T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

23:00:49
02.08.2007
petřík
-> T: natírej to celý darebo :D
17:04:14
31.07.2007
m8rinek : takze radsi origo? 4
22:55:55
30.07.2007
m8rinek
-> T: tot otazka nekdo nic nekdo neco, ja bych tohle moc nerozebiral..o naporaku se ve stanovach skodovky nic nepise tak radsi nerypat do vosiho hnizda 1
20:28:56
30.07.2007
m8rinek : no jeste uvidim :-) co mylsis co budou prislusniny VB rikat na naporak? 8
11:43:25
30.07.2007
m8rinek
-> T: jasli to chces davat do zadu sežeň eRkovej zas tak málo jich není
18:51:41
27.07.2007
m8rinek : no jen to ze ho nemam vis :-D mam z toho predku ze 120 a bud ho nechat ve predu a nebo ho zkusim dat dozadu abych mel predek cistej bez dir :-)
18:55:50
26.07.2007
m8rinek
-> T: tu s120LS uchladi origo medenej chladic s mechanickou vrtuli tak co resis za koksoviny1
14:45:04
26.07.2007
m8rinek : ten chaldic? no uchladi to? zbytek bneres,ja ho tam dostanu :-) m,ylůsis ze to uchladi vzadu? 8
01:18:51
26.07.2007
m8rinek
-> T: se nevleze4
20:37:21
25.07.2007
m8rinek : nojo to vypada ze neni,,,predek je dobrej ale zadek 8 a zlabky :-(

tak nadrz je omrsk aleasi ji stejen sundam sakra 3 a ten chladic.....by asi nestacil ze 120 dat dozadu co? 8
18:14:27
18.07.2007
m8rinek
aaa k nádrži :o) to je boj, to musí jít správně dolů stabilizátor, pak náprava, pak jde vyndat plech pod nádrž a až pak nádrž, mě se povedlo povolit plech pod nádrž a vydefornomovat ho pryč (dával jsem novej), ale z5 bych to dávat s nápravou nechtěl, ono i s nápravou mimo auto to byla síla, takže hooodně zdaru1
18:09:27
18.07.2007
m8rinek
zas tak moc schruplý to nemáš, jen hezky vař a než chladič ze 120 v předu ro taděj měďák v zadu a nebo dopředu ala 130rs ale to už je jinej level4
21:21:40
15.07.2007
jerrom : ale stejne premylsim ze bych dal ten chladic dozadu 8
15:07:00
12.07.2007
jerrom
-> T: aha
13:21:06
12.07.2007
jerrom : to je od naporaku tazena dozadu voda....4
13:20:44
12.07.2007
spyker : rikal sjem si ze to auto nechci jenom na rok a delat to za dva roky znova je blbost tak to udelam jak to nejlip pujde 4
06:58:13
12.07.2007
jerrom
-> T: ahoj, chci se zeptat, co to vede za tu hadici, tady podél podběhu...skoda.stable.cz/cz/index. php?id=4&i...

ještě jsem se s tím u eRka nesetkal9
19:41:15
11.07.2007
spyker
koukám že jsi se do toho vrhnul... tak ať ti to vydrží ... já zatím takovou odvahu nemám8
13:36:19
17.06.2007
Fifa : vevnitř naštěsti neni asfalt 4

Stepan :super,moc děkuji za radu,to ej to co sjem potřeboval 4jinak ten týbek byl takovej asfaltovej mág ze to je i na nápravách a to vypada že dam radsi nový než to sundavat a nevim jestli by mi to opiskovyli :-(

Tuneman2/Fávo : to jenom vypádá hezky,nechtěj ho vidět blíž 8 bejt tak hezký jak ríkas tak se s nim nedelam 8
17:49:08
16.06.2007
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> T: Takovy pěkny erko, proč ho nenecháš jak je?:-)..akorát ta podlaha je fakt teda humus:-(..jak toto nekdo muže udelat...
Extreme Tyres