
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
01:04:17
03.09.2008
03.09.2008

jarin
-> Řízek: Ty vole astra bude cenej kus... nasaj nakyho shniliho kadika na litani do prace a prašení Misaka to staci

18:27:08
02.09.2008
02.09.2008

Řízek
-> Mishak: Kadika necu, to je humus

17:57:22
02.09.2008
02.09.2008

Mishak
-> Řízek: jinak Astru GSi samozřejmě schvaluju....


17:51:31
02.09.2008
02.09.2008

Mishak
V tý astře je uplně stejnej ten motor akorát je tam jiná převodovka.. + je Astra asi o metrák lehčí + - .... takže na rozjezd by si mě s tou astrou dal jestli to bude 16V ale na dálnici ti dojdou otáčky
mě zasekne omezovač cca v 260 (nevim přesně pač tam mi už nestačí tacháč).... ale ten Kaddet muže bejt větší žrádlo... to je eště lehčí než ta astra a je tam trošku jinčí vstřikování... a s tim že Kaddet je krabice hnusná věčně prohnilá tak by to mohla bejt prdel sprášit Mišáčka s Kolibříkem

mě zasekne omezovač cca v 260 (nevim přesně pač tam mi už nestačí tacháč).... ale ten Kaddet muže bejt větší žrádlo... to je eště lehčí než ta astra a je tam trošku jinčí vstřikování... a s tim že Kaddet je krabice hnusná věčně prohnilá tak by to mohla bejt prdel sprášit Mišáčka s Kolibříkem

01:27:26
31.08.2008
31.08.2008

jarin
-> Řízek: No když si predstavim kalibru jak ji honis pri zaberu tak to neci videt v ty astre
Zlata Vectra to byl tančík
Zlata Vectra to byl tančík
10:55:29
30.08.2008
30.08.2008

Řízek
-> jarin: No je to hnis, ale kdyz si predstavim ten motor co ma Mishak v Kalibre ..jak se vsteka v Astre. HM, to musi bejt naloz

10:06:25
30.08.2008
30.08.2008

Tampajs
-> jarin: Tak Řízek si koupí tu Astru.. Járo ty si vem z práce zas tu vectru a já si koupi kadetta GSi


00:09:39
30.08.2008
30.08.2008

jarin
-> Řízek: No a sme zas u toho, nikdo z nas nemá rad opli, ale když se s tim veze tak si chrochta
si prisel na chut tem 150konim vid nebo kolik to ma
si prisel na chut tem 150konim vid nebo kolik to ma
22:49:20
29.08.2008
29.08.2008

Tampajs
-> Řízek: Řízek v oplíku a takhle pěkným? Tak to ti schvaluju

22:46:14
27.08.2008
27.08.2008

Řízek
-> Samantus (Ovce? Ne dekuji:-)):
No chvily sem koukal jako v cem je stejnej
Ale mas pravdu akorat ja tam mam na kazdym rameni o diru vic. Nebo ty je mas prekryty tou kozenkou.
No chvily sem koukal jako v cem je stejnej
Ale mas pravdu akorat ja tam mam na kazdym rameni o diru vic. Nebo ty je mas prekryty tou kozenkou.22:33:49
27.08.2008
27.08.2008

Samantus
koukam ze mas stejnej volant jako ja:-)
23:06:10
19.08.2008
19.08.2008

Turda
-> Řízek: debile vole ne to je ženamajitele baráku, dřív by šla i vopichnout ale je těhotná a stloustla všude jind ejen ne na břiše


23:01:20
19.08.2008
19.08.2008

Řízek
-> Turda: To je ta co jezdila relly


22:51:28
19.08.2008
19.08.2008

Turda
-> Řízek: nooo to nevyjde...zeptám ale je to zmrd...vojedu mu ženu kurva


22:49:42
19.08.2008
19.08.2008

Řízek
-> Turda:
Klíííídeček
Zeptej se toho kouzelnika co by na to rikal kdyby si mu tam zaparkoval Boruvku.
Klíííídeček
Zeptej se toho kouzelnika co by na to rikal kdyby si mu tam zaparkoval Boruvku.22:34:25
19.08.2008
19.08.2008

Turda
-> Řízek: vůbec neumíš cejtit s kamarádem vole di do mimoně


22:33:34
19.08.2008
19.08.2008

Turda
-> Řízek: debile vole
22:25:43
19.08.2008
19.08.2008

Řízek
-> Turda: Tak se vole prestehuj nekam do prasecaku a tam budes mit mista dost i nejakej ten bucek ti tam bude behat.
23:12:33
18.08.2008
18.08.2008

Turda
Kurva já už chci šlechtit borůvku, já chci garááž


23:07:37
18.08.2008
18.08.2008

Turda
-> Tampajs: je mi to jasné
NanuK
