NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK

14.3.2023 PRODÁNO.

Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.




Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)

Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách

Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)



Skoda 120 L (emko)

15.12. 1983



Karoserie

Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)

Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ




Interier

Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D




Napravy

Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.


Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm


Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro




Motor

Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR



Kolesa

Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13





Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

18:32:12
17.02.2008
Řízek
-> jarin: Hm, tak strop je hotovej a nic sem drzet nemusel i tak to mela za pul hodiny prej hotovy, jinak sem uz dneska moch prijet akorat sem nestih dat predni okno, jinak to je uz cajk.
02:41:25
17.02.2008
jarin
-> Řízek: No prase seš tyý, musel ji prej pomáhat držet tu koženku vyšponovanou aby ji mohla dobře sešit.... chapeš ty starej dobytku?4
14:07:34
15.02.2008
Scary
Nanuk se roztál? 1
12:34:54
14.02.2008
Řízek
-> jarin: 3 No podle toho jakym zpusobem ji pomahal2
01:04:50
14.02.2008
jarin
-> Řízek: A to jako proč?170
22:46:48
12.02.2008
Řízek
-> jarin: Ježiš ty si prase!3 3 3 3 3 3
21:05:52
12.02.2008
jarin
-> Řízek: se moc nesměj..... ji budeš ještě pomahat, Kuba musel Kačce taky2 3
22:34:28
11.02.2008
Řízek
-> jarin: 3 No jo no, hele mam uz dohodnuto s tetou ze se pokusi, to by mohlo dopadnout dobre, ma este nejakej starej ruskej a navyc slapaci 3 3
22:29:09
11.02.2008
jarin
-> Řízek: Njn ty mašiny na šití dnes nevidržej co dřiv, samej lacinej aušus8
11:49:15
11.02.2008
Řízek
-> jarin: No, to uz taky vim no. No Mishak mi rek ze se do toho o vikendu vrhla a ze na tom zkurvila stroj (ta me bude mit rada) se nastvala a v tejdnu mi to po Mishakovi posle. Kurva ja doufam ze mi to nekdo usije, ja bych to zkurvil hned na druhym cm.
00:29:02
11.02.2008
jarin
-> Řízek: Hmmm to čelo to je lesk6 , hele co strop? Buba řikal že Kačka nece vysívat8
22:09:05
10.02.2008
Bejcak
-> Řízek: ta samolepka na zadnim čele je hezká6 no vidiš to
09:35:18
05.02.2008
Řízek
-> Scary: Aha3 hm, no nevim. Ale stejne asi tezko pojedu v patek.
09:22:05
05.02.2008
Scary
-> Řízek: To znamená, že podvozek počká:-) 3 3 3
15:16:48
04.02.2008
Řízek
-> Scary: 3 3 3 3 3 3 si vul 3 Hele ted sem si uvedomil ze vlastne nevim jestli to stihnu, chtel sem predelavat podvozek a nejak nevim jak mi to vyjde......10
13:30:53
04.02.2008
Scary
-> Řízek: Nicol? Myslíš toho chlupatýho řidiče náklaďáku?? 1 1 1
13:07:01
04.02.2008
Řízek
-> Scary: 3 3 3 No voni sou schopny ..... Hele a jak je to z Nicol ? Jede tam nebo ne??
09:12:32
04.02.2008
Scary
-> Řízek: Si vůl1 1 Ale jestli mě na doksech vyhecujou, tak jsem schopnej 1 1 1
18:19:57
01.02.2008
Řízek
-> Scary: No proste bud pojedes se mnou v sobotu rano, nebo nařechtej tu kolobrndu a muzes za tejden vyrazit 2 2 47
06:53:16
01.02.2008
Scary
-> Řízek: Ty woe, jak tam dojedu??? :-)
Extreme Tyres