Bart Rapid 130 Bart Rapid 130

komentáře | popis | fotky | Rom3l | 18.01.12 14:45 | 83x v oblíbených
Škoda Rapid 130 Bart
rv.1989
auto má platné doklady, momentálně spz v depozitu

popis stavby vozu od r.2007-2010

Kastle:
vyvařováno,nový lak (původně byl šedej)
celá kastle vč.dutin ošetřena konkorem;asfaltovým nátěrem
centrální stěrač
zavařené zámky
odhlučnění motorového prostoru
centrál na DO s alarmem
el.stahování oken
rozpracovaný interier;bez stropnice,koberce a tapeců
zavařeny výdechy zadní kapoty
odpojovač baterie+letecké páčkové vypínače
7x budík včetně tlaku oleje a teploty oleje,voltmetr,skupinový budík kontrolek atd..
náporový chladič vody s výdechem z kapoty


Podvozek:
celej v konkorovym gumoasfaltu
komplet nápravy renovace a lak,vše nové nebo repase
pružiny Ventura předky 250 zadky 380 mm
brzdy 4x kotouč,vpředu 4p,vzadu 4p (2p provozní,2p ruční)
v předu ventilované kotouče Opel Corsa C,použita rozšiřovací sada na 4p od Sakyho
náboje ztočeny a převrtány na 4x100 + distanční podložky kvůli kotouči(předek)
výstuha na zadních pod.ramenech
brzdová soustava možno bez posilovače i s posilovačem
zadní kola 15 mm podložky
proměnný odklon na zadních příč.ramenech
dvoučinné kyvkové tlumiče Monroe
13" ATS kola

Motor a převodovka:
blok,hlava,klika,písty Felicia MPi
startér Felicia
nové rozvody,šály,kroužky,přet ěsnění,filtry,barva atd...
odlehčená řemenice a setrvačník + vyvážení
snížená hlava o 0,8 mm,ubrošena vodítka sacích ventilů,úprava sacikanálků do hladka,nové simerinky ventilů atd...
karbec Š1203
sání Rapid 136,v rámci možností zvětšeny kanály,zbroušeny do hladka
výf.svody 4do1 (Speedpro)
čidlo teploty oleje motoru + tlak oleje
alternátor 55A
olej motor - Motul 4100 Power 15W50
převodovka 5Q stalý převod 4,22
2x silentblok motoru a 1 silentblok převodovky Š1203 ze zadní nápravy
příčný absorbční tlumič výfuku

Bart Rapid 130 - komentáře:

18:38:52
03.02.2011
zillwar - zrušená registrace
koukam ze uz neprodavas sem rad ze jsi se vratil 4 dame nekdy sraz uz se taky blizim do finale
18:33:20
03.12.2010
wooddy
Hodně velkej luxus
18:20:31
03.12.2010
Sp4rc0
Pěkná práce..4
00:18:24
02.11.2009
Hydrogen
hej jako máš to fakt pěkný5 svezeš mě někdy?2
22:18:38
08.10.2009
Rom3l
-> Mr.Unknown: děkuju.. stálo to dost času a i nemálo peněz no 1
13:51:05
04.10.2009
Mr.Unknown
je to nadherne............ keby sa mne podary toho mojho rapida aspon spolovice takto precizne spravit
20:08:44
21.09.2009
Rom3l
-> Qwak: 6 díky,no teď jsem na to trošku začal srát,no... ale pomalu se to doufám chýlí ke konci
21:35:41
20.09.2009
Qwak
sakra spolužáku!! ty se nezdáš!! dost dobry .. moc hezky autíčko!9
20:02:22
24.07.2009
Petrson
-> Rom3l: 3 3 hlavně že z toho máš dobrej pocit
18:38:15
24.07.2009
Rom3l
-> Petrson: díky,no hele ani doopravdy nevim,nijak účelně to nestavim.. dělám to tak,jak se mi to líbí 4
11:17:36
20.07.2009
Petrson
-> Rom3l: moc pěkně se to vyvíjí, náký sprintové autíčko že by??
14:11:03
05.07.2009
Rom3l
-> Vencars: jo tak to znám :-D ten můj teda taky na fotkách vypadá líp.a v noci?no lepší stav neexistuje než v noci 3 ale určitě je lepší Rápko v pěknym stavu i za denního světla,tak přeji hodně štěstí,času a zápalu :-)
13:57:47
04.07.2009
Vencars
-> Rom3l: nemáš zač 4 no hele to je celkem jednoduché za dobu co ho mam nalítal cc 200 km 3 po většinu času je garážovaný 4 respektive pořád jen pár týdnu byl v zimě venky 8 no a myslím že přece jen fotky klamou jelikož na fotkách vypadá skoro jak kdyby měl lak totálně v pohodě ale nemá jelikož to bylo pražské sídlištové auto tak se to na něm podepsalo trochu sem tam rezne párkrát se po něm někdo proběhl takže střecha sem tam pomačkaná 8 pak původní majitel vzal sprej a sem tam stříknul nějakou tu rýhu takže různě matný apod... snažil jsem se toto všechno minimalizovat ale nejsem kouzelnik... takže live je to celkem vidět... 8 až se na něj vidělá tak jsem dospěl k názoru že půjde asi celý na pískovaní a začne se od znova... pravdou je že ztratí veteránského ducha a originalost 10 ale myslím že tady je pár jiných rapidů které to můžou zastupovat 4
20:37:29
02.07.2009
Rom3l
-> Vencars: díky dík 3 ale jen nevim jak se tobě daří toho tvýho rapidovce udržovat tak krásnýho
21:41:09
30.06.2009
Vencars
pěknéé komííny a celkově 4 4
19:22:23
05.06.2009
Rom3l
-> petr s: no jo,tak to mě nenapadlo..snad příště 3
23:01:48
04.06.2009
petr s
-> Rom3l: Nemusels vrtat tak velké díry ale udělat tam závit
22:54:48
04.06.2009
Rom3l
-> Eidy: no jo,ale jak ty štefty do tech děr napasovat 8
20:02:31
04.06.2009
Eidy
-> Rom3l: Vždyť drážky na šteftu mají o cca 2 nebo 3 mm větší průměr než závit. Ale ok, přesvědčovat už nebudu.
upraveno 1x, naposled 04.06.2009 20:04:50
19:48:34
04.06.2009
Rom3l
-> Eidy: no více méně ani nic,ale bylo by nejspíš složitější sdostat do tšch roztečovejch děr nějakou aretaci,myslim tim např. drážky,proti pootočení.jinak stoupání závitu je 1,5
Extreme Tyres