Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
-> Bedřich: Vyvažují se normálně. Jsou to furt jen kola
12:21:12 14.12.2008
Bedřich - zrušená registrace
-> Zazaa: Jako nepřekvapilo by mne to,jen v dnešní době jsou třeba nové disky a gumy na motokary už vyvážené z výroby,nebo spíše hazivost je v normě,a v sedmdesátých letech byly disky a gumy na Nascar už z výroby vyvážené...proto jsem se ptal.