NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK

14.3.2023 PRODÁNO.

Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.




Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)

Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách

Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)



Skoda 120 L (emko)

15.12. 1983



Karoserie

Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)

Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ




Interier

Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D




Napravy

Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.


Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm


Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro




Motor

Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR



Kolesa

Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13





Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

10:44:43
19.07.2011
Voplik
-> Řízek: jel sem s kamosem k nemu na chatu do Těptína kdybych jel sam tak sem se stavil4
17:07:31
18.07.2011
Řízek
-> Voplik: Fakt? 3 ses mel zastavit5
10:42:52
18.07.2011
Voplik
-> Řízek: ty jo včera sem jel okolo 4
upraveno 1x, naposled 18.07.2011 10:43:02
23:15:10
17.07.2011
Řízek
Zacina to vypadat na hodne veselej pribeh 4
zvětšit NanuK - obrázek od Řízek vložen 17.07.2011 23:15:10
22:56:05
17.07.2011
Řízek
-> Turda: Kamarade vubec nemas za co, vis moc dobre ze me to bavi takovydle veci a klavne me uz sere jak tam stoji a nic se pomalu nedelo6
22:08:36
17.07.2011
Turda
-> Řízek: ATS smutnej příběh....jinak díky za pomoc....zase se na to vrhnem brzo
4
22:06:03
27.06.2011
Řízek
-> Péďa17: jo taaak5 ale ATS uz bohuzel nemam, styska se mi po nich8
21:22:13
27.06.2011
Péďa17
-> Řízek: myslel jsem oboje
21:11:18
27.06.2011
Řízek
-> Péďa17: Ale jinak dekuju
21:11:05
27.06.2011
Řízek
-> Péďa17: ale ja ted poradne nevim ktery3 ty ATS nebo Mattig 36
21:00:26
27.06.2011
Péďa17
-> Řízek: pěkná kola
19:54:02
27.06.2011
Řízek
-> 4FELDA4: dekuji 6
18:12:34
27.06.2011
4FELDA4 - zrušená registrace
-> Řízek: pekné kolieska6
21:12:15
04.04.2011
Řízek
-> jarin: Jaro to nema s TDi nic spolecnyho3 neni cas...
23:09:19
30.03.2011
jarin
-> Řízek: Njn to TDi je jak nevylecitelna rakovina.... 8
18:10:02
03.03.2011
Řízek
Tak sem po dlouhe dobe neco taky napisu, Klucek bude bez nanuka jako minule8
20:17:50
30.10.2010
jarin
-> Řízek: AHA
17:35:39
25.10.2010
Řízek
-> jarin: Neni cas a nalada a ŽÍÍZEN
Extreme Tyres