
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:54:43
30.03.2010
30.03.2010

T
nevšímejte si detailu....

20:47:02
30.03.2010
30.03.2010

T
tak jsem zase pokročil.....myslete si co chcete,ale vim,že jsem blázen a měl jsem to radši někde vyříznout,ale co....zase trocha toho lamonovani bude no.....jinak co rikate? to by melo stacit takhle ne?
15:06:02
28.03.2010
28.03.2010

T
-> Eidy: : no jsem koukal a je to tak říkáš no
ale pokud neseženu do té doby,než to bude připravený, tak bude muset zatím stačit tenhle 
ale pokud neseženu do té doby,než to bude připravený, tak bude muset zatím stačit tenhle 
14:01:36
28.03.2010
28.03.2010

Eidy
-> Eidy: Na funkci to nemá vliv, ale kvůli motání hadic. Takhle je to na pikaču, se na to podívej.
13:31:17
28.03.2010
28.03.2010

T
-> jerrom: : na dobrý slovo
to všechno musim udělat,včera jsem ho tam jen zkoušel pasovat a dneska dodělal to spodní uchycení a zítra až koupim pryskyřici, tak udělam držák vlevo...a pak dál a dál 
-> Eidy: : proč? že bych to tam nedostal ty hadice, nebo kvůli funkčnosti?
to všechno musim udělat,včera jsem ho tam jen zkoušel pasovat a dneska dodělal to spodní uchycení a zítra až koupim pryskyřici, tak udělam držák vlevo...a pak dál a dál 
-> Eidy: : proč? že bych to tam nedostal ty hadice, nebo kvůli funkčnosti?

11:42:12
28.03.2010
28.03.2010

Eidy
-> T: Ještě potřebuješ jinej domek termostatu 

10:11:41
28.03.2010
28.03.2010

jerrom
-> T: jak ti tam vlastně ten chladič drží, když tam nic nemáš? nebo levý držák na podběhu zůstal? nějak ho na fotce nevidím...
18:56:59
27.03.2010
27.03.2010

T
a přijde to na tohle....

18:56:17
27.03.2010
27.03.2010

T
no a tohle je nákup z pátku....zinkovna - 10kč 

18:54:46
27.03.2010
27.03.2010

T
no,ale už se to začíná plnit...mít doma,vše co potřebuju...což v neděli neseženu
tak jsem to opravdu dal za víkend,jak tu někdo řekl...že?

tak jsem to opravdu dal za víkend,jak tu někdo řekl...že?

18:53:18
27.03.2010
27.03.2010

T
a tady ta slavná prázdnota 

18:52:00
27.03.2010
27.03.2010

T
tak jsem se do toho pustil.....tam to byl porod a ven za 10 minut 
ještě tu na foto chybí chladič...

ještě tu na foto chybí chladič...
17:54:35
24.03.2010
24.03.2010

T
-> mgbiker: : už je to zaslepeno, dík 
jinak carbon mam jestě zbytky z dřívějška...na dlouhý povídání
ale jinak se to dá koupit na netu,když budeš něco potřebovat,doporučim ti stránky 

jinak carbon mam jestě zbytky z dřívějška...na dlouhý povídání
ale jinak se to dá koupit na netu,když budeš něco potřebovat,doporučim ti stránky 
21:06:39
23.03.2010
23.03.2010

mgbiker
-> T: krasne, odkial beries ten karbon? kolko to stoji? inak ten otvor ma filtri co ti ostal po hadici zaslep
21:00:28
23.03.2010
23.03.2010

T
a sedačky
jen je jedna už dlouho v prachu,až vše vyčistim a vyluxuju,tak to bude lepší 
jen je jedna už dlouho v prachu,až vše vyčistim a vyluxuju,tak to bude lepší 
20:59:14
23.03.2010
23.03.2010

T
.
20:57:53
23.03.2010
23.03.2010

T
tak koberce i na druhé straně...jen vyluxovat:-D
volant na svém místě.....není zasetak moc povedenej,ale je prozatimní...a tímto děkuji Eidymu zapotah na volant
a sedačka je i druhá :-) ale jen napůl...jsem zapoměl doma druhou stranu pojezdů , takze asi zítra...
volant na svém místě.....není zasetak moc povedenej,ale je prozatimní...a tímto děkuji Eidymu zapotah na volant

a sedačka je i druhá :-) ale jen napůl...jsem zapoměl doma druhou stranu pojezdů , takze asi zítra...
18:24:04
19.03.2010
19.03.2010

T
konečně koberce a sedačka...zas něco jiného než carbon 
snad zítra druhá strana...

snad zítra druhá strana...
18:20:53
19.03.2010
19.03.2010

T
-> Eidy: : no to nevim,vyzkoušíme a uvidíme


23:42:03
18.03.2010
18.03.2010

Eidy
-> T: pěkné. A nepovolí to teplem? Epoxy 1200 moc nevydrží.
T/Éro

