skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130 H
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
Škoda 130 H - komentáře:
08:52:42
22.11.2007
22.11.2007

soptik1 - zrušená registrace
Tomicraw:Dalsi auto z Virtu na ktery rad koukam,jak pokracuje ve stavbe.. Preji ti at to dotahnes do konce,zatim vypada moc dobre... Zdendis
23:28:09
21.11.2007
21.11.2007

pistaa
mno pekne fotky ....spominam na to brusenie to bola pekna praca ... dobre spominam
20:27:10
21.11.2007
21.11.2007

deathcat
-> Tomicraw: Jasný bez kopyta to nejde. Myslím že by se s ním dala domluvit síla plechu.
20:20:44
21.11.2007
21.11.2007

Tomicraw - zrušená registrace
-> deathcat: No, divej ono to je docela problem udělat, doma jsem to zkoušel a hned u prvních dveří jsem se na to vykašlal, protože se ten hliníkový plech hodně blbě tvaruje! A já neměl čas to teď dělat, proto jsem se rozhodl, že to přes zimu nějak vymyslím, ale musím si udělat formu, jinak to nemá cenu. Provedení sice není 100% ale dá se to vše spravit, buď to dotmelíš a zbytek nějak šikovně upravíš, nebo to ani nekupuj, na seriové auto bych to nedával, je to tenký jak alobal na buchty! 

20:15:26
21.11.2007
21.11.2007

deathcat
-> Tomicraw: Bral si od něj jen dveře nebo i kapoty?
20:14:53
21.11.2007
21.11.2007

deathcat
-> Tomicraw: A jaký je zpracování od p. Kroba? Vím že na závoďáka ti to je jedno. Sedí v pohodě, nebo se musí hodně upravovat?
20:06:44
21.11.2007
21.11.2007

Tomicraw - zrušená registrace
-> deathcat: Dveře jsem si musel udělat sám, ale hliníkové plechy o síle 0,63mm jsem kopil od p.Kroba. Přes zimu se pustím do jejich zakázkové výroby, teda jestli se vše podaří?
20:02:34
21.11.2007
21.11.2007

gabo000000 - zrušená registrace
-> Tomicraw: aj tak sa mi paci

19:56:55
21.11.2007
21.11.2007

deathcat
-> Tomicraw: Od koho máš dveře?
19:33:33
21.11.2007
21.11.2007

Tomicraw - zrušená registrace
-> gabo00000: Ten skelet má do nádhery daleko, ale díky
18:20:22
21.11.2007
21.11.2007

gabo000000 - zrušená registrace
-> Tomicraw:
naaaaaaaaaaadhera

naaaaaaaaaaadhera

18:01:17
15.11.2007
15.11.2007

Peklo-Evo-Luboš
-> Tomicraw: Tak jeste sup sup nejaky foto, at vidim jak se muj naskok ztencuje :-)
17:09:28
18.10.2007
18.10.2007

Tomicraw - zrušená registrace
-> David V6: díky, díky

17:08:55
18.10.2007
18.10.2007

Tomicraw - zrušená registrace
-> Tuner#2: Co to je tuning?
No ty kola jsem dělal dlouho, nechal jsem na tom ruce, ale stojí to za to. Přiště bych se na to vykašlal, šíleně moc práce!!!
No ty kola jsem dělal dlouho, nechal jsem na tom ruce, ale stojí to za to. Přiště bych se na to vykašlal, šíleně moc práce!!!17:07:29
18.10.2007
18.10.2007

Tomicraw - zrušená registrace
-> Martin/125/: No, jestli to vydržím, tak bude!
19:36:14
17.10.2007
17.10.2007

David V6
-> Tomicraw: pěkný pěkný
18:34:55
17.10.2007
17.10.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tomicraw: A pak že nebude tuning
kola jsou nádherný
kola jsou nádherný
17:27:40
17.10.2007
17.10.2007

Martin/125/
To bude hustá kára


15:33:49
01.10.2007
01.10.2007

Tomicraw - zrušená registrace
-> Vena: Zatím jsem to neřešil, tak nevím?
19:49:34
29.09.2007
29.09.2007

Vena
-> Tomicraw: budeš rozšiřovat ty zadní podběhy,nebo je tam nemáš schválně kvůli váhy auta?
Škoda 130 H
