
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA FAVORIT 136L
rok výroby: 1990
MOTOR:
-obsah: 1289
-výkon: 46kw/ 5000ot/min
-přímé sání
-startér Felície
-sportovní výfukové potrubí LAITYNG
-poslední díl výfuku WM Sport
PODVOZEK:
-sportovní pružiny JOM -40mm
-tlumiče Felície
-přední přeplňované
-zadní pick-up
-rozpěrná tyč
KAROSERIE:
-lakování modrá Fiat
-zamračená kapota
-zavařené zadní kliky
-kryt mezi zadními světly
-přední nárazník NUCLEAR
-zadní nárazník ELLRI
-zpětná zrcátka MK kosa
INTERIER:
-palubní deska Felicie
-sportovní stavitelné sedačky JACKY autosport
-a mnoho různých doplňku
HUDBA:
-rádio RIPSPEED DVD-733B 4x50W
-LCD RIPSPEED SCR-700
-přední CRUNCH MXB 5.2C
-zadní CRUNCH MXB 693
-subwoofer CRUNCH MXB124
-zesilovač TX-1000
rok výroby: 1990
MOTOR:
-obsah: 1289
-výkon: 46kw/ 5000ot/min
-přímé sání
-startér Felície
-sportovní výfukové potrubí LAITYNG
-poslední díl výfuku WM Sport
PODVOZEK:
-sportovní pružiny JOM -40mm
-tlumiče Felície
-přední přeplňované
-zadní pick-up
-rozpěrná tyč
KAROSERIE:
-lakování modrá Fiat
-zamračená kapota
-zavařené zadní kliky
-kryt mezi zadními světly
-přední nárazník NUCLEAR
-zadní nárazník ELLRI
-zpětná zrcátka MK kosa
INTERIER:
-palubní deska Felicie
-sportovní stavitelné sedačky JACKY autosport
-a mnoho různých doplňku
HUDBA:
-rádio RIPSPEED DVD-733B 4x50W
-LCD RIPSPEED SCR-700
-přední CRUNCH MXB 5.2C
-zadní CRUNCH MXB 693
-subwoofer CRUNCH MXB124
-zesilovač TX-1000
Josh - komentáře:
Rooney_ diky

Musim říct, že i když Fáva moc nemusim, tak tehle je luxusní, moc pěkná práce, nepřeplácané kravinama, fakt pěkné 

diky, ale jsou ponicene
a co? mas je?

-> josh: ahoj pane, nechtěl bys nové sedačky? Mrkni na www.aukro.cz/item79900219
8_sportovni_sedacky_modro_
cerne.html
Děkuji moc. Něco podobného jsem měl na autě taky. Bylo to ale samodomo, nešlo to pořádně utěsnit. Tak jsem to sundal a koupím origo. Ale jezdilo to lépe.
Jsem se chtěl prosím ještě zeptat. Ten sportovní výfuk od Laytin je myšlen ten bez prostředního tlumiče? Díky
diky diky

drsny stroj

-> josh: krása.
-> josh: super :) ...pekne to vyzera :)
-> josh: Sluší mu to 

lak je dobry, jenom priprava laku stoji za prd, takze to pujde asi znova na lak. Barva zustane stejna.
Přelakovat celé auto znovu? To jako na jinou barvu, nebo jen obnovit laku lesk? A jinak s tou elektrikou, to byl jen můj osobní názor, neříkám aby jste se hned hrnul předělávat každou ptákovinu.
-> josh: jj jak psal OndraKrupi-TenČtvrtý je to vybroušený z origo skel (domácí experiment
)

varok: dik za chvalu. kontakty se mi taky nelibi, ale uricite je ted v brzke dobe predelavat nebudu...na rade jsou predni svetla, pak motor, dodelat interier a znova nalakovat cele auto

Zdravím, už vím, pořád jsem si nemohl vzpomnět, odkud vás znám. Pracujete na přířezu dřeva v OBI. Už jsem to tady myslím psal, ale příspěvek jsem omylem vymazal. Jen ta elektrika k 5. dveřím není moc pěkná po staru. Myslím ty škaredé kontakty. Když tam je interiér z feldy, dal bych to přes husí krk, po novému. Ale jinak moc pěkné fávo. Fandím vám při dalších úpravách.
pokažde jinde chvili šumbark ... pak albrechtice a ted horni sucha ... ale ja po dnešku dojezdil :-( start cil v těrlicku byl muj :-(
-> josh: Ahoj, jo jsou to diademovky, taky jsme to chtěl udělat jen černý, svítí to je to vidět ale bal jsme se kvuli nehodě toto už je velkej zásach do blinkru a někdo by to mohl nahrát na to že mě neviděl a byl by s toho velkej průser a problémy
. A tak jsem to takto udělal a myslím sei zě to není špatný.

