-> Tuner#2: no já jsem si myslel,jeslti to neni áčkovej výfuk....
příležitostně se mi prosím optej :-)
taky cena mě zajímá,díky
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Po dlouhé době přemlouvání konečně změna na aktuální popis vozidla
MOTOR ...
Vačka 265 stupňů,snížená hlava a upravené kanálky,T-písty vrtání 77 mm (obsah 1341 ccm),klika+leštěné ojnice felicie,upravenej karburátor (zvětšený a vyleštěný difuzory,přetryskovanej), svody od hlavy 4-1 + komlpetní nové výfukové potrubí pouze se zadnim tlumičem....
Tento popis motoru už je minulost, v současné době je ve vozidle, původní sériový motor, na kterém zůstal pouze ze všech minulých úprav vzduchový filtr KN.
Jinak jsou už jen malé úpravy podvozek tréninkový HP, kola MOMO GTR 7Jx16, sedačky SPARCO Evo + 4bodové pásy Sabelt, volant Victor.
Auto má "libovou" muziku, na které se podílel ve velké míře sám velký Tuner#2, kterému děkuji za vždy kvalitní nastavení, vzhledem k tomu s čím musel pracovat.
Takže tady jsou nějaké info k té muzice pro rok 2006 ...:
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16 cm : DRAGSTER DSC 642
Zadní oválné třípásmové repro 6*9 : DRAGSTER DC 903
Subwoofer repro 38 cm : DRAGSTER DWE 156
Zesilovač čtyřkanálový na přední + zadní repro : MAC AUDIO 3000
Zesilovač dvoukanálový do můstku na subwoofer : MAC AUDIO 2000
Kapacitor : ZEALUM 1 F
A kompletní kabeláž od firmy BASIC
To byla první zástavba a pár pokusů v soutěži EMMA, jelikož tato soutěž se stala mojí drogou a muselo se jít o pořádný kus dál přišla dost velká změna pro rok 2007, kdy se již v soutěži EMMA dokázalo s autem dostat až do finále MČR a zde dosáhnout 2. místa v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 682
Zadní komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 642
Subwoofer 38 cm : CARPOWER Sonic
Čtyřkanálový zesilovač na přední a zadní repro : CRUNCH V4200
Monoblok na subwoofer : CRUNCH V1800
Kapacitor : ZEALUM ZPC-1F 19
Kabeláž : ZEALUM
Dále bylo provedeno kompletní vytlumení auta na co bylo použito plátů SIKADAMP 630 a fólií AMS-Tecsound
Na rok 2008 byla opět udělána nějaká změna v některých komponentech, ale jelikož konkurence také nespala, tak jsem se opět dostal do finále MČR EMMA, kde jsem obsadil 3.místo v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer.
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 682
Subwoofer 38 cm : CARPOWER Sonic
Čtyřkanálový zesilovač na přední : CRUNCH V4200
Monoblok na subwoofer : SINUS LIVE SL-A 3000
Kapacitor : ZEALUM ZPC-1F 19
Kabeláž : ZEALUM
Dále bylo provedeno kompletní vytlumení auta na co bylo použito plátů SIKADAMP 630 a fólií AMS-Tecsound
Pro rok 2009, zůstala hi-fi komplet beze změn, do finále MČR EMMA, které proběhne 26.10.2009 v Brně, jsem se i pro letošní rok probojoval, ale na žádný velký výsledek to nevidím, jelikož konkurence je hodně hodně veliká
V roce 2010 zůstala hi-fi zástavba komplet beze změn, po odjetí nějakých soutěží to na konci sezony po sečtení výsledků opět stačilo na účast ve finále MČR EMMA, které se konalo dne 25.9.2010 na autosalonu Brno, kde po poslední soutěži roku jsem obsadil 3.místo v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer.
Pro rok 2011 oznámila EMMA v ČR pauza a tak nebyla žádná motivace auto předělávat a skoro celou sezonu stálo v garáži, ale rozjela se soutěž nová EASCA, kterou jsem chtěl aspoň jednou zkusit s tou již 4 roky starou zástavbou, tak jsem vyrazil na Tuning Extreme Show XIII.- Pribram, kde jsem v kategorii dbL Maxi skončil na 1.místě.
Kompletní průběh mé činnosti v soutěži EMMA, včetně umístění a dostažených hodnot při měření jsou k vidění na www.emmanet.cz
Nějaké výsledky ze soutěží ESCA zde : www.easca.de/community/in dex.php?page=Board...
Děkuji všem kdo pomáhal se stavbou vozidla, nejvíce Tunerovi#2, za vždy kvalitní nastavení hi-fi a velké rady a TUNEROVI, který mně do soutěží EMMA přivedl a poté mně zde zanechal a sám již nesoutěží.
Plánuje se výměna zesilovačů a možná ještě něčeho......:-)
MOTOR ...
Vačka 265 stupňů,snížená hlava a upravené kanálky,T-písty vrtání 77 mm (obsah 1341 ccm),klika+leštěné ojnice felicie,upravenej karburátor (zvětšený a vyleštěný difuzory,přetryskovanej), svody od hlavy 4-1 + komlpetní nové výfukové potrubí pouze se zadnim tlumičem....
Tento popis motoru už je minulost, v současné době je ve vozidle, původní sériový motor, na kterém zůstal pouze ze všech minulých úprav vzduchový filtr KN.
Jinak jsou už jen malé úpravy podvozek tréninkový HP, kola MOMO GTR 7Jx16, sedačky SPARCO Evo + 4bodové pásy Sabelt, volant Victor.
Auto má "libovou" muziku, na které se podílel ve velké míře sám velký Tuner#2, kterému děkuji za vždy kvalitní nastavení, vzhledem k tomu s čím musel pracovat.
Takže tady jsou nějaké info k té muzice pro rok 2006 ...:
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16 cm : DRAGSTER DSC 642
Zadní oválné třípásmové repro 6*9 : DRAGSTER DC 903
Subwoofer repro 38 cm : DRAGSTER DWE 156
Zesilovač čtyřkanálový na přední + zadní repro : MAC AUDIO 3000
Zesilovač dvoukanálový do můstku na subwoofer : MAC AUDIO 2000
Kapacitor : ZEALUM 1 F
A kompletní kabeláž od firmy BASIC
To byla první zástavba a pár pokusů v soutěži EMMA, jelikož tato soutěž se stala mojí drogou a muselo se jít o pořádný kus dál přišla dost velká změna pro rok 2007, kdy se již v soutěži EMMA dokázalo s autem dostat až do finále MČR a zde dosáhnout 2. místa v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 682
Zadní komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 642
Subwoofer 38 cm : CARPOWER Sonic
Čtyřkanálový zesilovač na přední a zadní repro : CRUNCH V4200
Monoblok na subwoofer : CRUNCH V1800
Kapacitor : ZEALUM ZPC-1F 19
Kabeláž : ZEALUM
Dále bylo provedeno kompletní vytlumení auta na co bylo použito plátů SIKADAMP 630 a fólií AMS-Tecsound
Na rok 2008 byla opět udělána nějaká změna v některých komponentech, ale jelikož konkurence také nespala, tak jsem se opět dostal do finále MČR EMMA, kde jsem obsadil 3.místo v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer.
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 682
Subwoofer 38 cm : CARPOWER Sonic
Čtyřkanálový zesilovač na přední : CRUNCH V4200
Monoblok na subwoofer : SINUS LIVE SL-A 3000
Kapacitor : ZEALUM ZPC-1F 19
Kabeláž : ZEALUM
Dále bylo provedeno kompletní vytlumení auta na co bylo použito plátů SIKADAMP 630 a fólií AMS-Tecsound
Pro rok 2009, zůstala hi-fi komplet beze změn, do finále MČR EMMA, které proběhne 26.10.2009 v Brně, jsem se i pro letošní rok probojoval, ale na žádný velký výsledek to nevidím, jelikož konkurence je hodně hodně veliká
V roce 2010 zůstala hi-fi zástavba komplet beze změn, po odjetí nějakých soutěží to na konci sezony po sečtení výsledků opět stačilo na účast ve finále MČR EMMA, které se konalo dne 25.9.2010 na autosalonu Brno, kde po poslední soutěži roku jsem obsadil 3.místo v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer.
Pro rok 2011 oznámila EMMA v ČR pauza a tak nebyla žádná motivace auto předělávat a skoro celou sezonu stálo v garáži, ale rozjela se soutěž nová EASCA, kterou jsem chtěl aspoň jednou zkusit s tou již 4 roky starou zástavbou, tak jsem vyrazil na Tuning Extreme Show XIII.- Pribram, kde jsem v kategorii dbL Maxi skončil na 1.místě.
Kompletní průběh mé činnosti v soutěži EMMA, včetně umístění a dostažených hodnot při měření jsou k vidění na www.emmanet.cz
Nějaké výsledky ze soutěží ESCA zde : www.easca.de/community/in dex.php?page=Board...
Děkuji všem kdo pomáhal se stavbou vozidla, nejvíce Tunerovi#2, za vždy kvalitní nastavení hi-fi a velké rady a TUNEROVI, který mně do soutěží EMMA přivedl a poté mně zde zanechal a sám již nesoutěží.
Plánuje se výměna zesilovačů a možná ještě něčeho......:-)
Dragster/ Faker - komentáře:
11:07:42
27.12.2006
27.12.2006

Max
18:21:04
26.12.2006
26.12.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Max: Tak to přesně nevím. Vím jen, že na srazu tvrdí, že je to koplet podle Áčkových plánků, ale dky tomu, že se o Favority moc nezajímám, tak přesně nevím. Jinak mu to dělali tuším tady v Rokycanech a jako "plánek" měli svody od Hriciny.
17:36:12
24.12.2006
24.12.2006

Max
-> Tuner#2: hele co je na tom za výfuk ? řekl bych že je nerezovej...
Na svody jsem koukal... má tam středovej tlumič,nebo až koncovej ? kdo to dělal ? díky
Na svody jsem koukal... má tam středovej tlumič,nebo až koncovej ? kdo to dělal ? díky
00:23:44
30.11.2006
30.11.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Fire: Seadčky něco kolem 11.000 za kus a pásy kolem 3.000,- taky za kus.
20:32:57
29.11.2006
29.11.2006

Max
ty kola sou bomba...má je taky kluk na oktávce a tam se mi tolik nelíbí

15:39:37
29.11.2006
29.11.2006

Fire
-> TUNER: na kolik vysly ty sedáky + pásy ? moc krasne formík


12:01:33
19.11.2006
19.11.2006

Max
-> Tuner#2: jasný....mimo jiný...tvoji káru bych taky rád viděl....nejlíp in action na sprintech

09:43:25
19.11.2006
19.11.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Max: To byl JOKE
Taky jsem chtěl přes léto object pár známých a nějak to nevyšlo


09:31:20
19.11.2006
19.11.2006

Max
-> Tuner#2: nene...mluvím s tebou
No pořád jsem nějak ve skluzu....problém je že neumim řikat ne...pak naslibuju hory doly a podle toho to vypadá.
I Jiřikovi slibuju návštěvu přes půl roku...

I Jiřikovi slibuju návštěvu přes půl roku...

23:48:16
18.11.2006
18.11.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Max: Už jsem mysle, že se mnou nemluvíš
To chápu, taky pořád nesíhám to co bych chtěl.


To chápu, taky pořád nesíhám to co bych chtěl.
19:57:34
17.11.2006
17.11.2006

Max
-> Tuner#2: koukám že s několika měsíčním zpožděním....nebyl jsem. Tenhle formánek se mi líbí moc...ale vzhledem k tomu,že mám pořád nějak moc práce a akcí najednou,tak jsem letos nebyl ani na jednom srazu

09:20:36
17.11.2006
17.11.2006

Bohyn
Moc pěknej forman ale ty kola teda to je náádhera a muzika

18:15:11
04.07.2006
04.07.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Max: Tak jak se Ti líbil - nebo jsi nakonec nebyl?
15:12:48
26.06.2006
26.06.2006

Max
-> TUNER: no já taky ještě nevim jestli pojedu...ale snad joooo
12:55:09
26.06.2006
26.06.2006

TUNER
-> Max: Tak na sraz virtu by měl TYGR dorazit.
Ale nepojede s náma v pátek,ale přijede až na sobotu...
Ale nepojede s náma v pátek,ale přijede až na sobotu...

12:47:49
26.06.2006
26.06.2006

RomanT
mmmmm krasnej Silver!!!!
21:48:15
14.05.2006
14.05.2006

Max
-> TUNER: no před státnicema asi nikam nepojedu....
ale na sraz virtu bych rád. tak ho přemluv :-)
ale na sraz virtu bych rád. tak ho přemluv :-)
19:51:18
14.05.2006
14.05.2006

twimpi1
-> TUNER: Pěkná kapota a i forman

18:17:54
11.05.2006
11.05.2006

Skoda RBK - zrušená registrace
Fakt pekny formik, som rad ze si tam nenapchal pristrojovku z filcky.
21:55:06
09.05.2006
09.05.2006

TUNER
-> Max: Doksy asi nepojede,ale měl by ject 10.6. do Loun,jestli mu to vyjde.A pokusim se ho ukecat i na sraz Virtu...
