Pak jsem od kolegy sehnal Musketiery se 185/60R13 a to byla motokára a na živost to nemělo kupodivu až tak velký vliv, nějaké fotky zbyly tady www.citroen-club.cz/vozid lo/citroen-ax-327







Velikost poznáš jen kdybys měl druhou klapku ke srovnání, ale ty dírky by ti mohly napovědět..
Samozřejmě je varianta vyhodit svíčku a změřit zdvih, ale jestli lze snadno identifikovat i pohledem?




Koupil jsi moc dobře, ať slouží..














Opraveno 








Začni odvzdušněním (nasvědčovala by tomu studená hadice) pak výměnou termostatu. Špatné starty/béh za studena zase teplotní čidla, což ale může mít za následek i zavzdušnění, protože čidlo je pod dost blbym úhlem. Ideálně, pokud budeš měnit čidlo, tak poté v diag. resetovat hodnoty.


A přestože jde defakto o identické vozy, tak Peu. byl od začátku dražší, tudíž lidi "šetřili" na výbavě, což se teď zpětně zase odráží opačným směrem. Koupíš plně vybavený Citroen mnohem dráž, než socku Peu. Kvalitativně je to to identické. Co se týče Fiatu/Lancie, tak nechci úplně soudit, viděl a měl jsem v rukách pouze jeden kus, ale byl děs a hrůza. Rezavý jak liška Bystrouška, všechno tam vrzalo a skřípalo... Takže to bude nejen o pověsti 




To není hospoda, ale vlastní zkušenosti. To co píšeš Ty sice ano, ale upřímně ten kousek s málo najetými km v dobrém stavu je tak 1 ze 100. Každý kouká na km a ideálně za stejnou cenu, za kterou se nabízí auta o 100tis. km víc nalítáno... netvrdím, že je to případ -> ondie: Ale tvrdím, že souvislost o najetých km a stavem motoru není nic vypovídající. Je hezké, že bude mít najeto třeba 50tis. Ale po trasách 30km za den bude v horším stavu, než auto, které bude mít 100tis. + při trasách po dálnici, atd., atd. 








Neříkám, že benzín nebrat, ale chce to svést se s oběma variantama, ideálně v plném osazení auta 
Dnešní auto už nemusí mít ani nic naježděno a žerou olej od novoty 

I když tedy 1.8 16V více a zejména 85 kW oproti 92kW.


Ale zase nemá DPF...






a co myslis ten rapid za pricku? To mi prijde lepsi, nez jak to casto zvedaji za sb zadnich ramen, tak mi to chtel zvedat i kamarad v servise

To, že to uděláš a ono to přežije je věc jedna... Ale není to na to stavěné...
