-> Don Carlos: 
Výše povinného ručení? Klidně si ty 400 Kč ročně připlatim.
	
            
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   Downsizing navždy!
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [4]:
Text:
Text ještě nebyl přidáninfo:
Správce článku: palinatorZaloženo: 21.05.12 12:09 Poslední změna: 21.05.12 12:17
Downsizing navždy! - komentáře:
13:04:29
22.05.2012
22.05.2012

palinator
			
				
			
		
		
10:50:33
22.05.2012
22.05.2012

Max
			
				
			
		
		
-> Don Carlos: jeden z málo rozumných příspěvků... 
	
10:40:22
22.05.2012
22.05.2012

lolek77
			
				
			
		
		
suri, ale nebavime sa o minulosti, mal som oktu 1,6 55 kw - stary kredenc,EURO2, fakt nenarocna, pokial sa nieco neposralo... Ale napr. EURO2 uz u nas nekupis a s tou technikou aku malo AEE sa dnes koli predpisom vyrobca nepohne, keby ano, tak nevymysla 1,2 o vykone 77 kw, lebo krutak som mal slusny aj na tom AEE, ale spotreba a emisie boli niekde inde, preto sa pustaju smerom downsizingu. Ked bude mat niekto na TSI nabehane cca 200k km tak mozeme porovnavat poruchovost s MPI AEE a inými starými kredencami... zatial su to len spekulacie. Ked si pozries fora o skodovkach, najdes tam aj kladne aj zaporne ohlasy. Nie vsetci co su spokojny s TSI to davaju vediet celemu svetu a takisto nie vsetci co su nespokojny s MPI to davaju vediet celemu svetu. Porovnavate tu motory konstrukcne z 80tych rokov z motormi starými 2 roky. Myslis ze v tom 80tom sa AEE/vtedy este s karburatorom v Audi 80, prip. golfe) nekazilo? Postupom casu sa vychytali chyby. Počkajme ako sa bude uberať TSI. Doba škodoviek s jednoduchým motorom je preč, bohužiaľ. Dnes už nestačí meniť len kompresný pomer, príp. predstih aby sa zmenil vykon a nechať vo výrobe 20 rokov ten istý motor. Ja osobne nemám nič proti starému kredencu, bol som s ním spokojný, ale... takisto mal poruchy...
	09:51:59
22.05.2012
22.05.2012

suri
			
				
			
		
		
-> lolek77:  a poruchovejšie tak 20x ako starý kredenc 1,4-6 kde sa dá dať vklude bez komplikácií LPG a úsporné reči idú do prdele
	07:31:50
22.05.2012
22.05.2012

Don Carlos
			
				
			
		
		
Možná by bylo vhodné podotknout, že je na výrobce kladen nátlak k snižování emisí. Další volbou, určitě bylo a možná ještě je, výše povinného ručení.
	23:06:13
21.05.2012
21.05.2012

lolek77
			
				
			
		
		
Nejak testovací jazdci zabudli napísať, koľko majú tie motory najazdené... Ak dostali do rúk / si myslím že určite áno/ úplne nové autá, tak u TSI klesá spotreba do 10000km, potom motor "sedí" a spotreba by sa mala dostať na úroveň akú udáva výrobca. Do 2000 km to "žere" presne ako v tomto teste, potom to začína pomaly klesať.
MajoLR: dovolím si tvrdiť /z vlastnej skúsenosti/, že 1,2 TSI 77kw je čo sa týka výkonu plne porovnatelne z 1,6 74 kw v okte alebo 1,4 74 kw vo fabii, ale je úspornejšie minimálne o liter na 100
	MajoLR: dovolím si tvrdiť /z vlastnej skúsenosti/, že 1,2 TSI 77kw je čo sa týka výkonu plne porovnatelne z 1,6 74 kw v okte alebo 1,4 74 kw vo fabii, ale je úspornejšie minimálne o liter na 100
21:45:12
21.05.2012
21.05.2012

palinator
			
				
			
		
		
-> Shackall: 
Dobrej pocit?
	Dobrej pocit?
21:31:17
21.05.2012
21.05.2012

Shackall
			
				
			
		
		
Celkem nechápu, proč lidi, kteří mají 300 tisíc a víc na SPOTŘEBNÍ auto zajímá, kolik ten krám žere 
	
20:20:35
21.05.2012
21.05.2012

palinator
			
				
			
		
		
-> Cába: 
Asi jsi nepochopil, o čem je tenhle článek nebo jsi ho nečet.
	Asi jsi nepochopil, o čem je tenhle článek nebo jsi ho nečet.

16:55:37
21.05.2012
21.05.2012

Cába
			
				
			
		
		
-> MajoLR: Kazdej nepotrebuje na normalni jezdeni nebo na pocmrndy do prace 2,0turbo, chapes? Si asi dlouho nebyl u pumpy...
	14:45:16
21.05.2012
21.05.2012

palinator
			
				
			
		
		
-> Dušan: 
To bych řek že je pochopitelný.
	To bych řek že je pochopitelný.
14:22:18
21.05.2012
21.05.2012

Dušan
			
				
			
		
		
podle me ten nejvetsi motor vydrzi nejvic km, ale zalezi i na zachazeni a udrzbe.  Do takovych aut patri motor co ma opravdu silu i bez turba
	14:21:46
21.05.2012
21.05.2012

MajoLR
			
				
			
		
		
Jeb.ť celý downsizing!!!!
 Obsah ničím nenahradíš!!! Kde sa môžu chytať zasraté 1.2ky, 1.4ky na 2.0turbo alebo šesťvalce od BMW...
	
 Obsah ničím nenahradíš!!! Kde sa môžu chytať zasraté 1.2ky, 1.4ky na 2.0turbo alebo šesťvalce od BMW...
14:21:28
21.05.2012
21.05.2012

havlik
			
				
			
		
		
Takže vlastně řekli to co všichni dávno ví veřejně:)
	14:17:15
21.05.2012
21.05.2012

suri
			
				
			
		
		
tu to ešte neprišlo , dnes som koukal
	



