skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T: natírej to celý darebo :D
m8rinek : takze radsi origo?

-> T: tot otazka nekdo nic nekdo neco, ja bych tohle moc nerozebiral..o naporaku se ve stanovach skodovky nic nepise tak radsi nerypat do vosiho hnizda

m8rinek : no jeste uvidim :-) co mylsis co budou prislusniny VB rikat na naporak?

-> T: jasli to chces davat do zadu sežeň eRkovej zas tak málo jich není
m8rinek : no jen to ze ho nemam vis :-D mam z toho predku ze 120 a bud ho nechat ve predu a nebo ho zkusim dat dozadu abych mel predek cistej bez dir :-)
-> T: tu s120LS uchladi origo medenej chladic s mechanickou vrtuli tak co resis za koksoviny

m8rinek : ten chaldic? no uchladi to? zbytek bneres,ja ho tam dostanu :-) m,ylůsis ze to uchladi vzadu?

-> T: se nevleze

m8rinek : nojo to vypada ze neni,,,predek je dobrej ale zadek
a zlabky :-(
tak nadrz je omrsk aleasi ji stejen sundam sakra
a ten chladic.....by asi nestacil ze 120 dat dozadu co?

tak nadrz je omrsk aleasi ji stejen sundam sakra


aaa k nádrži :o) to je boj, to musí jít správně dolů stabilizátor, pak náprava, pak jde vyndat plech pod nádrž a až pak nádrž, mě se povedlo povolit plech pod nádrž a vydefornomovat ho pryč (dával jsem novej), ale z5 bych to dávat s nápravou nechtěl, ono i s nápravou mimo auto to byla síla, takže hooodně zdaru

zas tak moc schruplý to nemáš, jen hezky vař a než chladič ze 120 v předu ro taděj měďák v zadu a nebo dopředu ala 130rs ale to už je jinej level

jerrom : ale stejne premylsim ze bych dal ten chladic dozadu

-> T: aha
jerrom : to je od naporaku tazena dozadu voda....

spyker : rikal sjem si ze to auto nechci jenom na rok a delat to za dva roky znova je blbost tak to udelam jak to nejlip pujde

-> T: ahoj, chci se zeptat, co to vede za tu hadici, tady podél podběhu...skoda.stable.cz/cz/index.
php?id=4&i...
ještě jsem se s tím u eRka nesetkal
ještě jsem se s tím u eRka nesetkal

koukám že jsi se do toho vrhnul... tak ať ti to vydrží ... já zatím takovou odvahu nemám

Fifa : vevnitř naštěsti neni asfalt
Stepan :super,moc děkuji za radu,to ej to co sjem potřeboval
jinak ten týbek byl takovej asfaltovej mág ze to je i na nápravách a to vypada že dam radsi nový než to sundavat a nevim jestli by mi to opiskovyli :-(
Tuneman2/Fávo : to jenom vypádá hezky,nechtěj ho vidět blíž
bejt tak hezký jak ríkas tak se s nim nedelam

Stepan :super,moc děkuji za radu,to ej to co sjem potřeboval

Tuneman2/Fávo : to jenom vypádá hezky,nechtěj ho vidět blíž


-> T: Takovy pěkny erko, proč ho nenecháš jak je?:-)..akorát ta podlaha je fakt teda humus:-(..jak toto nekdo muže udelat...