Přesunuto z tématu Hádky, rejpání a pod....
Přesunuto z tématu Co jste dnes udělali......
Přesunuto z tématu Co jste dnes udělali......
-> Borin - Král tuzerů: kvuli odlehceni.. viz jine tema... zkurvil takovy pekny kola...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Hádky, rejpání a pod.
21:06:36
07.10.2011
07.10.2011

Matsoft
21:03:04
07.10.2011
07.10.2011

Borin - Král tuzerů
Přesunuto z tématu Hádky, rejpání a pod....
Přesunuto z tématu Co jste dnes udělali......
Přesunuto z tématu Co jste dnes udělali......
-> Matsoft: Že by kvůli hovadskýmu škodováckýmu středícímu kroužku ?
Přesunuto z tématu Co jste dnes udělali......
Přesunuto z tématu Co jste dnes udělali......
-> Matsoft: Že by kvůli hovadskýmu škodováckýmu středícímu kroužku ?

20:01:43
07.10.2011
07.10.2011

Matsoft
Přesunuto z tématu Hádky, rejpání a pod....
Přesunuto z tématu Co jste dnes udělali......
Přesunuto z tématu Co jste dnes udělali......
-> m8rinek 07.10.11 19:44:43: proc jsi jim upicnul ten stred?
Přesunuto z tématu Co jste dnes udělali......
Přesunuto z tématu Co jste dnes udělali......
-> m8rinek 07.10.11 19:44:43: proc jsi jim upicnul ten stred?
19:55:45
10.09.2011
10.09.2011

castrol
-> Jirik_Tuňák: dohanaju zameskane 

13:55:08
10.09.2011
10.09.2011

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Jděte už s tím všichni do píči. Byl tady takovej klid. Jdu dělat něco smyslplnýho po pozdním obědě .........
18:03:10
09.09.2011
09.09.2011

Hurdis
Pravidelné páteční hovory H s celodenním vysíláním?
17:08:26
09.09.2011
09.09.2011

Bagrr- máma mele Emu
-> Tuner#2: tož vítaj, chyběl si nám :-)
16:38:59
09.09.2011
09.09.2011

Syny
-> Tuner#2: Bohuzel polovinu prispevku presunout neumim... A tobe urcite neudela problem vytukat tam par pismenek znova... Presunul jsem vse OT a s tim souvisejici (mimojine i ty jsi to jako OT nazval).
16:37:29
09.09.2011
09.09.2011

Syny
-> Kaprof: Mozna kdybys nebyl zbytecne nasranej a na me nevim proc alergickej a hodil mi odkaz kde to je, tak uz to bylo vyreseny...
16:37:08
09.09.2011
09.09.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
Zajímalo by mě proč někdo přesunul můj příspěvek 08:56:21
09.09.2011 do hádek? To to jako mám psát ELOvi znova?
09.09.2011 do hádek? To to jako mám psát ELOvi znova?

16:30:59
09.09.2011
09.09.2011

Kaprof-Pisařík
-> Syny: Já tady začal vytahovat to téma ? Ani hovno ..Radši se věnuj webu co dělá téma Roomster 1,2 tsi na webu o feldě a níž v jiné sekci než ostatni vozidla ? od čeho je Skodahome a další?..
15:31:36
09.09.2011
09.09.2011

palinator
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
Prosím nezúčastněného moderátora o popřesouvání nesouvisejících příspěvků s tématem (klidně i ty naše o stylu jízdy). Tohle je OT už trochu moc a Virt se mi začíná díky tomu, že se každý hádá s každým, trochu znechucovat.
Prosím nezúčastněného moderátora o popřesouvání nesouvisejících příspěvků s tématem (klidně i ty naše o stylu jízdy). Tohle je OT už trochu moc a Virt se mi začíná díky tomu, že se každý hádá s každým, trochu znechucovat.
15:03:43
09.09.2011
09.09.2011

j_j
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...


14:54:04
09.09.2011
09.09.2011

Syny
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
-> Kaprof: Tema zamkl j_j, ktery tady byl, protoze reagoval na Lukyho... A zamkl to po tom, co tam prispel U-Geen a Luky, ja uz tam v tu chvili davno nepsal, protoze uz jsem stejne nemel co... A uz vubec nevim, proc to resis tady, kde je to uplne OT - od toho bylo prave to tema co jste si zamkly. Takze se ke me klidne dal nevyjadruj
-> Kaprof: Tema zamkl j_j, ktery tady byl, protoze reagoval na Lukyho... A zamkl to po tom, co tam prispel U-Geen a Luky, ja uz tam v tu chvili davno nepsal, protoze uz jsem stejne nemel co... A uz vubec nevim, proc to resis tady, kde je to uplne OT - od toho bylo prave to tema co jste si zamkly. Takze se ke me klidne dal nevyjadruj

14:12:12
09.09.2011
09.09.2011

Kaprof-Pisařík
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
-> Syny: Nepsali jsme si taky hned nechodím jen sem jako někdo...Já chápu že máte hokej u pí** a je mi to naprosto jedno stejně tak jako skupiny na FB -v žadny z masovek nejsem ale proč nemužeš přejit téma ktery pro Tebe nic neznamená nechápu... a nehodlám se k Tobě dál vyjadřovat...
-> Syny: Nepsali jsme si taky hned nechodím jen sem jako někdo...Já chápu že máte hokej u pí** a je mi to naprosto jedno stejně tak jako skupiny na FB -v žadny z masovek nejsem ale proč nemužeš přejit téma ktery pro Tebe nic neznamená nechápu... a nehodlám se k Tobě dál vyjadřovat...
14:05:25
09.09.2011
09.09.2011

Syny
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
-> Kaprof: Zvlastni, ze to bylo po tom co sem tam uz hodinu a pul nepsal a resil tam neco s Lukym :)
-> U-Geen:
-> Kaprof: Zvlastni, ze to bylo po tom co sem tam uz hodinu a pul nepsal a resil tam neco s Lukym :)
-> U-Geen:

14:02:00
09.09.2011
09.09.2011

Kaprof-Pisařík
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
-> U-Geen: Ne dohodli jsme se mezi sebou že vlákno pozastavime aspon na chvili než to vychladne a začne se zas řešit to proč bylo vlákno založeno
Nehodlám to dál vubec řešit...Hodte mi BANana cokoliv...
-> U-Geen: Ne dohodli jsme se mezi sebou že vlákno pozastavime aspon na chvili než to vychladne a začne se zas řešit to proč bylo vlákno založeno


13:56:06
09.09.2011
09.09.2011

U-Geen
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
-> Kaprof: spis proto, ze j_j neni schopen unest jiny nazor.
-> Kaprof: spis proto, ze j_j neni schopen unest jiny nazor.
13:53:37
09.09.2011
09.09.2011

Kaprof-Pisařík
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
-> Syny: Akorát se to zamklo kvuli Tobě ale to nevadí..MISTŘE
-> Syny: Akorát se to zamklo kvuli Tobě ale to nevadí..MISTŘE

13:13:51
09.09.2011
09.09.2011

Syny
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
-> Tuner#2: Hele, vis ze delas OT? :) Uz jsem te psal k autu, tak si to precti tam, dvakrat to psat nebudu...
skoda-virt.cz/cz/.../37-t uner-2-s136l-zlutka?gotopo st=2...
A kdyz ses tak vsimavej, tak urcite vis, ze tema se zamklo po tom, co ja uz tam davno nepsal, ale psali tam lide, co sdileli stejny nazor jako ja, takze vychladni a nevymyslej si opet ;)
-> Tuner#2: Hele, vis ze delas OT? :) Uz jsem te psal k autu, tak si to precti tam, dvakrat to psat nebudu...
skoda-virt.cz/cz/.../37-t uner-2-s136l-zlutka?gotopo st=2...
A kdyz ses tak vsimavej, tak urcite vis, ze tema se zamklo po tom, co ja uz tam davno nepsal, ale psali tam lide, co sdileli stejny nazor jako ja, takze vychladni a nevymyslej si opet ;)
13:12:48
09.09.2011
09.09.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
-> Syny 09.09.11 12:26:55: Jasně klídek při kterém zde byla hádka a díky "nějakému moderátorovi" bylo téma zamčené... To je klídek
ale neboj, už se zde vyjadřovat více nebudu. 
-> Syny 09.09.11 12:26:55: Jasně klídek při kterém zde byla hádka a díky "nějakému moderátorovi" bylo téma zamčené... To je klídek


12:33:28
09.09.2011
09.09.2011

palinator
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
-> Tuner#2:
A s Opelem, aby nedošlo k nějaké dyskredytacy.
-> Tuner#2:
A s Opelem, aby nedošlo k nějaké dyskredytacy.
12:26:55
09.09.2011
09.09.2011

Syny
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
-> Tuner#2: A jeje, klidek skoncil...
-> Tuner#2: A jeje, klidek skoncil...
08:56:21
09.09.2011
09.09.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
-> elo 28.08.11 13:50:02: Hodně zajímavé čtení, díky za něj škoda jen, že skončilo ve snůšce OT jak kdo jezdí se Seatem...
Nevyčítal mě ty OT tady někdo?
-> elo 28.08.11 13:50:02: Hodně zajímavé čtení, díky za něj škoda jen, že skončilo ve snůšce OT jak kdo jezdí se Seatem...

Nevyčítal mě ty OT tady někdo?

18:44:58
06.09.2011
06.09.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
-> suri: 1200 je malo no, to nedelam...
-> suri: 1200 je malo no, to nedelam...
14:02:35
06.09.2011
06.09.2011

suri
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: robil som pár fábií , nabehané 40-60tis a rozvod ako štranky , ja som mal po 140tkm zánový proti tomu ale nečudujem sa , chodia na tom 1200ot na 5 po meste
-> Matthes, záškodník z TechWebu: robil som pár fábií , nabehané 40-60tis a rozvod ako štranky , ja som mal po 140tkm zánový proti tomu ale nečudujem sa , chodia na tom 1200ot na 5 po meste
11:55:15
06.09.2011
06.09.2011

VeTeV
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: nápodobně, já rok tahal kakruli za ocásek, otáčky jak ty a rozvody jsou v prdeli
-> Matthes, záškodník z TechWebu: nápodobně, já rok tahal kakruli za ocásek, otáčky jak ty a rozvody jsou v prdeli

11:46:19
06.09.2011
06.09.2011

Jarda/felda
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: něco mezi tim

-> Matthes, záškodník z TechWebu: něco mezi tim


11:42:56
06.09.2011
06.09.2011

Jarda/felda
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
-> U-Geen: já z kopce vyřazuju ale ma starýho diesla s poctivým čerpadlem tak tam je lepší vyřdit protože nějaký odpojení paliva se nekoná
-> U-Geen: já z kopce vyřazuju ale ma starýho diesla s poctivým čerpadlem tak tam je lepší vyřdit protože nějaký odpojení paliva se nekoná

19:48:14
05.09.2011
05.09.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
-> suri: Cece se skodovkou jezdim 6000rpm skoro furt a rozvody jsou jako ksandy :-D To pak nevim co je lepsi... Ale rikam, jezdim tak aby motor bezel volne a nedusil se.
-> suri: Cece se skodovkou jezdim 6000rpm skoro furt a rozvody jsou jako ksandy :-D To pak nevim co je lepsi... Ale rikam, jezdim tak aby motor bezel volne a nedusil se.
19:44:55
05.09.2011
05.09.2011

suri
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: pod 2000 felde 1,3 moc neprospieva , rozvod po pár tisíc km na výmenu ako aj na fábii 1,4
-> Matthes, záškodník z TechWebu: pod 2000 felde 1,3 moc neprospieva , rozvod po pár tisíc km na výmenu ako aj na fábii 1,4
14:02:16
05.09.2011
05.09.2011

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
King 04.09.11 20:55:35 napsal:
→ TTomas: Samozřejmě, každému, co jeho jest. Nemám sice
osobní zkušenost, ale zlí jazykové tvrdí, že downsizingový motůrky
v dnešních, poměrně těžkých, autech skoro žádnou úsporu (kromě
nákupní ceny) nepřináší. Buď se to trápí v malej otáčkách a pak to
moc nejede a docela žere. Nebo se to točí, pak to trošku jede, ale žere to
i trávu ze škarpy (jarku :) Zlatá 2.0 atmosféra s jednou lambdou :)svatá pravda
King 04.09.11 20:55:35 napsal:
→ TTomas: Samozřejmě, každému, co jeho jest. Nemám sice
osobní zkušenost, ale zlí jazykové tvrdí, že downsizingový motůrky
v dnešních, poměrně těžkých, autech skoro žádnou úsporu (kromě
nákupní ceny) nepřináší. Buď se to trápí v malej otáčkách a pak to
moc nejede a docela žere. Nebo se to točí, pak to trošku jede, ale žere to
i trávu ze škarpy (jarku :) Zlatá 2.0 atmosféra s jednou lambdou :)svatá pravda

12:33:22
05.09.2011
05.09.2011

Syny
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
-> palinator: OK, ja do nafty zas tak nevidim, ta jde od zacatku co se zajimam o auta mimo me :)
-> U-Geen: Ale kdeze... Plynule si pridam a pak to necham zase pribrzdovat a tak dale... Zadny cukani :) Obvykle se spis snazim drzet v urcitem rozmezi rychlosti nez otacek.
-> palinator: OK, ja do nafty zas tak nevidim, ta jde od zacatku co se zajimam o auta mimo me :)
-> U-Geen: Ale kdeze... Plynule si pridam a pak to necham zase pribrzdovat a tak dale... Zadny cukani :) Obvykle se spis snazim drzet v urcitem rozmezi rychlosti nez otacek.
08:52:55
05.09.2011
05.09.2011

palinator
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
-> King:
Nevim, nějak jsem to nikdy neřešil. Nevím, jestli to nějaké nezanedbatelné množství paliva ušetří, jak říkám, nezkoušel jsem to. Má jezdecká kariera je na to dost krátká.
-> Syny:
Mýlíš se. 66 a 81 kW jsou motory s rotačním čerpadlem, tzv. rotačky. PD jsou novější motory s výkony 74, 77, 85, 96, 110 kW a s pár dalšími modifikacemi, které tu nebudu zmiňovat.
-> King:
Nevim, nějak jsem to nikdy neřešil. Nevím, jestli to nějaké nezanedbatelné množství paliva ušetří, jak říkám, nezkoušel jsem to. Má jezdecká kariera je na to dost krátká.
-> Syny:
Mýlíš se. 66 a 81 kW jsou motory s rotačním čerpadlem, tzv. rotačky. PD jsou novější motory s výkony 74, 77, 85, 96, 110 kW a s pár dalšími modifikacemi, které tu nebudu zmiňovat.
08:01:59
05.09.2011
05.09.2011

U-Geen
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
-> Syny: jenze to je takovy cukavy jezdeni :)
-> Syny: jenze to je takovy cukavy jezdeni :)
01:56:56
05.09.2011
05.09.2011

Syny
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
-> U-Geen 05.09.11 00:28:05: A nebo proste pridat plyn :) A kdyz se dostanu nad limit co chci, tak opet plyn pustim... Vyrazovani z malych kopcu ma obvykle za nasledek taky ubirani rychlosti (takze pridam) a z velkejch kopcu naopak zrychlovani (brzdim motorem a pripadne dodatecne brzdama).
-> palinator: Ma 81kW, ale CRko to neni, takze to je klasicky PDcko,ne?
-> U-Geen 05.09.11 00:28:05: A nebo proste pridat plyn :) A kdyz se dostanu nad limit co chci, tak opet plyn pustim... Vyrazovani z malych kopcu ma obvykle za nasledek taky ubirani rychlosti (takze pridam) a z velkejch kopcu naopak zrychlovani (brzdim motorem a pripadne dodatecne brzdama).
-> palinator: Ma 81kW, ale CRko to neni, takze to je klasicky PDcko,ne?
01:16:27
05.09.2011
05.09.2011

King
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
-> palinator: A důvod?
-> palinator: A důvod?
00:29:30
05.09.2011
05.09.2011

palinator
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
-> U-Geen:
Souhlasím, leč toho nevyužívám.
-> U-Geen:
Souhlasím, leč toho nevyužívám.
00:28:05
05.09.2011
05.09.2011

U-Geen
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
-> Syny 05.09.11 00:14:23: tak ten pripad na vyrazeni je asi ten, kdyz ti auto z kopce se zarazenou rychlosti ubira rychlost ne? Pak se nekdy muze vyplatit vyradit :)
-> Syny 05.09.11 00:14:23: tak ten pripad na vyrazeni je asi ten, kdyz ti auto z kopce se zarazenou rychlosti ubira rychlost ne? Pak se nekdy muze vyplatit vyradit :)
00:21:14
05.09.2011
05.09.2011

palinator
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
-> Syny:
Neberu mu to, má rotačku, tam je to taky jiný.. tohle byla novější PDčka a stejnou zkušenost mám s TDI-CR.
Myslím, že tvoje představa je zhruba totožná s mojí. Samozřejmě se snažím dostat otáčky z kopce nad onu hranici, abych jel za nulu, ale z minikopce je to stejně k ničemu, protože přidat budu muset. Když brzdim, tak to řešim většinou meziplynem a není to až tak nezvyklé, že ze slušnýho kopce brzdím motorem při cca 4000 (řadit z 5 na 2 pro mě není problém), abych nemusel držet městskej limit brzdou. Volnoběh jsem snad ještě v životě při sjezdu nepoužil.
Nwkt má PD? Já myslel, že má 81 kW...
ASV je rotačka.. v tématu za jak dlouho se vám ohřeje tdi to zmiňoval.
Ano, dostali jsme se mimo téma, hold se nedá nic dělat.. jsem rád, že jsme se dostali k jakési takési shodě.
-> Syny:
Neberu mu to, má rotačku, tam je to taky jiný.. tohle byla novější PDčka a stejnou zkušenost mám s TDI-CR.
Myslím, že tvoje představa je zhruba totožná s mojí. Samozřejmě se snažím dostat otáčky z kopce nad onu hranici, abych jel za nulu, ale z minikopce je to stejně k ničemu, protože přidat budu muset. Když brzdim, tak to řešim většinou meziplynem a není to až tak nezvyklé, že ze slušnýho kopce brzdím motorem při cca 4000 (řadit z 5 na 2 pro mě není problém), abych nemusel držet městskej limit brzdou. Volnoběh jsem snad ještě v životě při sjezdu nepoužil.
Nwkt má PD? Já myslel, že má 81 kW...
ASV je rotačka.. v tématu za jak dlouho se vám ohřeje tdi to zmiňoval.
Ano, dostali jsme se mimo téma, hold se nedá nic dělat.. jsem rád, že jsme se dostali k jakési takési shodě.
00:14:23
05.09.2011
05.09.2011

Syny
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
-> palinator: Nwkt ma 1,9 TDicko (PD) a hranice je prej 1200... Ja to mam nejak tech 1500-1600 jak pises (takze to je stejny)... Takze pokdu jedu z kopce a na 5ku bych tam mel mit 1500, tak v pripade ze chci brzdit, tak tam dam za 4 a budu tam mit 2000 a postupne plynule brzdim... V pripade, ze nechci brzdit, je 5ka a 1500 stejne malo, takze bych podradil a pridal plyn a jel dal s plynem... A v pripade mezi (kterej nevim presne jak popsat) bych si vyradil a jel proste na setrvacnost...
Jinak koukam, ze jsme se krasne dostali mimo tema :)
-> palinator: Nwkt ma 1,9 TDicko (PD) a hranice je prej 1200... Ja to mam nejak tech 1500-1600 jak pises (takze to je stejny)... Takze pokdu jedu z kopce a na 5ku bych tam mel mit 1500, tak v pripade ze chci brzdit, tak tam dam za 4 a budu tam mit 2000 a postupne plynule brzdim... V pripade, ze nechci brzdit, je 5ka a 1500 stejne malo, takze bych podradil a pridal plyn a jel dal s plynem... A v pripade mezi (kterej nevim presne jak popsat) bych si vyradil a jel proste na setrvacnost...
Jinak koukam, ze jsme se krasne dostali mimo tema :)
00:10:23
05.09.2011
05.09.2011

palinator
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
-> dakar.cz:
V pořádku, já se snažím nad jízdou přemejšlet a nejezdit pipíškem, takže to snad uplně špatně nedělám.
-> Syny:
VeBe má onu hranici, kdy pustí palivo, při oněch 1500 otáčkách, když pustí, tak ho pouští pořád až do cca 1600, kdy zase vypne. Je to vidět na pal. PC a je to cítit i na chodu, že auto trochu cukne. Takže souhlasím, že po rovině nebo i malinkém kopci dolů na tu 5 palivo stejně dává, ale určitě míň, než kdybych měl jet to samý na 4. A v tomto jízdním režimu přece nemůžeš mluvit o nějaké nezanedbatelné zátěži.
Ze zkušenosti s novějšími motory TDI mohu říci, že u nich je hranice, kdy začnou pouštět naftu pod 1000. To je na motoru už i slyšet, že přestanou/začnou klapat.
-> dakar.cz:
V pořádku, já se snažím nad jízdou přemejšlet a nejezdit pipíškem, takže to snad uplně špatně nedělám.
-> Syny:
VeBe má onu hranici, kdy pustí palivo, při oněch 1500 otáčkách, když pustí, tak ho pouští pořád až do cca 1600, kdy zase vypne. Je to vidět na pal. PC a je to cítit i na chodu, že auto trochu cukne. Takže souhlasím, že po rovině nebo i malinkém kopci dolů na tu 5 palivo stejně dává, ale určitě míň, než kdybych měl jet to samý na 4. A v tomto jízdním režimu přece nemůžeš mluvit o nějaké nezanedbatelné zátěži.

Ze zkušenosti s novějšími motory TDI mohu říci, že u nich je hranice, kdy začnou pouštět naftu pod 1000. To je na motoru už i slyšet, že přestanou/začnou klapat.
00:00:27
05.09.2011
05.09.2011

dakar.cz
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
-> palinator: to jsem měl teda co napsat.. já jsem to myslel s humorem a tak nějak obecně,ne konkrétně na tebe. Ale blbě jsem to napsal. Jen vím,jak někteří si myslí,že čím míň otáček,tím menší spotřeba..ale to je jedno,nebudu se rozepisovat. Určitě tady nechcu zpochybňovat,že nějaký vysokoškolák neví nebo ví,nebo co to píšeš..
-> palinator: to jsem měl teda co napsat.. já jsem to myslel s humorem a tak nějak obecně,ne konkrétně na tebe. Ale blbě jsem to napsal. Jen vím,jak někteří si myslí,že čím míň otáček,tím menší spotřeba..ale to je jedno,nebudu se rozepisovat. Určitě tady nechcu zpochybňovat,že nějaký vysokoškolák neví nebo ví,nebo co to píšeš..
23:59:19
04.09.2011
04.09.2011

Syny
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
-> palinator: Tak pokud brzdis motorem z kopce, tak tam te to ustrihne palivo a pri nejaky otackach (tusim kolem tech 1500) tam RJ opet palivo pusti, protoze uz to je na ni moc nizky... Mam tenhel stav krasne ozkousenej na Seatu, kde mi prave ve zminovanem rozmezi otacek (kolem 1500 - asi i trochu nad) pri brzdeni motorem malinko ujede plyn pod nohou, jak si ho servomotorek pritahne a pusti tam palivo... Takez si nejsem jistej, jestli pod tebou zminovanych 1500ot jedes za 0... Nevim teda jak tuhle hranici kdy jeste tam palivo nejde a kdy uz jo maj poreseny jiny auta, ale u me to funguje takhle... Pokud mas palubni PC, tak pak ok, jak rikam - nevim jak to maj jiny auta...
A s tim olejem, co mam ozkouseno, tak olej to zere jak pri vysokych, tak prave i pri nizkych otackach, kdy je motor podtocenej... (tema bych oznacil ze sveho pohledu prave otacky nizsi nez tech 1500).
Nevim no, ja nikdy nemel potrebu jezdit takhle a kdyz jedu z mirnyho tahlyho kopce, kde mi auto naopak moc ztraci rychlost, tak proste pridam plyn a neresim to... Takze stav, kdy se zenu z tahlyho kopce se zaraznou 5kou na 1500 jsem asi jeste ani nemel... A jak rikam, v mem priapde by tam RJ pustial benzin, takze to uz muzu rovnou vyradit...
-> palinator: Tak pokud brzdis motorem z kopce, tak tam te to ustrihne palivo a pri nejaky otackach (tusim kolem tech 1500) tam RJ opet palivo pusti, protoze uz to je na ni moc nizky... Mam tenhel stav krasne ozkousenej na Seatu, kde mi prave ve zminovanem rozmezi otacek (kolem 1500 - asi i trochu nad) pri brzdeni motorem malinko ujede plyn pod nohou, jak si ho servomotorek pritahne a pusti tam palivo... Takez si nejsem jistej, jestli pod tebou zminovanych 1500ot jedes za 0... Nevim teda jak tuhle hranici kdy jeste tam palivo nejde a kdy uz jo maj poreseny jiny auta, ale u me to funguje takhle... Pokud mas palubni PC, tak pak ok, jak rikam - nevim jak to maj jiny auta...
A s tim olejem, co mam ozkouseno, tak olej to zere jak pri vysokych, tak prave i pri nizkych otackach, kdy je motor podtocenej... (tema bych oznacil ze sveho pohledu prave otacky nizsi nez tech 1500).
Nevim no, ja nikdy nemel potrebu jezdit takhle a kdyz jedu z mirnyho tahlyho kopce, kde mi auto naopak moc ztraci rychlost, tak proste pridam plyn a neresim to... Takze stav, kdy se zenu z tahlyho kopce se zaraznou 5kou na 1500 jsem asi jeste ani nemel... A jak rikam, v mem priapde by tam RJ pustial benzin, takze to uz muzu rovnou vyradit...
23:54:57
04.09.2011
04.09.2011

palinator
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
-> Syny:
Nafty jsou s dvouhmotama v prdeli, ty právě nemůžeš podtočit cca pod volnoběh, jinak je údajně zkurvíš. Nemůžeš brát jen benzin-benzin, nafta-nafta. Musíš zohlednit i konstrukci každého motoru samostatně. Můžeš mít robustní emerickej benzíňák, se kterým můžeš jezdit na volnoběh jak chceš a nic mu to neudělá. Podčtvercovej japonskej 16v motor asi bude blbost provozovat v nízkejch otáčkách, ale nějakej dlouhozdvih na tom tak špatně nebude.
Jen ještě jedno kontra. Když jedu downhill 1500 nebo 2500, tak mi to žere furt stejně, to jest 0, jen při 1500 dojedu dál, jestli mi rozumíš..
A ještě jedno kontra. To já si zase jednou za čas nevezmu servítky a pošlu Ecoteca k omezovači, to jest 6500. Myslím, že životnost nijak neutrpí na ten moment a že se vyženou pavouci a protáhne kdeco, to nemůže bejt na škodu. Jen to pak sežere oleje že to až překvapí.
-> Syny:
Nafty jsou s dvouhmotama v prdeli, ty právě nemůžeš podtočit cca pod volnoběh, jinak je údajně zkurvíš. Nemůžeš brát jen benzin-benzin, nafta-nafta. Musíš zohlednit i konstrukci každého motoru samostatně. Můžeš mít robustní emerickej benzíňák, se kterým můžeš jezdit na volnoběh jak chceš a nic mu to neudělá. Podčtvercovej japonskej 16v motor asi bude blbost provozovat v nízkejch otáčkách, ale nějakej dlouhozdvih na tom tak špatně nebude.
Jen ještě jedno kontra. Když jedu downhill 1500 nebo 2500, tak mi to žere furt stejně, to jest 0, jen při 1500 dojedu dál, jestli mi rozumíš..
A ještě jedno kontra. To já si zase jednou za čas nevezmu servítky a pošlu Ecoteca k omezovači, to jest 6500. Myslím, že životnost nijak neutrpí na ten moment a že se vyženou pavouci a protáhne kdeco, to nemůže bejt na škodu. Jen to pak sežere oleje že to až překvapí.
23:50:41
04.09.2011
04.09.2011

palinator
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
-> dakar.cz:
Já se nerozčiluju, jsem flegmatik, jen mě trochu udivilo, že jste se do mě tak pustili. Nevím, jestli to překrucujete, aby jste mohli oprášit své vědomosti, které samozřejmě nezpochybňuji a dokonce jsem si těchto skutečností vědom (jako středoškolák ovšem samozřejmě nemohu vysokoškolákům, které na vše mají papír a dlouhá léta studia, v žádném případě konkurovat)... Bohužel mě v mém názoru podpořili i někteří kolegové z jiných fór, byť jejich kvalifikace je přinejmenším neověřená.
-> dakar.cz:
Já se nerozčiluju, jsem flegmatik, jen mě trochu udivilo, že jste se do mě tak pustili. Nevím, jestli to překrucujete, aby jste mohli oprášit své vědomosti, které samozřejmě nezpochybňuji a dokonce jsem si těchto skutečností vědom (jako středoškolák ovšem samozřejmě nemohu vysokoškolákům, které na vše mají papír a dlouhá léta studia, v žádném případě konkurovat)... Bohužel mě v mém názoru podpořili i někteří kolegové z jiných fór, byť jejich kvalifikace je přinejmenším neověřená.
23:48:18
04.09.2011
04.09.2011

Syny
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
palinator 04.09.11 23:31:29 napsal:
→ Syny: ...Mimochodem, u 120tky je zelené pole mezi 1800–3200
I to je vic nez 1500
Jako ja te to neberu, jen te rikam, ze to je picovina u benzinaku jezdit takhle... Ja kdyz jezdim, tak pod 2000 mi to nespadne nikdy. Kdyz jezdim usporne, tak se drzim kolem 2500 (2000-3000) - tam je i nejvyssi kroutak. Kdyz se s tim enseru, tak to tocim tak 4000-5000. K omezovaci neboli do tech 6000 jsem to vytahnul jen parkrat kdyz bylo treba, ale normalne to az takhle vysoko netocim zase... Ale jako je dobry myslet na to, ze benzin je benzin a nafta je nafta... Nafty (a nevim jestli to nemaj i neovy benziny) maji treba taky dvouhmotnostni setrvacniky.
palinator 04.09.11 23:31:29 napsal:
→ Syny: ...Mimochodem, u 120tky je zelené pole mezi 1800–3200


23:40:20
04.09.2011
04.09.2011

dakar.cz
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
-> palinator: jo,dobré,se nerozčiluj. Bylo to myšleno s humorem..
-> palinator: jo,dobré,se nerozčiluj. Bylo to myšleno s humorem..
23:33:43
04.09.2011
04.09.2011

palinator
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
-> dakar.cz:
Já tu někde zmiňoval 1200 otáček? Já tu někde zmiňoval zátěž, která by znamenala Tebou zmiňované ohromné rázy do kliky? Myslím, že je dost dobře slyšet, kdy motor je a kdy není v zátěži.
-> dakar.cz:
Já tu někde zmiňoval 1200 otáček? Já tu někde zmiňoval zátěž, která by znamenala Tebou zmiňované ohromné rázy do kliky? Myslím, že je dost dobře slyšet, kdy motor je a kdy není v zátěži.
23:31:29
04.09.2011
04.09.2011

palinator
Přesunuto z tématu Roomster 1,2 Tsi...
-> Syny:
A jaká asi myslíš, že je to zátěž, když jedu na 1500 ot rovinu nebo mírnej kopec dolů 55 km/h? Rozdíl volnoběžnejch 800 a 1500 je docela dost na to, aby ten motor malou zátěž snýst moh. Když motor při nízkejch otáčkách nakotlim plným plynem (jakožto to zde zmiňuji pouze z akademických důvodů, nejedná se tudíž o běžný provozní stav), tak se celá Vectra rozvibruje a je sakra cítit, že se to motoru nelíbí. Tohle je procházka růžovým sadem. Nechápu, proč bych měl jet z mírnýho kopce, kde se mi to ani na 5 bez plynu nerozjede na stupeň nižší, aby motor dělal větší odpor a já musel přidávat.
Jen pro info, nejsem kolenovrt, benzín neplatim, je to jen můj osobní zájem jet ekonomicky.
Mimochodem, u 120tky je zelené pole mezi 1800-3200
-> Syny:
A jaká asi myslíš, že je to zátěž, když jedu na 1500 ot rovinu nebo mírnej kopec dolů 55 km/h? Rozdíl volnoběžnejch 800 a 1500 je docela dost na to, aby ten motor malou zátěž snýst moh. Když motor při nízkejch otáčkách nakotlim plným plynem (jakožto to zde zmiňuji pouze z akademických důvodů, nejedná se tudíž o běžný provozní stav), tak se celá Vectra rozvibruje a je sakra cítit, že se to motoru nelíbí. Tohle je procházka růžovým sadem. Nechápu, proč bych měl jet z mírnýho kopce, kde se mi to ani na 5 bez plynu nerozjede na stupeň nižší, aby motor dělal větší odpor a já musel přidávat.
Jen pro info, nejsem kolenovrt, benzín neplatim, je to jen můj osobní zájem jet ekonomicky.
Mimochodem, u 120tky je zelené pole mezi 1800-3200
