 skoda.virt.cz
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   
   NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
      14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
18:32:12
17.02.2008
17.02.2008

Řízek
			
				
			
		
		
-> jarin: Hm, tak strop je hotovej a nic sem drzet nemusel i tak to mela za pul hodiny prej hotovy, jinak sem uz dneska moch prijet akorat sem nestih dat predni okno, jinak to je uz cajk.
	02:41:25
17.02.2008
17.02.2008

jarin
			
				
			
		
		
-> Řízek: No prase seš tyý, musel ji prej pomáhat držet tu koženku vyšponovanou aby ji mohla dobře sešit.... chapeš ty starej dobytku?
	
14:07:34
15.02.2008
15.02.2008

Scary
			
				
			
		
		
Nanuk se roztál? 
	
12:34:54
14.02.2008
14.02.2008

Řízek
			
				
			
		
		
-> jarin:  No podle toho jakym zpusobem ji pomahal
 No podle toho jakym zpusobem ji pomahal
	 No podle toho jakym zpusobem ji pomahal
 No podle toho jakym zpusobem ji pomahal
01:04:50
14.02.2008
14.02.2008

jarin
			
				
			
		
		
-> Řízek: A to jako proč?
	
22:46:48
12.02.2008
12.02.2008

Řízek
			
				
			
		
		
-> jarin: Ježiš ty si prase! 
  
  
  
  
 
	 
  
  
  
  
 
21:05:52
12.02.2008
12.02.2008

jarin
			
				
			
		
		
-> Řízek: se moc nesměj..... ji budeš ještě pomahat, Kuba musel Kačce taky 
 
	 
 
22:34:28
11.02.2008
11.02.2008

Řízek
			
				
			
		
		
-> jarin:  No jo no, hele mam uz dohodnuto s tetou ze se pokusi, to by mohlo dopadnout dobre, ma este nejakej starej ruskej a navyc slapaci
  No jo no, hele mam uz dohodnuto s tetou ze se pokusi, to by mohlo dopadnout dobre, ma este nejakej starej ruskej a navyc slapaci  
 
	 No jo no, hele mam uz dohodnuto s tetou ze se pokusi, to by mohlo dopadnout dobre, ma este nejakej starej ruskej a navyc slapaci
  No jo no, hele mam uz dohodnuto s tetou ze se pokusi, to by mohlo dopadnout dobre, ma este nejakej starej ruskej a navyc slapaci  
 
22:29:09
11.02.2008
11.02.2008

jarin
			
				
			
		
		
-> Řízek: Njn ty mašiny na šití dnes nevidržej co dřiv, samej lacinej aušus
	
11:49:15
11.02.2008
11.02.2008

Řízek
			
				
			
		
		
-> jarin: No, to uz taky vim no. No Mishak mi rek ze se do toho o vikendu vrhla a ze na tom zkurvila stroj (ta me bude mit rada) se nastvala a v tejdnu mi to po Mishakovi posle. Kurva ja doufam ze mi to nekdo usije, ja bych to zkurvil hned na druhym cm.
	00:29:02
11.02.2008
11.02.2008

jarin
			
				
			
		
		
-> Řízek: Hmmm to čelo to je lesk , hele co strop? Buba řikal že Kačka nece vysívat
 , hele co strop? Buba řikal že Kačka nece vysívat
	 , hele co strop? Buba řikal že Kačka nece vysívat
 , hele co strop? Buba řikal že Kačka nece vysívat
22:09:05
10.02.2008
10.02.2008

Bejcak
			
				
			
		
		
-> Řízek: ta samolepka na zadnim čele je hezká no vidiš to
  no vidiš to
	 no vidiš to
  no vidiš to09:35:18
05.02.2008
05.02.2008

Řízek
			
				
			
		
		
-> Scary: Aha hm, no nevim. Ale stejne asi tezko pojedu v patek.
 hm, no nevim. Ale stejne asi tezko pojedu v patek.
	 hm, no nevim. Ale stejne asi tezko pojedu v patek.
 hm, no nevim. Ale stejne asi tezko pojedu v patek.09:22:05
05.02.2008
05.02.2008

Scary
			
				
			
		
		
-> Řízek:  To znamená, že podvozek počká:-)  
  
 
	 
  
 
15:16:48
04.02.2008
04.02.2008

Řízek
			
				
			
		
		
-> Scary:  
  
  
  
  
  si vul
 si vul  Hele ted sem si uvedomil ze vlastne nevim jestli to stihnu, chtel sem predelavat podvozek a nejak nevim jak mi to vyjde......
  Hele ted sem si uvedomil ze vlastne nevim jestli to stihnu, chtel sem predelavat podvozek a nejak nevim jak mi to vyjde......
	 
  
  
  
  
  si vul
 si vul  Hele ted sem si uvedomil ze vlastne nevim jestli to stihnu, chtel sem predelavat podvozek a nejak nevim jak mi to vyjde......
  Hele ted sem si uvedomil ze vlastne nevim jestli to stihnu, chtel sem predelavat podvozek a nejak nevim jak mi to vyjde......
13:30:53
04.02.2008
04.02.2008

Scary
			
				
			
		
		
-> Řízek:  Nicol? Myslíš toho chlupatýho řidiče náklaďáku??  
  
 
	 
  
 
13:07:01
04.02.2008
04.02.2008

Řízek
			
				
			
		
		
-> Scary:  
  
  No voni sou schopny ..... Hele a jak je to z Nicol ? Jede tam nebo ne??
 No voni sou schopny ..... Hele a jak je to z Nicol ? Jede tam nebo ne??
	 
  
  No voni sou schopny ..... Hele a jak je to z Nicol ? Jede tam nebo ne??
 No voni sou schopny ..... Hele a jak je to z Nicol ? Jede tam nebo ne??09:12:32
04.02.2008
04.02.2008

Scary
			
				
			
		
		
-> Řízek:  Si vůl 
  Ale jestli mě na doksech vyhecujou, tak jsem schopnej
 Ale jestli mě na doksech vyhecujou, tak jsem schopnej  
  
 
	 
  Ale jestli mě na doksech vyhecujou, tak jsem schopnej
 Ale jestli mě na doksech vyhecujou, tak jsem schopnej  
  
 
18:19:57
01.02.2008
01.02.2008

Řízek
			
				
			
		
		
-> Scary: No proste bud pojedes se mnou v sobotu rano, nebo nařechtej tu kolobrndu a muzes za tejden vyrazit  
  
 
	 
  
 
06:53:16
01.02.2008
01.02.2008

Scary
			
				
			
		
		
-> Řízek:  Ty woe, jak tam dojedu??? :-)
	 NanuK
            NanuK
          
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
      




 
 




