
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
13:22:58
14.08.2009
14.08.2009

venni
-> T: koukám další invalida,taky mám ted pořezaný a vykloubený prsty a s dlahou toho na autě moc neudělám.Je to k naštvání,měsíc doma a nehrábnout na auto když se člověk tak pekelně nudí.tak at jsi brzo zdráv pane 

16:27:18
13.08.2009
13.08.2009

T
-> Tuner#2: : v tom máš pravdu
ale jak jistě sám víš jaký to poprvé se svézt tak útěcha to neni

ale je fakt že pro ty mouchy co tam budou jeto dobře
ale jak jistě sám víš jaký to poprvé se svézt tak útěcha to neni

ale je fakt že pro ty mouchy co tam budou jeto dobře

14:38:54
13.08.2009
13.08.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Auto neuteče, alespoň přes zimu doladíš mouchy a vyjedeš v plné parádě. Tak ať to dobře srůstá.

08:41:01
13.08.2009
13.08.2009

T
-> Eidy: : nojo sportem ku trvalé invaliditě :-( fotbal no...vcera jsem to dostal na 5 tydnu a pak rehábko,takže budu rád když se dostanu na auto v říjnu :-(
těšil jsem se do Doks a nic :-(
těšil jsem se do Doks a nic :-(
08:14:55
13.08.2009
13.08.2009

Eidy
-> T: Tak to se ti ten "tuning" moc nepovedl. Sis trénoval snížení podvozku na sobě? Cos dělal? Sportoval?
Ať ti to rychle sroste.
Ať ti to rychle sroste.

12:06:32
02.08.2009
02.08.2009

T
-> Tuner#2: : má to mouchy..ale děkuju :-) a ty mouchy se budu snažit dodělat v zimě,letos bych rád vyjel :-)
23:07:47
01.08.2009
01.08.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Hezky se to rýsuje, pěkná práce.
19:43:57
01.08.2009
01.08.2009

T
19:40:59
01.08.2009
01.08.2009

T
uz aby tam byly :-)
19:39:58
01.08.2009
01.08.2009

T
kompletní dveře...oboje...jen to stahovani no :-/
15:08:11
29.07.2009
29.07.2009

T
zase kousek hotov....
15:07:06
29.07.2009
29.07.2009

T
vyzvednul od soustružníka...ale je na tom ještě práce....
14:58:16
29.07.2009
29.07.2009

T
-> Tomo: : dekuji :-) jde,nejde no...potrebuju pomoct :-D
13:07:21
29.07.2009
29.07.2009

Tomo - zrušená registrace
-> T: coraz lepsie to vypada
cim to je ?
ide ti to dobre len tak dalej

cim to je ?
ide ti to dobre len tak dalej

11:04:25
29.07.2009
29.07.2009

T
trošku zase něco....
21:12:55
21.07.2009
21.07.2009

Vitek
-> T: schanim schanim
21:04:20
21.07.2009
21.07.2009

T
-> Vitek: : tak sháněj :-)
jinak koukni sem.... skoda-virt.cz/cz/.../8779 2-hudba-erko
jinak koukni sem.... skoda-virt.cz/cz/.../8779 2-hudba-erko
09:03:51
21.07.2009
21.07.2009

Tomo - zrušená registrace
T 19.07.09 20:35:08 napsal:
→ Tomo: : tak jako zadní :-)nejak som zabudol ze mas zadne uz :) a v ciernej

→ Tomo: : tak jako zadní :-)nejak som zabudol ze mas zadne uz :) a v ciernej

22:03:27
20.07.2009
20.07.2009

Vitek
-> T: pěkně jedeš,hod foto jak jsi pořešil to radio
já chci taky chromový budíky
já chci taky chromový budíky

21:08:26
20.07.2009
20.07.2009

T
a jeste ze vcera, cimz dekuji pritulce za spolupraci :-)
máme druhé dveře... :-)
máme druhé dveře... :-)
T/Éro

