Představuji svýho žrouta času a peněz:-)
Motor:Dárcem je Saab 9000,označení motoru je 2.0 Turbo 16V kod B202i.Původní výkon Saabu byl cca 180k po výměně řídicí jednotky má nyní cca 230k(Přesně budu vědet až na válcích).Motor je uchycený na svařených držacích který jsou pevně sešroubovány do kastle.Motor s prevodovkou je spojen pomocí mezikusu vlastní výroby:-)Motor byl v takovým stavu že po odstrojení jsem na něj musel koupit vše nové(Turbo,svody,pumpa vodní,vstřikovací lišta a mnoho dalšího:-(
Převodovka:Převodovka je ZATÍM seriová 5g.Do budoucna tam půjde neco lepšího co udrží ten výkon.Přítlačák je z felicie 1.6 a lamela kovokeramicka od Feroda a nedochází k žádnému prokluzu.
Podvozek:Nápravy jsou původní akorád vyztužený a samozřejmě zrepasovaný.Na zadní nápravě bylo změněno uchycení pod převodovkou,aby nevznikal efekt Aček kol.Tlumiče jsou udělaný na zakázku od Anglický firmy AVO,jsou jak výškově tak i tuhostně štelovatelný(předek 20 a zadek 22 poloh).Mezi zadními rameny pod tlumičema je štelovací tyč na čepech(použity z předku z řízení)aby se neměnila vzdálenost mezi rameny.Přední stabilizátor je o průmeru 25mm.V předním kufru je vzpěra mezi tlumiči.
Brzdy:Kotouče jsou použity z Octavie 1.8T jak př. tak zadní.Třmeny jsou ve předu ze Saabu 9000 a vzádu ze Seatu Cupry.Náboje a uchycení třmenu jsou dělaný podle mého návrhu a náboje mají rozteč 5*100.Podotýkám že to není Made in Saky!Jelikož jsem si je u něj objednal a po 4 MĚSÍCÍCH mi zdělil že se ztratily někde v zinkovně:-)Upřimně řečeno mu dodnes nevěřim!Tak mi je zhotovyl pan MISTR Braunstein z místní vesničky nedaleko ode mě.
Kola:Kola jsou značky AEZ Paron o rozměru 9*16 na obou nápravách.Časem je nechám celý vyleštit.
Pneumatiky:Vpředu jsou použity Hankook S1 evo 215/35 R16
Vzadu jsou použity Michelin PilotExalto 215/40 R16
Barva:Je žllutá s perletí,odstín od Mazdy 6.Lak je ve 3 vrstvách.
Interiér:Je v kombinaci béžovo-černý koženky.Palubka je původem z Felicie.Budiky jsou modře plazmově podsvícený.Otáčkoměr i Tachometr je plně funkční a k nim jsem přidal budíky tlaku turba,tlaku oleje,teploty oleje a teploty vody.Kvůli odhlučnění jsem všude nalepil zevnitř auta molitan o síle 1,5cm(dveře,střecha,podla
ha)
Music:Radio je JVC KD-SH1000(relativně za málo peněz špičkový rádio:-)Celkem je požito 11 reproduktorů a dva zesiky,z toho jeden basák a zesik je v předním kufru,čtyři středy v předních dveří,dva ovály za sedačkami v bocích,dva basáky ze zesikem v ozvučnici místo zadních sedaček a nakonec dva výškáče ve vydechách topení
z palubky.
Světla:Přední světla z blinkry jsou překrytý čirými kryty od fi.Ellri.Přední světla jsou osazena Bixenony z Fordu S-max a blinkry jsou zahlazeny a v nich krytky z Octavie který překrývají žárovku.Zadní světla jsou použity ze starý Tatry 148 a nebo Mates kde sloužily jako blinkry.
Karoserie:Je zcela zahlazena,zavařená otvory pro nárazníky,pro kliky zadní ofuky,srovnaný zadní čelo atd.Každý to zřejmě pozná sám:-)
Osvětlení vozu:Celkem je použito 8 neonu který vyzařují modrý světlo.Z toho čtyři pod autem a čtyři v mororovým prostoru.Vše je ovládáno pomocí dálkovýho ovládaní.
Jízdní vlastnosti:K tomu nemohu zatím moc říci jelikož jsem auto nemohl řádně otestovat:-(Mohu zatím jen usoudit že ŠkodaSoob nebude nějaká ztihačka v zatáčkach,jelikož motor je kurevsky těžky a podíl má na tom i to že veškerá váha je na zadní nápravě.Ale na druhou stranu jsem to nedělal na nějaký závodění ale pro to že mě to baví a chtěl jsem tam mít od každýho odvětví tak něco(motor,muzika,vzhled atd:-)Jinak jízdy na 400m se jedou jen rovně,tak alespoň tam si mohu zařádit.
Tak jsem si udělal radost pod stromeček a koupil jsem si dva Magnáty Destruktor 1000:-)
Časem opět něco připíši:-)
!!!!!!!!!PRODÁM ZA 55000KČ,vše kompetní.!!!!!!!!!
edit:tak r-a-k jde nakonec do DOBRÝCH rukou kde vim že se nebude huntovat,ničit,tuzingovat atd ba naopak budu na přání kupujícího dávat převodovku z porsche aby měl svatý pokoj.Prodej byl za 60000Kč + Kč za práci a cenu převodovky
Zdenek/SkodaSaab - komentáře:
-> Zdenek z Lovo: V.I.P. vtupenku na svezení?? A kde bych tě mohla potkat? Řekla bych, že nma nějakém tumingu, co?? Však si do jara určitě pisnem. Budu ráda za svezení!!

-> boda 20.11.07 21:01:08: Ahooj Boda

Policajti jsem ještě nevyzkoušel jelikož na selnici to ještě nejezdí.Vychytávám poslední mouchy a ty trvaj 1/2 roku.Tak až na jaře ti můžu řict jak jsou na mě hodný

Jinak tvoje dílo je velice povedený,jak říkám velice šikovný český ručičky.
boda: kdo resi benga nechť jezdi na kole :)

máš to libový a chtěl jsem se zeptat co na to benga?

jo taky se pridavam moc pekny rapidek tak to my vypadar

-> Zdenek z Lovo: je mi to jasný jsme češi
Sorry za ty překlepy,zřejmě unava z práce

-> David V6 13.11.07 10:41:01: Ahoj Davide.Jsem teď od rána do večera v práci.jelikož každý poctivý řidič přezouvá na zimní pneu

.Tak foto dám později až to poleví

.
-> David V6: Jasně, že jo.. Mrkni..

-> Zdenek z Lovo: dej nějaký foto brzd,náprav a tak.
-> Missicka: miško to neva dík,zděnek to má taky moc pěkný.
P.S.že by nějaká tunerka mezi náma
-> Zdenek z Lovo: hej nějak mi ta chvála na tvé auti skočila jakože pro Davida V6..
-> David V6: Hodně pškná práce, četla jsem si poctivě celý popis a smekám.. Musel sis pěkně vyhrát!

čau,chtěl jsem se zeptat kde jsi sehnal ten podvozek a na kolik tě vyšel?scháním něco takového do rapida
-> Vita ze Sudet 23.10.07 18:29:02: No jasně že makáme

Ofiko do 12h ale teď když je hodně práce tak do 1 neli do 2 hod.Co by jsi potřeboval?
-> Peca 22.10.07 15:23:53: Vyndavá se zespodu auta

Dával jsem ho tam jednou a doufrám že nebude potřeba to zopákovávat jelikož je to pakárna
-> Zdenek z Lovo: Makáte v pneuservisu i v sobotu?
Super, jen se chci zeptat, jak vyndavas motor, kdyz mas to zadni celo zavareny ke kastli?
tak to je hukot nemám slov fakt pěkná práce