NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK

14.3.2023 PRODÁNO.

Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.




Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)

Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách

Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)



Skoda 120 L (emko)

15.12. 1983



Karoserie

Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)

Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ




Interier

Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D




Napravy

Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.


Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm


Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro




Motor

Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR



Kolesa

Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13





Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

22:04:19
11.10.2007
Řízek
Dneska mi ňáká píča vypustila kolo , tak sem pred barákem foukam pumpičkou jako debil a kolemdoucí ze mě měli óóhromnou prdel261
00:10:16
08.10.2007
Řízek
-> jarin: Tak si rekni sestre ne ? Kdyz je Mishak neochotnej 2
22:45:48
07.10.2007
jarin
-> Řízek: Njn neuděláš nic3 3 3 hele ty máš ale bráchu, ten muj by se mi pěkně vysral čistit mi motor3
15:23:19
07.10.2007
Řízek
-> Mr-classic: No je to Jimmy Wokular 3 3 3
12:06:06
07.10.2007
Mishak
-> Řízek: Právě 3 ... a to je Jimmy nebo ten druhej?
11:31:53
07.10.2007
Řízek
-> Mr-classic: Hele musel sem zapojit bratra , prece takovoudle praci nebudu delat ja néé 3 3 jinak nahodou mi docela pomoch a ze to mas zasrany ........... neudelas lautr nic 47 44 103 76
11:27:53
07.10.2007
Řízek
-> jarin: No jo ale vis co ...... neudelas nic3
00:27:14
07.10.2007
jarin
No jo fotečka nakaši,,,, tu budovu duvěrně znám maturitáři si jezdí do školi autíčkem41 autobus jim nevoní3
19:27:28
06.10.2007
Mishak
-> Řízek: Sakra... společný NAKASHI foto zrovna dyž to mám zablácený jak čuně... 41 42 ... jinak seš teda dobrej otrokář 3 ta fotka jak ti bratr cídí motor 51 3
23:38:45
05.10.2007
Řízek
-> jarin: Ale prej uz ma nekdo zajem povidal tak zatim vychladni
23:25:07
05.10.2007
jarin
3 zapeklitá situace kluci, to vypada že to brzdí kapitál8 taky to znam4
13:29:44
05.10.2007
Mishak
-> Řízek: Mishak neví co by dřív nasál a kola ode mě nikdo nechce... vypadá to že si na ATSách eče chvíli pojezdíš 8
21:57:52
04.10.2007
Řízek
-> jarin: No ja je schanim ale zatim nenachazim a stejne je nemuzu nasat , protoze Mishak musi nejdriv prodat ty svoje a nasat ty moje 15 , a pote se bude este podrobneji vybirat5
20:55:03
04.10.2007
jarin
-> Řízek: piiico banik bych nasál ty 14 jsou tam vcelku fešný a nebudou tolika dráždit benga... jim plácneš že jsou to origo a 14 ma škodule v technicáku tak by to mohli sežrat3 ale ono pokud nebudou koukat z blatníku tak si myslim že si jich ani nevšimnou4
15:26:34
01.10.2007
Řízek
-> jarin: 3 3 3 3 3 158
23:51:51
27.09.2007
jarin
Hele a coo jakoo3
18:25:31
25.09.2007
Řízek
-> Mr-classic: Smrďet !!
09:15:15
25.09.2007
Mishak
-> Řízek: ...ale neuděláš nic... 21
18:36:29
23.09.2007
Řízek
-> jarin: Jen aby !
Extreme Tyres