skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   
   Co dát do popisu...
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
      Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Bery / 130 LR - komentáře:
21:25:31
21.04.2018
21.04.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> Bery 21.04.18 14:50:07:  Jak pokud není tajné?
	14:50:07
21.04.2018
21.04.2018

Bery
			
				
			
		
		
nápravy po laku. křehkost u zinkovanych dilu vyresena
							21:15:27
09.04.2018
09.04.2018

Bery
			
				
			
		
		
zase se v tom vrtate, pane doktore?
							22:30:19
05.04.2018
05.04.2018

Bery
			
				
			
		
		
zítra opiskovat a vyzvednout opiskovane. v dílně slušnej bordel po tom brouseni...
							15:42:35
05.04.2018
05.04.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> Eidy 05.04.18 15:28:50:  Pravda 
	
15:28:50
05.04.2018
05.04.2018

Eidy
			
				
			
		
		
-> Tuner#2: Zdrubák na to přišel.
	
11:44:10
05.04.2018
05.04.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> Bery 05.04.18 11:03:57:  Na mobilu jsem to nepoznal až u Eidyho večer to myslím Honza rozklicoval 
	
11:03:57
05.04.2018
05.04.2018

Bery
			
				
			
		
		
-> Tuner#2:  nebuď ciťa tolik.... já právě myslel že víte když mi z napravnice děláte turecký hajzl;-))
dělal jsem tam kroužky - asi 65-66 mm a zavařil je kvůli pevnosti i kvůli průchodu tlumice
	dělal jsem tam kroužky - asi 65-66 mm a zavařil je kvůli pevnosti i kvůli průchodu tlumice
10:04:15
05.04.2018
05.04.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> Nwkt 05.04.18 09:41:43:  Protože když jsem se ptal, tak jsem to nevěděl a přišli jsme na to u Eidyho při pokecu před Mostem. Bývalo tady dobrým zvykem odpovídat, tak jsem si odpověděl sám sobě...
	09:41:43
05.04.2018
05.04.2018

Nwkt
			
				
			
		
		
-> Tuner#2: Tak proč se ptáš, když to víš 
 
 
	
 
 
09:36:05
05.04.2018
05.04.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> Tuner#2 - zrušená registrace 23.03.18 22:56:56:  Odpovím si tedy sám, je to zvětšené místo pro tlumič.
	09:17:00
05.04.2018
05.04.2018

Bery
			
				
			
		
		
takhle zahnily ramena máme na autech všichni... a spodní ještě víc. 
							
11:52:08
24.03.2018
24.03.2018

Bery
			
				
			
		
		
to by mě mrzelo, kdyby to bylo " na hovno"...
	23:03:19
23.03.2018
23.03.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
23:01:22
23.03.2018
23.03.2018

Nwkt
			
				
			
		
		
-> Tuner#2: To je pod sedačkou spolujezdce, inspirace zde sumavskecyklotrasy.euweb.
cz/fotogalerie5/kasperkzac
hod.html
	22:56:56
23.03.2018
23.03.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> Bery 23.03.18 17:53:21:  Co to, kde to?
	17:53:21
23.03.2018
23.03.2018

Bery
			
				
			
		
		
musí to stačit...
							18:48:40
18.03.2018
18.03.2018

Bery
			
				
			
		
		
-> Tuner#2:  jasný. já ji celou ořezal od všeho zbytečného. A odklon a zaklon resim... chci řešit jinou  ještě upravenejsi spodni hlavici  svislaku. zatím ve výrobě.( havlík se nebude ušklíbat)))
	
            Bery / 130 LR
         
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
                                                                                                        
