Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Rapid 1400 zrychlení + jízda
Rapid 1400 zrychlení
Rapid 1400 jízda
Novější videa:
Sprint Želiv:
Želiv 2011 vítězný sprint do 1400ccm.wmv
Zapalování:
Bezkontaktní laditelné zapalování
Laditelné zapalování - software
Se vstřikováním:
28. března 2021
EFI testing
1400Sport Injection
1400Sport Injection dyno run
Rapid 1400 , čas 13.67 , první místo
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
10:46:37 01.07.2014
Eidy
-> Vrba: Ne, jedem nějakým spotřebákem. Kóču bych tam celej den na parkovišti nenechal. Navíc ještě cesta po D1.
10:44:08 01.07.2014
Vrba
-> Eidy: Jedete aspon autama?
10:27:53 01.07.2014
Eidy
-> Luky: Na to bych právě nevsadil, takže jedeme teď.