
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dlouho tady nebyla žádná Octavia.. Prý nejsou zajímavý :-)
Tak já teda jednu alespoň na chvíli přidám, protože jsem sám vůbec netušil, že něco takového existovalo :-) Snad to Ugen přežije a nechá jí tu v rámci edukace alespoň do pondělí :-D
Jedná o originální tovární trénikové auto z dob Octavie WRC. Co jsem zatím zjistil, tak byly vyrobené pouze 3 kusy. Je to ve Škoda motorsport upravená sériová Octavia 1,8T 4x4. Karoserie je vyrámovaná, má sportovní sedačky Recaro a vícebodové bezpečnostní pasy TRS. Interiér je komplet vykuchaný. Místo Airbagu je v palubce před navigátorem umístěn velký tripmaster Coralba a druhý menší je před řidičem. Motor je upraven na vyšší výkon (zatím jsme nezjistili kolik a jak), podvozek je komplet Rieger racing. Haldex má údajně upravený sportovní SW. Na auto patří 15'' šotolinová kola Speedline z Octavie WRC (viz. foto). Okna jsou polepená zrcadlovou folií. Auto bylo kromě tripmasterů vybaveno intercomem a radiostanicí pro spojení se servisem. Pro tato auta byla vyvinuta protypová šestistupňová převodovka se samosvorem, která se používala alternativně k seriovému pětikvaltu. Přední a zadní kapota jsou zajištěné bezpečnostními uzávěry. V prazích jsou otvory pro závodní rychlohever. Spodek auta je zakrytý kevlarem a hliníkem.
S touto konkrétní Octavií trénoval Armin Schwarz. Další majitel byl Roman Kresta, který auto také používal jako tréninkové. Od té doby auto ještě párkrát změnilo majitele.
Cílem je auto kompletně zrepasovat po mechanické stránce a doplnit do něj detaily jako chybějící tripmastery, intercom a radiostanici. Do té doby, než auto rozebereme, nevím žádné bližší detaily a na rozebrání aktuálně bohužel není moc času.
Tak já teda jednu alespoň na chvíli přidám, protože jsem sám vůbec netušil, že něco takového existovalo :-) Snad to Ugen přežije a nechá jí tu v rámci edukace alespoň do pondělí :-D
Jedná o originální tovární trénikové auto z dob Octavie WRC. Co jsem zatím zjistil, tak byly vyrobené pouze 3 kusy. Je to ve Škoda motorsport upravená sériová Octavia 1,8T 4x4. Karoserie je vyrámovaná, má sportovní sedačky Recaro a vícebodové bezpečnostní pasy TRS. Interiér je komplet vykuchaný. Místo Airbagu je v palubce před navigátorem umístěn velký tripmaster Coralba a druhý menší je před řidičem. Motor je upraven na vyšší výkon (zatím jsme nezjistili kolik a jak), podvozek je komplet Rieger racing. Haldex má údajně upravený sportovní SW. Na auto patří 15'' šotolinová kola Speedline z Octavie WRC (viz. foto). Okna jsou polepená zrcadlovou folií. Auto bylo kromě tripmasterů vybaveno intercomem a radiostanicí pro spojení se servisem. Pro tato auta byla vyvinuta protypová šestistupňová převodovka se samosvorem, která se používala alternativně k seriovému pětikvaltu. Přední a zadní kapota jsou zajištěné bezpečnostními uzávěry. V prazích jsou otvory pro závodní rychlohever. Spodek auta je zakrytý kevlarem a hliníkem.
S touto konkrétní Octavií trénoval Armin Schwarz. Další majitel byl Roman Kresta, který auto také používal jako tréninkové. Od té doby auto ještě párkrát změnilo majitele.
Cílem je auto kompletně zrepasovat po mechanické stránce a doplnit do něj detaily jako chybějící tripmastery, intercom a radiostanici. Do té doby, než auto rozebereme, nevím žádné bližší detaily a na rozebrání aktuálně bohužel není moc času.
Octavia 1,8T 4x4 - komentáře:
je vidno ze idu vianoce U-Geen ma nejake makke srdce ze to tu este je 

Už se perou.
-> exwrcteam 08.12.14 17:27:00: Jo to jsem viděl, když si ani neměl tu slušnost se omluvit za bludy co tu píšeš a rozšiřuješ do podvědomí jiných členů aniž by si o daném problému něco věděl... 

-> Tuner#2: ja ignoruju tebe ignoruj prosim me 

turbo tam mas ake?
Šup, a je v oblíbených :-)
-> exwrcteam 07.12.14 21:20:23: Co to je zas za vykrik do tmy? 

-> exwrcteam: že frčí ve škodovkách zelený pásy je přeci známá věc

tak a tedka pulka virtu bude schanet zeleny pasy 

jeden kamarát ju mal, kuurňa to letelo
prajem aby sa poradili plánované úpravy /opravy 



-> Tuner#2: Rekl bych, ze se jejich predstava o cene bude dost lisit od te nasi :-(
Cituji Shackiho z ewrc:
"Škoda Motorsport prodává své Fabie S2000 a dokud nebude R5, nebude jako tovární tým nikde startovat"
To by jsi měl ošefovat ať to pak za pár let nehoníte někde u Maďarů

"Škoda Motorsport prodává své Fabie S2000 a dokud nebude R5, nebude jako tovární tým nikde startovat"
To by jsi měl ošefovat ať to pak za pár let nehoníte někde u Maďarů



-> Bedřich: Jo taky me to rozesmalo.. Pan garazmistr by si to mohl dat jako profilovou fotku 

To by bolo...




Mať tak 6-kvalt v mojej koktáfke... a ešte so samosvorom a zadným náhonom :D
-> jourin: Foto č.8 mne velice pobavilo...

-> Burák: všechno víme, všechno známe. ja som sa na dátum pozrel, neboj. veď som mu písal. keď je inzerát, starý, tak čo? inde fotky nie sú, tak nemožem dať link pre ilustráciu?
Jojo, to vime, je to jedno z tech 3 aut, ale podivej se na datum inzeratu 
