-> elbacil:  v jakém směru bych měl být překvapený?
-> Čokin:  s ručkou vysoko nemám dobrou zkušenost, narazíš pak ramenem do sedačky při zatažení. Ideální by byla dát na výšku, ale na to tam není nikde pořádně místo a tohle je nejjednodušší.
	
            
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   
    NA PRODEJ   skoda-virt.cz/cz/.../1841
74-zaramovana-karoserie-14
0l-a
Nejaktuálnější novinky budou na stránkách 140la.skodateam.cz/ a vhml.skodateam.cz/
28.2.2013: Práce na autě druhým rokem stojí, prioritu mají jiné projekty. Aktuálně 110LS, kde kompletní renovaci chybí už jen lak. Pokračování tak nejdříve v druhé polovině roku 2013.
Původem Čokinův Orange Devil, který jsem od něj koncem roku 2008 koupil v podobě zarámované karoserie od NC Power , je nyní přestavován na slalomový speciál, který by měl zjara roku 2011 vyjet a pomoci mi k získání titulu po dvou druhých místech z let 2009 a 2010. ( titul získán se ,,starým autem" v roce 2011 i 2012 :-) )
Ve volných chvíli doplním popis toho jak auto buď vypadá, nebo vypadat bude za použití mnohých dílů ze 140LS - skoda-virt.cz/cz/.../1439 -vhml-skoda-140ls
Podvozek:
- tlumiče od p.Kurky upravené na maximální tuhost , možno nasadit dobové Sachs, je třeba je ale zrepasovat - tuší někdo kdo to umí?
- přední náprava kompletně vyztužená
- změněné odklony na -2,2 stupně
- změněný záklon svislých čepů na cca 11 stupňů
- v plném rejdu -7 stupňů na vnějšku a +4 stupně vnitřním kole
- uložení spodních ramen rozšířeno o 2cm
- rozbíhavost 0,5mm
- ramena uložena v tvrdých gumách od Pemita
- svislák uložen v unibalových pouzdrech se změnou záklonu
- stabilizátor 23mm uložený v unibalech. Tuhost devíti kusů sériového stabilizátoru :-)
- pružiny Tuner#2, volná délka 205mm, tuhost 80kN/m
- hlíníkové 10mm podložky
- řízení má z rejdu do rejdu 1,9 otáčky = od rovné jízdy do plného rejdu necelá jedna otáčka volantem
- zadní náprava vlečená z typu Rapid, kompletně vyztužená
- sbíhavost 2,5mm
- odklon -2,5 stupně
- úchyty na příčce zvýšeny o 1cm
- podélná i šikmá ramena uložená v unibalech
- pružiny Faann, 285mm, 45kN/m
- duralové 25mm podložky s možností použití více roztečí
- zadní stabilizátor 14mm
Brzdy:
- dva hlavní válce se změnou poměru vahadlem, dopředu Girling 15,8mm, dozadu 19mm ( zatím nerealizováno )
- vepředu kotouče Brembo, plné, o síle 12,5mm
- destičky Galfer 1075 pro žigula
- rozšířené brzdiče
- vzadu kotoučové brzdy - vyfrézovaný čtyřlístek do použitého předního kotouče
- hydraulická ruční brzda, destičky nedělené
Motor:
- jako základ použita 8V Fabie typu AZE
- kompletně upraven p.Zenklem v Mariánských Lázních na cca. 140koní
- vačka 306 z Freestylových PickUpů
- tvrdé pružiny
- sací kanály 28mm
- sací ventily 37mm
- výfukové ventily 31mm
- písty pro vyšší kompresi
- krmeno Solexy C40 ADDHE, difuzory 32mm, vzdušníky 190, trysky 140
- výfukové svody od Bohouše Krejčího, omotané termopáskou
- rozdělovač bez podtlakové regulace, základní předstih 5 stupňů
- svíčky Bosch FR5DP
- odpružená spojková lamela Renovak HDS
- olej 10W60 + výměník/olej z VW
- převody s přímým zubem vlastní výroby. Převody 1 - 2.92 ; 2 - 2.12 ; 3 - 1.55 ; 4 - 1.21 ; 5 - 1.04.
- maximální rychlost dle použité převodovky 160 - 200+
Karoserie:
- karosérie M, vyrobená roku 1986
- oranžový lak RAL 2004
- přední kapota laminátová, 4kg
- zadní kapota hliník, 0,8mm
- zadní čelo hliník, 0,5mm
- přístrojovka ve stylu LR, hliník 0,8mm
- dveře prozatím plechové, vyřezané, vnitřní potah hliník 0,5mm
- výdech z chladiče nahoru přes kapotu
- nádrž zapuštěná v kufru
- zavařené okapničky a výdechy na C sloupku
- světelná rampa, 2x dálkové a 2x mlhové Hella 3000
- rám NC Power ve specifikaci pro vozy S1600, hlavní oblouk 50x2mm, ostatni trubky 40x2mm
      Nejaktuálnější novinky budou na stránkách 140la.skodateam.cz/ a vhml.skodateam.cz/
28.2.2013: Práce na autě druhým rokem stojí, prioritu mají jiné projekty. Aktuálně 110LS, kde kompletní renovaci chybí už jen lak. Pokračování tak nejdříve v druhé polovině roku 2013.
Původem Čokinův Orange Devil, který jsem od něj koncem roku 2008 koupil v podobě zarámované karoserie od NC Power , je nyní přestavován na slalomový speciál, který by měl zjara roku 2011 vyjet a pomoci mi k získání titulu po dvou druhých místech z let 2009 a 2010. ( titul získán se ,,starým autem" v roce 2011 i 2012 :-) )
Ve volných chvíli doplním popis toho jak auto buď vypadá, nebo vypadat bude za použití mnohých dílů ze 140LS - skoda-virt.cz/cz/.../1439 -vhml-skoda-140ls
Podvozek:
- tlumiče od p.Kurky upravené na maximální tuhost , možno nasadit dobové Sachs, je třeba je ale zrepasovat - tuší někdo kdo to umí?
- přední náprava kompletně vyztužená
- změněné odklony na -2,2 stupně
- změněný záklon svislých čepů na cca 11 stupňů
- v plném rejdu -7 stupňů na vnějšku a +4 stupně vnitřním kole
- uložení spodních ramen rozšířeno o 2cm
- rozbíhavost 0,5mm
- ramena uložena v tvrdých gumách od Pemita
- svislák uložen v unibalových pouzdrech se změnou záklonu
- stabilizátor 23mm uložený v unibalech. Tuhost devíti kusů sériového stabilizátoru :-)
- pružiny Tuner#2, volná délka 205mm, tuhost 80kN/m
- hlíníkové 10mm podložky
- řízení má z rejdu do rejdu 1,9 otáčky = od rovné jízdy do plného rejdu necelá jedna otáčka volantem
- zadní náprava vlečená z typu Rapid, kompletně vyztužená
- sbíhavost 2,5mm
- odklon -2,5 stupně
- úchyty na příčce zvýšeny o 1cm
- podélná i šikmá ramena uložená v unibalech
- pružiny Faann, 285mm, 45kN/m
- duralové 25mm podložky s možností použití více roztečí
- zadní stabilizátor 14mm
Brzdy:
- dva hlavní válce se změnou poměru vahadlem, dopředu Girling 15,8mm, dozadu 19mm ( zatím nerealizováno )
- vepředu kotouče Brembo, plné, o síle 12,5mm
- destičky Galfer 1075 pro žigula
- rozšířené brzdiče
- vzadu kotoučové brzdy - vyfrézovaný čtyřlístek do použitého předního kotouče
- hydraulická ruční brzda, destičky nedělené
Motor:
- jako základ použita 8V Fabie typu AZE
- kompletně upraven p.Zenklem v Mariánských Lázních na cca. 140koní
- vačka 306 z Freestylových PickUpů
- tvrdé pružiny
- sací kanály 28mm
- sací ventily 37mm
- výfukové ventily 31mm
- písty pro vyšší kompresi
- krmeno Solexy C40 ADDHE, difuzory 32mm, vzdušníky 190, trysky 140
- výfukové svody od Bohouše Krejčího, omotané termopáskou
- rozdělovač bez podtlakové regulace, základní předstih 5 stupňů
- svíčky Bosch FR5DP
- odpružená spojková lamela Renovak HDS
- olej 10W60 + výměník/olej z VW
- převody s přímým zubem vlastní výroby. Převody 1 - 2.92 ; 2 - 2.12 ; 3 - 1.55 ; 4 - 1.21 ; 5 - 1.04.
- maximální rychlost dle použité převodovky 160 - 200+
Karoserie:
- karosérie M, vyrobená roku 1986
- oranžový lak RAL 2004
- přední kapota laminátová, 4kg
- zadní kapota hliník, 0,8mm
- zadní čelo hliník, 0,5mm
- přístrojovka ve stylu LR, hliník 0,8mm
- dveře prozatím plechové, vyřezané, vnitřní potah hliník 0,5mm
- výdech z chladiče nahoru přes kapotu
- nádrž zapuštěná v kufru
- zavařené okapničky a výdechy na C sloupku
- světelná rampa, 2x dálkové a 2x mlhové Hella 3000
- rám NC Power ve specifikaci pro vozy S1600, hlavní oblouk 50x2mm, ostatni trubky 40x2mm
Vhml / Škoda 140L/A - komentáře:
19:24:28
22.01.2011
22.01.2011

vhml
			
				
			
		
		
14:10:08
22.01.2011
22.01.2011

Vojťas
			
				
			
		
		
ja bych za sebe teda taky volil spis emkovej spodek predku nez to lizatko z uzovky. Na zavody urcite lepsi, pristupnost rezervy te hadam nezajima tak to nic 
	
13:11:15
22.01.2011
22.01.2011

mAATT
			
				
			
		
		
-> vhml: tady ještě trocha inspirace, co se týká emkooužo čumáku..
skoda-virt.cz/cz/.../2137 -mroz-rapid130
	skoda-virt.cz/cz/.../2137 -mroz-rapid130
11:45:12
22.01.2011
22.01.2011

Čokin
			
				
			
		
		
-> vhml: To je ale hezká ručka
 Nebude moc nízko když tam šupneš závodní sedačky?Nebo sedačky půjdou níž? Já bych na Rapidu potřeboval upravit oboje ručku výš a sedačky níž.
Jo převodovka už je v kupě a vypadá to zatím velice slušně, ta jednička nebude zase tak hlučná jak jsem čekal, řekl bych že asi taková třetinová zpátečka
	
 Nebude moc nízko když tam šupneš závodní sedačky?Nebo sedačky půjdou níž? Já bych na Rapidu potřeboval upravit oboje ručku výš a sedačky níž.Jo převodovka už je v kupě a vypadá to zatím velice slušně, ta jednička nebude zase tak hlučná jak jsem čekal, řekl bych že asi taková třetinová zpátečka

11:30:34
22.01.2011
22.01.2011

elbacil
			
				
			
		
		
-> vhml: daj odmerať motor na brzdu,budeš prekvapený
	
10:40:49
22.01.2011
22.01.2011

radekp
			
				
			
		
		
tady je inspirace...
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/034_2007-09-12_1 6-22-01_17.jpg
Jo, tak laminát bys zpátky nevytáhl, když by byl ubroušený:-)
	img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/034_2007-09-12_1 6-22-01_17.jpg
Jo, tak laminát bys zpátky nevytáhl, když by byl ubroušený:-)
10:32:32
22.01.2011
22.01.2011

vhml
			
				
			
		
		
-> radekp:  práce s lemem se bojím,nikdy jsem to nedělal a je tak pro mě snažší dovařit eMkovej blatník. Už i kvůli spojleru, protože po slalomech je i ten plechovej kolikrát dost zdecimovanej, ale ten stačí vzít a natáhnout zpátky.
A zvětšit díry na vzduch je dobrá myšlenka, plus k tomu přidám hliníkovou hadici až ke kotouči
	A zvětšit díry na vzduch je dobrá myšlenka, plus k tomu přidám hliníkovou hadici až ke kotouči
10:24:30
22.01.2011
22.01.2011

radekp
			
				
			
		
		
-> vhml: Jo jo, na prostřední díl mám ještě formu...klidně ti můžu prostřední díl udělat.
Nějak tu diskuzi nesleduju, ale proč neuděláš užovkový předek a nevytáhneš lemy? byla by to nejjednoduší práce,ne?
Jinak na této variantě mi nesedí akorát vrch čela - vypadá moc hranatě. A udělal bych větší díry pro vzduch k brzdám...
	Nějak tu diskuzi nesleduju, ale proč neuděláš užovkový předek a nevytáhneš lemy? byla by to nejjednoduší práce,ne?
Jinak na této variantě mi nesedí akorát vrch čela - vypadá moc hranatě. A udělal bych větší díry pro vzduch k brzdám...
00:07:47
22.01.2011
22.01.2011

vhml
			
				
			
		
		
www.obautodily.cz/skoda_1
20_s_predni_spoiler_3_ks-2
02005
A pak že nerostou. I cena je rozumná.
Otázka je jestli snáz dovařím díru po blinkru na eMkový blatníky, nebo na úzký blatníky(který nemám) navařím široký lemy.
Ale láká mi víc eM čelo, kvůli vzduchu k brzdám a pevnosti lízátka v boji s kuželkou
	A pak že nerostou. I cena je rozumná.
Otázka je jestli snáz dovařím díru po blinkru na eMkový blatníky, nebo na úzký blatníky(který nemám) navařím široký lemy.
Ale láká mi víc eM čelo, kvůli vzduchu k brzdám a pevnosti lízátka v boji s kuželkou
00:07:47
22.01.2011
22.01.2011

Nwkt
			
				
			
		
		
-> Eidy: OB mají, ale je to papír, to rozmlátí na prvních závodech
	23:56:59
21.01.2011
21.01.2011

Eidy
			
				
			
		
		
-> vhml: na lízo se zeptej radkaP, ten si ho vyráběl a má snad formu. A taky mám za to, že to někdo začal vyrábět. Viděl jsem to. Zkus OB autodíly.
	23:55:51
21.01.2011
21.01.2011

Eidy
			
				
			
		
		
-> U-Geen: Tak to souvisí právě  s tím ouzkým nárazníkem a eMkovým spoilerem potažmo celým čílkem, no 
	
23:55:08
21.01.2011
21.01.2011

vhml
			
				
			
		
		
-> Eidy:  já se na výměnu lemů necítím aby to nějak vypadalo a lízo asi taky není běžně sehnatelnej artikl. Hořejšek čela možná udělám užovkovej, to by to hodně narovnalo.
	23:53:29
21.01.2011
21.01.2011

U-Geen
			
				
			
		
		
-> Eidy: me se tluce spis ta vrchni cast Mkovyho cela
	23:52:12
21.01.2011
21.01.2011

Eidy
			
				
			
		
		
-> vhml: 4oko je pecka, jen se mi tam nějak tluče ten M spojler s chromovaným nárazníkem. Proč nedáš třeba jen široký lemy a užovkový lízo?
	23:49:36
21.01.2011
21.01.2011

vhml
			
				
			
		
		
-> Vojťas:  mě to taky nadchlo. Plus zadní čelo s hliníkovou mřížkou a kapota bez černýho spojlírku
	23:34:26
21.01.2011
21.01.2011

Vojťas
			
				
			
		
		
Tak jestli to bude podle tohohle vypadat, tak to bude pecka
	18:46:17
27.12.2010
27.12.2010

Čokin
			
				
			
		
		
-> vhml: Když jsem je vyráběl, tak jsem tenkrát ještě myslel, že to bude držet celé auto
 
	
 
21:48:19
26.12.2010
26.12.2010

vhml
			
				
			
		
		
-> Čokin:  je pravda že s tvou rozpěrou by se dalo i vraždit :-D  Musím spáchat nějakou hliníkovou :-)
	11:30:43
18.12.2010
18.12.2010

Čokin
			
				
			
		
		
-> vhml: Za ty už byl moc velký příplatek už tak 22 bylo dost
  Dobrá deformační zona je benzínová nádrž v kufru a rozpěra mezi tlumiče
	
  Dobrá deformační zona je benzínová nádrž v kufru a rozpěra mezi tlumiče
            Vhml / Škoda 140L/A
         
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      