
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Prodán ať budoucímu majiteli slouží tak jako mě a najezdí ještě hodně kilometrů
Tak sem zase sesmolim něco novýho
Tak po čase náká aktualita.. co teď nejezdím tak je čas dělat na motoru takže příde tam 781.136 měl fouklý těsnění pod palicej takže výměna vyčištění motoru sací koš z emka vana taky prostě celá přestavba .. mimoto nový ložiska ve vodním čerpadle + těsnění, nový ložiska v altíku uhlíky a taky vyčištění prostě si s tím hraju :)
Rapid dostal novej motor 120LS plnoprůtok s novejma rozvodama rozdělovačem a celej seřízenej (je na prodej) bohužel při provozu na lpg je to furt málo na převodovku se SP 3,9 takže sem se rozhodnul radikálně a v nejbližší době si převezu 781.136 a tím se to snad vyřeší. Důležitou změnou prošla zadní náprava :) měla Áčka jako prase když byla plná bomba a dva lidi vzadu tahal sem vanu motoru po asfaltu tak sme si řek NE! tudy cesta nevede :) vyhodil sem tlumiče nápravu celou vyklonil co nejvíc dolů vyndal z obou stran pružiny a navařil na ně několik dalších závitů předtím zmačklejch a svařenejch ve svěráku, je to stejný jako silonová podložka. Bohužel sem to trochu neodhadnul a prodloužil to o víc jak 10 cm :) zadek mám sice nakopnutej a o hodně tvrdší ale když mám naložený auto nemám vůbec áčka a to je účel. Už sem s tím najel desítky kilometrů nic nikde neprasklo takže si myslim že to bude fungovat. Do interieru sem si přidělal teploměr oleje a vyhodil popelník místo něj je voltmetr a vypínač na větrák vepředu na chladiči.. to je zatím asi vše až bude něco novýho ozvu se
tak sem hoši přitáh novou kárku není to žádný brko ale orezlá popelnice rapid 130
motor š120 klepe jak svině 5q vlečka čtyřpísty (na jednom brzdiči sem už urval odvzdušňovák) vývozní interiér auto je postavený na papírech š1000MB je dotažený z německa a má opěrky i vzadu. Kastle je asi totálka samá díra. Jediný + že to má novou technickou na dva roky a skoro novej plyn s platností bomby do 2012 takže se budu rozhodovat zda zachránít nebo sešrotovat :) brzo ho nafotim
no tak sem s tím najel včera 400 kilometrů a výsledek, levej přední třmen má zarezlej pístek nejde ven ani kladivem .. hrozně hučí převodovka nebo diferák je to ještě větší bordel než dělá vlastní motor, dvojka synchron vůbec nezná .. motor žere olej jak ďas a klepe silně i na volnoběh pohybuje se na hranici života a smrti, menší vůle v hřebenu ale dá se s tím žít, elektrika celkem ok jen sem urazil o šutr mlhovku.. další info dodám
Tak sem zase sesmolim něco novýho
Tak po čase náká aktualita.. co teď nejezdím tak je čas dělat na motoru takže příde tam 781.136 měl fouklý těsnění pod palicej takže výměna vyčištění motoru sací koš z emka vana taky prostě celá přestavba .. mimoto nový ložiska ve vodním čerpadle + těsnění, nový ložiska v altíku uhlíky a taky vyčištění prostě si s tím hraju :)
Rapid dostal novej motor 120LS plnoprůtok s novejma rozvodama rozdělovačem a celej seřízenej (je na prodej) bohužel při provozu na lpg je to furt málo na převodovku se SP 3,9 takže sem se rozhodnul radikálně a v nejbližší době si převezu 781.136 a tím se to snad vyřeší. Důležitou změnou prošla zadní náprava :) měla Áčka jako prase když byla plná bomba a dva lidi vzadu tahal sem vanu motoru po asfaltu tak sme si řek NE! tudy cesta nevede :) vyhodil sem tlumiče nápravu celou vyklonil co nejvíc dolů vyndal z obou stran pružiny a navařil na ně několik dalších závitů předtím zmačklejch a svařenejch ve svěráku, je to stejný jako silonová podložka. Bohužel sem to trochu neodhadnul a prodloužil to o víc jak 10 cm :) zadek mám sice nakopnutej a o hodně tvrdší ale když mám naložený auto nemám vůbec áčka a to je účel. Už sem s tím najel desítky kilometrů nic nikde neprasklo takže si myslim že to bude fungovat. Do interieru sem si přidělal teploměr oleje a vyhodil popelník místo něj je voltmetr a vypínač na větrák vepředu na chladiči.. to je zatím asi vše až bude něco novýho ozvu se
tak sem hoši přitáh novou kárku není to žádný brko ale orezlá popelnice rapid 130
motor š120 klepe jak svině 5q vlečka čtyřpísty (na jednom brzdiči sem už urval odvzdušňovák) vývozní interiér auto je postavený na papírech š1000MB je dotažený z německa a má opěrky i vzadu. Kastle je asi totálka samá díra. Jediný + že to má novou technickou na dva roky a skoro novej plyn s platností bomby do 2012 takže se budu rozhodovat zda zachránít nebo sešrotovat :) brzo ho nafotim
no tak sem s tím najel včera 400 kilometrů a výsledek, levej přední třmen má zarezlej pístek nejde ven ani kladivem .. hrozně hučí převodovka nebo diferák je to ještě větší bordel než dělá vlastní motor, dvojka synchron vůbec nezná .. motor žere olej jak ďas a klepe silně i na volnoběh pohybuje se na hranici života a smrti, menší vůle v hřebenu ale dá se s tím žít, elektrika celkem ok jen sem urazil o šutr mlhovku.. další info dodám
paja/Rapid - komentáře:
23:48:05
03.12.2007
03.12.2007

koate
Bílej Rapid,tygří potahy nádhera 

21:43:10
27.03.2007
27.03.2007

Targa
-> pajavlk: jo to znám


21:42:09
27.03.2007
27.03.2007

pajavlk
-> Targa: to víš tygří potahy uspávaj 

20:26:39
26.03.2007
26.03.2007

Targa
-> pajavlk: kua vali se ti tam nejaka zdechla kočka voe



22:26:16
28.01.2007
28.01.2007

Targa
-> pajavlk:



20:57:23
28.01.2007
28.01.2007

pajavlk
-> Targa: jj děje včera se mě někdo vysral na kapotu a to mi to stojí pod lampou 

18:05:56
28.01.2007
28.01.2007

Targa
aa koukam že se tu něco začíná dít

19:23:52
01.10.2006
01.10.2006

Targa
ááá další spotřebáček...přeju hodne ujetych Km bez nehod

09:13:54
30.09.2006
30.09.2006

babo6666
ani jedna foto s predu,co sa hambis ako vyzera?
