Milanrejpid/R@pidek 1,4 8v Turbo 212 Koní Milanrejpid/R@pidek 1,4 8v Turbo 212 Koní

komentáře | popis | fotky | milanrejpid | 25.10.23 13:19 | 137x v oblíbených
Auto je v rodině od 04.06.1991 nejdřív ho vlastnil můj táta pak ho zdědila moje starší sestra a po ní pak já. V 19ti letech jsem ho zdědil já. Rapida jsem vyvařil, nechal nalakovat a celkové dal do kup ale byl jsem ještě mladej a blbej a s autem jsem jezdil i v zimě. Takže místa, která se zdála OK byla rázem v loji. Rapid opět potřeboval vyvaření a celkem dost oprav. Do toho mi zemřela moje Maminka.*12* *12* To auto mi ji obrovsky připomínalo a vždy když jsem v něm seděl jsem jí viděl. Takže jsem neměl vůbec odvahu ani sílu auto znovu opravit a jezdit. Ale čas je obrovský léčitel. Čas hodně zahojil a já pořád říkal že ho musím celého opravit. Pokukoval sem pořád po nějaké slušné karoserii a najednou ejhle na bazoši celkem slušná, za dobré peníze. Já váhal ale moje přítelkyně mě do toho popošťouchla a jeli jsme pro ní. Tam jsem zjistil, že je vzadu napasovaná molčanovka. Tak mě napadlo postavit něco pořádného s pořádným motorem. No a je z toho tohle. Obrovskou zásluhu na to má moje Přítelkyně Míša 13, která mě v tom strašně moc podpořila a hlavně mi toleruje všechen ten čas, který sem v garáži. Obrovský dík patří všem, kdo mi kdy pomohli... Auto je věnováno tam na horu Pro tu nejúžasnější osobu, kterou jsem kdy mohl mít... Mami doufám, že jsi tam na mě nahoře pyšná. I po těch letech mi stejně dalo obrovsky zabrat tohle napsat jedná se proste *13* *13* *13* *13* záležitost.



Pomalu se budu snažit doplnit nějaké info o autě.



Podvozek

-Tlumiče a pružiny Protlum

Zadní náprava

-Ramena Molačan mnou upravené na stavitelné tlumiče Protlum

Přední náprava

-Horní ramena Trubková WLAD



Převodovka

Dá se říct že série





Milanrejpid/R@pidek 1,4 8v Turbo 212 Koní - komentáře:

09:41:40
31.03.2022
milanrejpid
19:28:53
27.03.2022
milanrejpid
Tak doufám že to bude jen přibývat a nebudou žádné komplikace7
zvětšit Milanrejpid/R@pidek 1,4 8v Turbo 212 Koní - obrázek od milanrejpid vložen 27.03.2022 19:28:53
14:53:59
27.03.2022
Eidy
13:55:33
27.03.2022
milanrejpid
Pan doktor ji dal celkem lásku 3
zvětšit Milanrejpid/R@pidek 1,4 8v Turbo 212 Koní - obrázek od milanrejpid vložen 27.03.2022 13:55:33
21:07:37
25.03.2022
milanrejpid
Sezóna už klepe.....
zvětšit Milanrejpid/R@pidek 1,4 8v Turbo 212 Koní - obrázek od milanrejpid vložen 25.03.2022 21:07:37
10:17:54
22.03.2022
milanrejpid
-> Karel.: Máš SZ6
01:08:55
20.03.2022
Karel.
-> milanrejpid: pěkný,můžu se zeptat na cenu rámu,klidně až,dekuji
18:50:34
19.03.2022
milanrejpid
Uz se to rýsuje 5
zvětšit Milanrejpid/R@pidek 1,4 8v Turbo 212 Koní - obrázek od milanrejpid vložen 19.03.2022 18:50:34
21:44:59
13.03.2022
Fifa
A sakra, rám 1
20:56:16
12.03.2022
MVM
-> milanrejpid 08.03.22 07:37:02: Nemusíš to dávat do voštin když nechceš. Moje připomínka byla, že pokud nějaký objemový množství vzduchu máš před chladičem, tak musí mit možnost ohřátý vzduch možnost /pokud možno/ stejně tak dobře vypadnout pryč, navíc je ho diky teplu i víc. Takže pokud je zezadu uzavřený a jsou tam byť větráky, tak kolikrat ty větráky musí furt valit aby vzduch cirkuloval. Většinou se ty lopatky stejně roztočí samy tim tlakem náporu. Pro účinnost lopatek stačí jen obruč.
10:34:07
08.03.2022
MISCHO
-> milanrejpid 08.03.22 07:37:02: mam tak dva ploche vetraky uz 6 rokov a bez problemov .
07:51:43
08.03.2022
vhml
-> MVM 05.03.22 22:20:12: když jsem dělal chladič řízení na mazdu, tak jsem to jen sprostě probindroval skrz vodní chladič. Ono na tom nemá moc nefungovat a nevypadá to nějak nepatřičně. Fotka sem vložit nejde :-(
07:37:40
08.03.2022
milanrejpid
Pan doktor už pracuje na převodovce 6
zvětšit Milanrejpid/R@pidek 1,4 8v Turbo 212 Koní - obrázek od milanrejpid vložen 08.03.2022 07:37:40
07:37:02
08.03.2022
milanrejpid
-> MVM: ja vím znam oboje varianty ale dávat ty nejty skrz vostiny se mi vůbec nelíbí..
22:20:12
05.03.2022
MVM
-> milanrejpid: Je to Tva volba. Ja mám vyzkoušený že je potřeba ideálně nabirat objem vzduchu na plochu chladiče , za chladičem podtlak. Pochopitelně si můžeš ten větrák pustit,aby to neclonil. Ale tak toj en aby řeč nestála. Takže ten vyrobek slouží k upevnění větráků. Na to existuji takový "plastový nytky primo do voštin". Ale dělavali jsme i jen takovy H příčky který držely ventilátor...
17:33:28
05.03.2022
milanrejpid
-> MVM 05.03.22 12:33:59: to už karbonove postižení neboj až tam udělám díry pro ty dvě vrtule tak tam toho moc překážet nebude. Podívej se na dnešní novodobá auta kolik mají zakryté chladiče saharou...
12:33:59
05.03.2022
MVM
-> milanrejpid: Nevím, je to to vše karbonový šílení, a nebo mi oddůvodníš technicky proč náporový chladič takto udusit? Pro funkci ventilátoru stačí technicky pro jeho efektivní proudění tak jak ho SPAL vyrábí. Dokonce jsem přesvědčen že by stačil i jeden..
20:28:52
04.03.2022
milanrejpid
Další kousek karbon Sahara na chladic vody4
zvětšit Milanrejpid/R@pidek 1,4 8v Turbo 212 Koní - obrázek od milanrejpid vložen 04.03.2022 20:28:52
12:59:40
01.03.2022
milanrejpid
Přírodní elox hotov4
zvětšit Milanrejpid/R@pidek 1,4 8v Turbo 212 Koní - obrázek od milanrejpid vložen 01.03.2022 12:59:40
20:38:58
24.02.2022
milanrejpid
-> Eidy 24.02.22 20:37:08: presne tak je to takové uhledne 6
Extreme Tyres