
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130 H
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
Škoda 130 H - komentáře:
12:50:11
14.09.2006
14.09.2006

Tomicraw - zrušená registrace
-> Mates110L: Jo, tak to je, ale stejně s tím co stavím na cesty nemůžu, ať už je tam rám, nebo není.

16:28:53
13.09.2006
13.09.2006

Matty110L - zrušená registrace
to je škoda!07:59:23
13.09.2006
13.09.2006

Tomicraw - zrušená registrace
-> Mates110L: Žádný rám není homologovaný na běžný provoz!
22:38:46
12.09.2006
12.09.2006

Matty110L - zrušená registrace
A kolik si za něj dal??
22:38:30
12.09.2006
12.09.2006

Matty110L - zrušená registrace
ten rám asi nebude homologovanej na běžný ježdění,co??
18:54:59
12.09.2006
12.09.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tomicraw: Pěkný fotečky

09:55:46
20.07.2006
20.07.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tomicraw: Díky za info, takže mám správné informace :o) Držím palce, vím co to obnáší. 

09:55:24
20.07.2006
20.07.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
22:39:17
19.07.2006
19.07.2006

Tomicraw - zrušená registrace
-> Tuner#2: Jinak díky, doufám, že když už to vzalo tolik peněz a času, tak už to dodělám, sice nevím termín, ale jednoho krásného dne to bude
Ale jedno vím dobře podruhé bych se už do stavby nepouštěl!!
Ale jedno vím dobře podruhé bych se už do stavby nepouštěl!!22:36:49
19.07.2006
19.07.2006

Tomicraw - zrušená registrace
-> Tuner#2: Ahoj, tak přesně tak, p.Křistek dělal v HP a samo, že za pár let praxe si udělal svoji firmu
Domluva byla bez problémů, moc ochotný člověk! Bohužel nemá žádné www stránky.
Domluva byla bez problémů, moc ochotný člověk! Bohužel nemá žádné www stránky.13:44:18
19.07.2006
19.07.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tomicraw: Ty jo, tohle auto mě nějak unikalo - už jsi v oblíbených a pokud to doděláš podle toho co píšeš, tak to bude pecka. Zajímají mě ty tvoje tlumiče se stavitelnou výškou na předek - na kolik to vyjde a máš nějaký kontakt na p.Křistka (není to náhodou člověk co dělal u Hušky v HP sportingu?)
13:42:06
19.07.2006
19.07.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
13:48:52
18.05.2006
18.05.2006

Happy
-> Tomicraw: no tak jsem si to myslel dobře taky jsem o nich přemyšlel-mozná časem
18:08:06
11.04.2006
11.04.2006

Tomicraw - zrušená registrace
-> Happy: Docela dost
Máš to ve zprávě.
Máš to ve zprávě.16:41:33
11.04.2006
11.04.2006

Happy
-> Tomicraw: kolik jsi dal za ty tlumiče??????
16:47:23
06.03.2006
06.03.2006

Happy
jo jo nemec je machr na rámy
16:46:23
06.03.2006
06.03.2006

Happy
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
17:15:44
05.03.2006
05.03.2006

Tomicraw - zrušená registrace
-> ZiPik: Rám mě vyšel na 13000,-
18:30:22
04.03.2006
04.03.2006

ZiPik
-> Tomicraw: na kolik te vysel ten ram, jestli to neni tajny
dik
dik18:16:07
04.03.2006
04.03.2006

lpepsi
-> Tomicraw: drsny ram!!!
Škoda 130 H
