skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor: 742.136
- vacka 282 -> Urbi
- hlava -> Saky
- karburátory Mikuni z R1
- laditelne zapalování -> Darabos
- zapalovaci lišta Mpi
- svody 4-2-1 Krejčí, výfuk Bery
Převodovka:
- SP 4,5
- stupně dle homologace
- samosvor -> Kalmar
Podvozek:
- přední náprava vyztužená
- tvrdé silentbloky
- stabilizátor průměr 20mm
- přední pružiny 230mm
- tlumiče HP
- chlazené kotouče s 4písty a DS2500
- zadní náprava vyztužená dle L/A specifikace
- podélná ramena s unibaly
- pružiny kyvka a upravené domky
- tlumiče HP racing
- kotouče s 4 pístky
- náboje 4 x 100mm
- hydro. ručka
Kola:
- Two gate wheels 7 x 13“
- pneu Nankang NS-2R 185/60R13
Interiér:
- volant Personal Mirage
- lampička pro spolujezdce
- sedačky OMP RS, držáky sedaček dle FIA
- 3“ pásy OMP
Odkaz na videa: https://www.youtube.com/u ser/havlik/videos?view_as= subscriber
- vacka 282 -> Urbi
- hlava -> Saky
- karburátory Mikuni z R1
- laditelne zapalování -> Darabos
- zapalovaci lišta Mpi
- svody 4-2-1 Krejčí, výfuk Bery
Převodovka:
- SP 4,5
- stupně dle homologace
- samosvor -> Kalmar
Podvozek:
- přední náprava vyztužená
- tvrdé silentbloky
- stabilizátor průměr 20mm
- přední pružiny 230mm
- tlumiče HP
- chlazené kotouče s 4písty a DS2500
- zadní náprava vyztužená dle L/A specifikace
- podélná ramena s unibaly
- pružiny kyvka a upravené domky
- tlumiče HP racing
- kotouče s 4 pístky
- náboje 4 x 100mm
- hydro. ručka
Kola:
- Two gate wheels 7 x 13“
- pneu Nankang NS-2R 185/60R13
Interiér:
- volant Personal Mirage
- lampička pro spolujezdce
- sedačky OMP RS, držáky sedaček dle FIA
- 3“ pásy OMP
Odkaz na videa: https://www.youtube.com/u ser/havlik/videos?view_as= subscriber
havlik/Burák/ Rapid - komentáře:
20:37:48
09.04.2018
09.04.2018

havlik
Tak nějaký progres zase
07:56:56
08.04.2018
08.04.2018

havlik
-> Eidy: no vhledem k tomu že je už příští víkend a ne až 28.4 jak jsem si až do středy myslel tak jo

22:23:17
07.04.2018
07.04.2018

Eidy
-> havlik: Copak copak? Připravuješ na Revival?
17:30:10
07.04.2018
07.04.2018

havlik
Tak sbíhavost byla 5mm zřejmě si to dost sedlo celé, takže jsem dal 0 a uvídíme.
09:24:38
22.11.2017
22.11.2017

Burák
-> Kocvin: Rozdíl je, že 309 při tom vypadá, jak když se jede na nákup a Rapid, jako když jede mistorvství světa v rallycrosse

pimpabu.rajce.idnes.cz/Ra llye_Berounka_revival_2017



pimpabu.rajce.idnes.cz/Ra llye_Berounka_revival_2017
16:22:34
20.11.2017
20.11.2017

Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 20.11.17 08:08:03: Já se kozlíkama dostal jen něco přes půl stupně. Pokud tam má 1°30" tak bych to asi taky nechal a udělal to klidně na nulu a nebo lehce rozbíhavé. Teď jsem to měřil po Mostě a jak si předek pořád sedá, tak jsem to letos jezdil 0,5mm rozbíhavé a auto je i na brzdách klidnější než když bylo sbíhavé.
10:28:05
20.11.2017
20.11.2017

havlik
-> Eidy: jo jo zkusim sbíhavost a uvidí se.
10:27:14
20.11.2017
20.11.2017

Eidy
-> havlik: To už je slušný. Na rally bych to asi nechal. Zkus naladit sbíhavost do nuly.
08:08:03
20.11.2017
20.11.2017

havlik
-> Eidy: nevim kam jsem založil ten papír z geo, ale myslim že to bylo cca 1°30
-> Tuner#2: podle mě na to rally už větší Ačka budou spíš pro zlost.
-> Tuner#2: podle mě na to rally už větší Ačka budou spíš pro zlost.
23:15:52
19.11.2017
19.11.2017

Eidy
-> Tuner#2: To jako určitě. Třeba na mokru bych mohl mít menší áčka, ale na suchu super. Ale kdo to má ale pořád předělávat.
-> havlik: A jaký máš odklony? Podle toho pak naladit sbíhavost, ale klidně bych šel do u štaflí do nuly nebo dokonce trochu od sebe.

-> havlik: A jaký máš odklony? Podle toho pak naladit sbíhavost, ale klidně bych šel do u štaflí do nuly nebo dokonce trochu od sebe.
22:37:14
19.11.2017
19.11.2017

Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 19.11.17 22:17:01: Horním ramenem toho moc nedoženeš.
22:17:01
19.11.2017
19.11.2017

havlik
-> Tuner#2: mam maximální odklon bez upravy nápravnice, dokonce i propilovaný kozlíky trošku.
22:16:19
19.11.2017
19.11.2017

havlik
-> m8rinek: no to může být taky jedna z příčin, ale zase si nemyslím že jedu takovou kudlu. Jako na tý šotolině na pár místech jo, ale na tom asfaltu si myslim, že to nebylo nijak zásadně rychlé a už to nezatáčelo.
22:14:49
19.11.2017
19.11.2017

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 19.11.17 22:01:08: Hodně to změní odklon. Mě se to v dávných dobách na mokru taky hrnulo po čumáku ven a od té doby co tam je větší odklon to zatáčí úplně bez problému.
22:12:46
19.11.2017
19.11.2017

m8rinek
-> havlik: Hele a nezatáčí to taky díky tomu, že to moc přepaluješ? :)))
22:07:42
19.11.2017
19.11.2017

havlik
-> Eidy: se mrkni na nějaké videa, geošku mam myslim 1.5mm sbíhavost. Prostě do táhlých zatáček pohoda ale když jsou vic zavřené tak to jde prostě po čumáku ven, nejvíc to asi bylo znát v Písku.
22:01:08
19.11.2017
19.11.2017

Eidy
-> havlik: Tobě to nezatáčí? Mě se to se svorem točí do zatáček samo. Jakou máš geošku?
21:43:24
19.11.2017
19.11.2017

Kocvin
-> vhml 19.11.17 21:34:50: Jo došlo mi to až po druhém havlíkovo postřehu, že to zatáčení na blátě s lehkým předkem nebude kdovíjaké.. 

21:36:36
19.11.2017
19.11.2017

havlik
-> vhml: asi tak

21:36:06
19.11.2017
19.11.2017

havlik
-> Kocvin: nejsem schopen pomeřit:D při první jízdě jsem byl dlouhý a musel couvat, a při druhé upadly karburátory:) ale překvapivě v tomhle extrémním blátě fungovaly ty předohraby snad i lépe.