Vojťas 27.02.13 06:41:31 napsal:
→ Invizible: kokretne mi teda slo o zakonceni tech trech
pruhu na predku kapoty. Dlouhy rez to je jasny, ale co ten kratky rez na konci?
I kdyz si to asi delal jetym kotouckem co muze mit tak 8cm co? To by pak asi
slo. No skoda, tesil jsem se na nejakou vychytavku ;Dvyřezal jsem flexou velký obdelník ze kterého jsem udělal lamely a pak je navařil na zpět
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid r.v asi 1988 budoucí závodní vůz
Tak a jsme zpátky po asi 8 měsíční odmlce, když nám už skončila závodní sezona...
Událo se par změn v návrhu auta. Už se nebudeme pokoušet o další pokusy s turbem na
1.3 motoru z Felicie (zatím). Pod ruky se nám, ale dostala zajmavější nabídka a to kompletní
motor s převodovko+samosvor. Auto dostalo i nové označení jelikož už v něm nebude 1.3 s turbem.
proto označení SL2 turbo.
Motor
Lancia Kappa
2.0 5V 20V turbo
162kw 220 Hp
s pětistupňovou převodovkou a samosvorem
Motor bude uložen na příč i s převodovkou na samonosném rámu
Budou použity brzdy a mnoho dalších dílů.....
Tak tady je celé album auta: motorsport-pustejovsky.ra jce.idnes.cz/Salamander_ev o_II
Tak a jsme zpátky po asi 8 měsíční odmlce, když nám už skončila závodní sezona...
Událo se par změn v návrhu auta. Už se nebudeme pokoušet o další pokusy s turbem na
1.3 motoru z Felicie (zatím). Pod ruky se nám, ale dostala zajmavější nabídka a to kompletní
motor s převodovko+samosvor. Auto dostalo i nové označení jelikož už v něm nebude 1.3 s turbem.
proto označení SL2 turbo.
Motor
Lancia Kappa
2.0 5V 20V turbo
162kw 220 Hp
s pětistupňovou převodovkou a samosvorem
Motor bude uložen na příč i s převodovkou na samonosném rámu
Budou použity brzdy a mnoho dalších dílů.....
Tak tady je celé album auta: motorsport-pustejovsky.ra jce.idnes.cz/Salamander_ev o_II
Adam/Škoda SL2 Turbo - komentáře:
-> Invizible: kokretne mi teda slo o zakonceni tech trech pruhu na predku kapoty. Dlouhy rez to je jasny, ale co ten kratky rez na konci? I kdyz si to asi delal jetym kotouckem co muze mit tak 8cm co? To by pak asi slo. No skoda, tesil jsem se na nejakou vychytavku ;D
Vojťas 24.02.13 14:20:46 napsal:
→ Invizible: jak jsi vyrezal ty diry v kapote prosimte ? :)
asi nejakej spešl nástroj ne? obyč flexou asi težko ne?
ne že bych
se na to chystal, jen mě to zajímá z hlediska použité technologie :)je to vyřeyané flexou nic složitého za tím nehledej
akorát řezal jsem to zbytkaman protože novýma nejde udělat krásný oblouček 
→ Invizible: jak jsi vyrezal ty diry v kapote prosimte ? :)
asi nejakej spešl nástroj ne? obyč flexou asi težko ne?

se na to chystal, jen mě to zajímá z hlediska použité technologie :)je to vyřeyané flexou nic složitého za tím nehledej


Vojťas 24.02.13 14:20:46 napsal:
→ Invizible: jak jsi vyrezal ty diry v kapote prosimte ? :)
asi nejakej spešl nástroj ne? obyč flexou asi težko ne?
ne že bych
se na to chystal, jen mě to zajímá z hlediska použité technologie :)je to vyřeyané flexou nic složitého za tím nehledej
akorát řezal jsem to zbytkaman protože novýma nejde udělat krásný oblouček 
→ Invizible: jak jsi vyrezal ty diry v kapote prosimte ? :)
asi nejakej spešl nástroj ne? obyč flexou asi težko ne?

se na to chystal, jen mě to zajímá z hlediska použité technologie :)je to vyřeyané flexou nic složitého za tím nehledej


-> Invizible: jak jsi vyrezal ty diry v kapote prosimte ? :) asi nejakej spešl nástroj ne? obyč flexou asi težko ne?
ne že bych se na to chystal, jen mě to zajímá z hlediska použité technologie :)

-> Invizible: radsej pomalu ako toi nedorobit 

-> Invizible: zajimava kapota, pekna,
castrol 22.02.13 18:36:23 napsal:
→ Invizible: uz to chyta tvarpomalu, ale jistě :) zima mě pořádně brzdí do stodoly mi fučí
→ Invizible: uz to chyta tvarpomalu, ale jistě :) zima mě pořádně brzdí do stodoly mi fučí

-> Invizible: uz to chyta tvar
-> Invizible: krásna práca s tým autom.
Bude to krmeno pouze Turbem zatím
pro píšu G60? aby si někdo nemyslel že upravuju obyčejnou 1.8 8v, ale Gti G60 kde jsou tvrzené ojnice i klika víc jak u obyčejné atmosféry
. No motor jsem koupil už bez kompresoru, ale s turbem z Audi TT to bohužel odešlo tak se řešilo druhé a nakonec bude z Leonu Cupra


-> Eidy: to jo, ale běžně se na G60 mění kompresor za turbo
-> Milan 136: Tak když píše G60... kdo to má poznat? To když už bych měl kompletí G60, tak jí tam dám tak jak je. Bez turba. Beztak to nebude replika Salamandra, tak jakýpak copak.
-> Eidy: myslím, že jen turbo
-> Invizible: Takže ty plánuješ kompresor i turbo naráz?
Vw 1.8 GTi G60 118 Kw po GO
Malé IC z Vw Passat 1.9 tdi
Turbo Seat Leon Cupra 165 Kw
Lepší vstřiky
Jednotka + Chip
Ten papírový odhad je zhruba okolo 180-220 koní
Malé IC z Vw Passat 1.9 tdi
Turbo Seat Leon Cupra 165 Kw
Lepší vstřiky
Jednotka + Chip
Ten papírový odhad je zhruba okolo 180-220 koní

-> Invizible: Ale jo, vypadá to pěkně, jen by to chtělo dotáhnout, protože práce je na tom sakra hodně.
Co motor? Bude ten blázinec, nebo se vydáš cestou něčeho podobnýho jako tam bylo? www.lamo.sk/galeria/.../_ tuning-a-upravy-motorov_hi storia_
Co motor? Bude ten blázinec, nebo se vydáš cestou něčeho podobnýho jako tam bylo? www.lamo.sk/galeria/.../_ tuning-a-upravy-motorov_hi storia_