
            
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   
   popis ještě nebyl přidán :-(
      Draxo - komentáře:
21:50:19
03.01.2013
03.01.2013

MOLSO
			
				
			
		
		
-> Arnold:  díky táto 
	
21:45:10
03.01.2013
03.01.2013

Arnold
			
				
			
		
		
-> MOLSO: supr práca chlapče 
 
	
 
21:43:59
03.01.2013
03.01.2013

MOLSO
			
				
			
		
		
dakujem chlapci dakujem 
este pink rapid kapotu a bude to dokonalé
	
este pink rapid kapotu a bude to dokonalé

21:39:37
03.01.2013
03.01.2013

RadovanSkodovkar
			
				
			
		
		
Dobrý budíky 
 
	
 
21:36:21
03.01.2013
03.01.2013

majop3k
			
				
			
		
		
-> MOLSO:  luxus budiky, draxo sa ti odvdaci vykonom
	
21:01:50
03.01.2013
03.01.2013

Michalides
			
				
			
		
		
paradne budiky........fakt mrte :D
	21:01:48
03.01.2013
03.01.2013

tunerlada
			
				
			
		
		
tak to má být :) krásné chromovůčké 
	
21:00:34
03.01.2013
03.01.2013

MOLSO
			
				
			
		
		
-> Mr.Unknown:  ale klučky nebudú ! 
	
20:37:38
03.01.2013
03.01.2013

Mr.Unknown
			
				
			
		
		
konečne je to pravá užofka..keď už to má chrómové obrúče
	18:05:18
03.01.2013
03.01.2013

Lukas1989
			
				
			
		
		
lesk jako psí kulky 
 
 
	
 
 
22:27:40
27.11.2012
27.11.2012

m8rinek
			
				
			
		
		
-> TTomas: já mam pásy na smyčku, trubka se utáhne do roviny s pásem a ta vzpěra tam pak už je jen do počtu, přijde mi to rozumnější než na B sloupku a pak to vzpírat trubičkou, aby se to neprotočilo...
	22:23:11
27.11.2012
27.11.2012

TTomas
			
				
			
		
		
-> m8rinek: To by se dalo urcite zmerit, ale neni problem si to posvaret. Pochopitelne to muze byt i vcelku. Mozna by stalo za  uvahu to oprit vzadu o oba kotevni body - u dveri i na tunelu? Kam presne se chystas chytat pas?
	22:15:28
27.11.2012
27.11.2012

m8rinek
			
				
			
		
		
-> TTomas: viz ten ruskej odkaz... konce normálně vařený + vzpěry vprostřed kotvený ke spodním úchytům pásů na tunelu...
Po neděli zkusim obšlápnout ohýbačku, tak by asi nebyl problém to ohnout víckrát a dodat jako polotovar, bo si nejsem jistej, zda bude erko a kilo ve slopcích stejně široký....
	Po neděli zkusim obšlápnout ohýbačku, tak by asi nebyl problém to ohnout víckrát a dodat jako polotovar, bo si nejsem jistej, zda bude erko a kilo ve slopcích stejně široký....
22:13:23
27.11.2012
27.11.2012

castrol
			
				
			
		
		
-> havlik: pekne riesenie
	22:11:51
27.11.2012
27.11.2012

TTomas
			
				
			
		
		
-> m8rinek: Kdybys delal neco takoveho, tak to beru taky
 Pripadne i jen vypalky. Trubku si ohnu.
www.cipherauto.com/index. php?main_page=...
	
 Pripadne i jen vypalky. Trubku si ohnu.www.cipherauto.com/index. php?main_page=...
22:09:04
27.11.2012
27.11.2012

m8rinek
			
				
			
		
		
-> MOLSO: já to mam myšlený do horních úchytů na C sloupku...
	22:04:42
27.11.2012
27.11.2012

MOLSO
			
				
			
		
		
-> havlik:  ja som myslel ten  moj jokel 
toto riešenie je tiež zaujímavé a ešte som ho nevidel ....
	
toto riešenie je tiež zaujímavé a ešte som ho nevidel ....

22:02:46
27.11.2012
27.11.2012

havlik
			
				
			
		
		
-> MOLSO: tak tohle se spíš používá takhle nějak image.hondatuningmagazine
.com/f/.../htup_0810_07_z+
2006_acura_tsx+harness_bar
.jpg
	22:01:16
27.11.2012
27.11.2012

MOLSO
			
				
			
		
		
-> m8rinek:  do plata  sa to  bojím dať,  to by toho moc neudržalo,  spodné  kotevné  úchyty  odišli  spolu s kusom  plechu  pri  zástavbe 5q  tunelu a toto by mohlo byť  fajn  riešenie 
	
21:46:02
27.11.2012
27.11.2012

Karlos (WIO46)
			
				
			
		
		
-> afro100: -> MOLSO:  Ach so, děkuji pánům za vysvětlení.
	
            Draxo
         
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      