skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Homolog. listy 130LA
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [25]:
Text:
Text ještě nebyl přidáninfo:
Správce článku: Jakub M.Založeno: 03.03.10 14:33 Poslední změna: 03.03.10 14:54
Homolog. listy 130LA - komentáře:
19:51:51
07.03.2010
07.03.2010

txl
Thanks, I really appreciate to see homologation forms. If anyone has the other two extensions (should be 6 in total) it will be great to collect it all. And off course if anyone can publish more homologation forms different than available in the net now (LR, LA, RS), it will be great.
20:17:00
03.03.2010
03.03.2010

deathcat
-> petr s: Alespoň někdo :-) Takže to nechám udělat z duralu. Díky
20:03:00
03.03.2010
03.03.2010

petr s
-> vhml: Na A jsem měl hliník spíše dural
19:53:12
03.03.2010
03.03.2010

vhml
-> deathcat: jistě to nevím, jelikož o tom nikde není pořádně psáno. Ale přirozeně bych očekával že jo
18:54:12
03.03.2010
03.03.2010

deathcat
vhml 03.03.10 16:38:07 napsal:
→ deathcat: plovoucí střed je trochu něco jinýho. Tohle
je čistě jen unašeč, u LR z hliníku, u L/A ocelovej
Víš jistě že LR to měla povolené z hliníku?
→ deathcat: plovoucí střed je trochu něco jinýho. Tohle
je čistě jen unašeč, u LR z hliníku, u L/A ocelovej
Víš jistě že LR to měla povolené z hliníku?
16:52:00
03.03.2010
03.03.2010

deathcat
-> vhml: Ok, říkám tak všemu co není vcelku
Vím, že jsou tady díry kulaté napevno spojené s kotoučem šroubem.

16:48:49
03.03.2010
03.03.2010

vhml
-> deathcat: to nic ale nemění na tom, že na závodní škodovce ani fáčku není plovoucí střed. Myslím, že je má až Octa WRC a určitě je má Evo9. Ale to jenom okrajem pro zajímavost
16:43:49
03.03.2010
03.03.2010

deathcat
-> vhml: jj to vím, že tam je to v jednom kuse. Asi to jen špatně vyznělo
16:40:53
03.03.2010
03.03.2010

vhml
-> deathcat: zadní ale taky není plovoucí, ani na fáčku
16:38:09
03.03.2010
03.03.2010

deathcat
Stydím se, asi jsem to přehlédl, protože jsem vždycky koukal jen na zadní brzdy 

16:38:07
03.03.2010
03.03.2010

vhml
-> deathcat: plovoucí střed je trochu něco jinýho. Tohle je čistě jen unašeč, u LR z hliníku, u L/A ocelovej
16:30:16
03.03.2010
03.03.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 03.03.10 16:28:40: JJ je to tam.
16:28:40
03.03.2010
03.03.2010

havlik
-> deathcat: dyt je to snad i v tom pdfku s těma upravama pro skupinu A včetně "plánků"
16:27:34
03.03.2010
03.03.2010

deathcat
Ona mělo Áčko povolené kotouče s plovoucím středem? Viz obrázek 17 - photo4. Žil jsem v přesvědčení, že to mělo až fáčko...
16:03:56
03.03.2010
03.03.2010

vhml
-> petr s: aha. Já pořád mám strach, že kdzž udělám oválnou díru, nastavím geometrii a někde skočím, tak se mi to posune
15:52:35
03.03.2010
03.03.2010

petr s
-> vhml: Tam je navařená trubka jako zesílení a vedení šroubu
15:51:05
03.03.2010
03.03.2010

vhml
-> Tuner#2: v iniciativě ti meze klást nebudu :-D
Vejška děr je mi jasná, ale ta první je evidentně širší. Že by na nějakou extra hlavu šroubu?
Vejška děr je mi jasná, ale ta první je evidentně širší. Že by na nějakou extra hlavu šroubu?
15:44:38
03.03.2010
03.03.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Strana 15 úplně nečitelná. Já vím asi tam nic není, ale jde o princip, tohle je děs navíc s hrozným šumem z foťáku. Pokud dovolíš, jak říkám rád se toho ujmu.
Jinak díky obě dvě oválné, obě dve mají 34mm na výšku na štelování.
Jinak díky obě dvě oválné, obě dve mají 34mm na výšku na štelování.
15:37:28
03.03.2010
03.03.2010

vhml
A jeden můj dotaz, když si otevřete můj homologační list s přílohou 05, tak je tam na konci Photo 2, na nastavení odklonů, ale každá díra je jinak velká. Dokáže někdo objasnit proč a co do ní patří?
15:35:52
03.03.2010
03.03.2010

vhml
-> Tuner#2: teď jsem na to koukal a kromě mejch překladů zlomenou tužkou, není nic, co by se nedalo přečíst ani vykoukat. Teda kromě uložení rámu, kterej se stejně už nesmí používat :-)