nebo snad ne ?

nebo snad ne ?



proto má aktivační vstup, pro tzv. dálkové ovládání (12V napětí). No a to sem se nějak snažil vytáhnout z rádia. Abych nemusel mít na zesák zvlášť vypínač 


navíc někdy když spěchám tak jen vlítnu do auta a jedu... jen cvaknu na rádio a je to.
raději poslouchám motor a pazvuky abych měl jistotu že je vše ok,rádio si pouštím max když něco na rapidu kutím abych nevybíjel mobil


na rapidu to mám raději na 15ku a voltmetr ze ztrachu o startování
tahat startovací káble dozadu za sedačky se mi nechce kór když se tam blbě leze zkrz ty jiný sedadla 

no a včera jsem vyřešil startování zesilovače pro woofer po zapnutí autorádia... (autorádio mám zapojený natvrdo na +, abych si ho mohl pustit i bez zapnutýho zapalování...)... tak sem na rádiu občíhl konektor pro CD changer, vzal sem kus drátku, multimetr a projel sem všechny piny... no a našel jsem jeden, kde po zapnutí autorádia naskočí 12V no a šup s tím do spouštění zesáku
původní záměr byl nechat to přes vypínač, ale jak se znám, určitě bych to zapoměl vypnout 

jinak co sem tak od srazu jezdil tak vše vpohodě i vtěch vedrech se auto nepřehřívá,krásně startuje a šlape jak hodinky

taky už mě to napadlo... typičtí zástupci mustang bullitt gt390 a gt500 eleanor...ale nevím, jestli by to tam vypadalo dobře...
vždy mě zůstane jeden originál 








-> Marcius: mě se to právě zdá že mi to tak jede líp ale prostě stejně to pořád není ono..musím nějak zkusit zrepásnout ten starej 130 karbík a snad to bude lepší



nevím no uvidím ještě jak se to vyvrbí..jinak taky máš pocit že ti to jede líp večr kdy není takový horko?sem včera byl jezdit odpoledne při 30 stupních a pak večer kdy bylo kolem 22 a zdálo se mi že to jede líp