty acka

-> Daniel Felda 17.08.10 16:00:32: Hele, kyvka. 

-> Luky.: do teho by ses nevešel...

Chudák už tam stojí asi rok a ted se do něj nikdo pustil, 2 kola už ukradly! Je ho škoda! Uvnitř Kožené sedačky !




Náhodou....
Peel P50 je upa zupa kára
Moc bych jednou takové oblíkací autíčko chtěl 
Peel P50 je upa zupa kára


-> Karlos (WIO46) 16.08.10 13:33:38: Do města stačí... můžeš jezdit po cyklostezkách, když bude zácpa. 

-> Jirik_Tuňák 16.08.10 15:13:26: Ve 250ti zatáhnul ruční brzdu a vyrvala se zadní náprava. 

-> Jirik_Tuňák 16.08.10 15:13:26: Někde jsem četl, že dostal defekt na dálnici (tomu odpovídá i poškození zadního blatníku). Rodinka s malým dítětem, bez zranění
-> Syny 16.08.10 14:43:42: Hmm, tak to buhužel jaksi nejde, nereaguje na SZ a přitom tady už byl viděn mnohokrát.
-> Matulo: to vyzera ako lacna cinska hracka ... 

-> Bedřich 16.08.10 15:05:11: Show car nee. Šejkové si na to potrpí, je takhle už spousta aut, první bla myslím Audi A8 už před lety a třeba letos na Gumball 3000 startovali snad 3 auta takhle chromový (už nevím přesně video má 18min. a nemám čas to projíždět znova - viděl jsem to asi před měsícem):
Lak dělá myslím Milenium colors.
Lak dělá myslím Milenium colors.
-> darklord: Naštěstí mi zatím noha neupadla při potřebě, asi to bude jinou konstrukcí než má bmw.
simply clever

-> Raste: bezne ti upadne noha ked sa ides vysr*t? 

-> Jirik_Tuňák: Asi i auti má své potřeby, už to nevydrželo a upustilo obdobu stolice - nápravnici.

-> Raste: Vzadu je vidět, že má telefon, tak si asi zajel na odpočivadlo.
Ale musela to bejt šlupka, neb někde potratil zadní nápravu.
Ale musela to bejt šlupka, neb někde potratil zadní nápravu.
-> Jirik_Tuňák: Asi se mu chtělo na velkou, tak parkoval stylově

-> Jirik_Tuňák: Škoda,že nejsou další fotky,jinak to vybadá na boční svezení,možná i přes boudu.
-> Bedřich: A tak ono to je dosti dlouho, taky jsem dospěl k tomu že utrácet za časopisy je blbost. Kor když v nich nic kloudného není.

Nenapadá vás, co dělal ?
eMko
eMko
-> Karlos (WIO46): Příprava pod tu barvu musela být hrozná práce.Ale je to možné, tyto časopisy nesleduju.
-> Nwkt: Ja viem... ale chromove veci mozem! lubi sa mi... Nedavno som este niekde videl porsche gt3 cele oblozene tablickami z 24 karatoveho zlata...
-> Bedřich: Pokud si dobře pamatuji, bylo to odprezentováno jako "Eurotunynk" v časopise Autosport & Tuning. A psali tam jak za to maník utratil hrozný prachy. Ale je fakt že jezdit s tim bez svářecí kukly je asi utrpení.

-> Karlos (WIO46): Spíše to bude showcar nebo reklama na nějakou barvu popř. lakovnu.
-> Matulo: No to musí bejt skvělý s timhle jet proti sluníčku. Všem to zrcadlit do xichtu, sám sobě si to zrcadlit do xichtu. Naprosto nepraktické, byť působivé.
-> Syny: Teď jsem mu odpovídal, že na tohle jsou tu jiný témata. A dost keců okolo
-> Nwkt: Vidim, ale to je to o cem tady pisu... Meli by si to poresit predevsim spolu. Protoze to je tady, v tematu s tou eMkovou skodovkou s upravenou maskou, v tematu kde se objevil ten Yetti a v plno dalsich tematech...
-> Syny: Já, zobraz si smazaný příspěvky