T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:39:28
07.04.2010
Fifa
-> T: Máš to pěkný. Carbonováním bysis skoro mohl slušně přivydělávat.
Ještě by to chtělo erkový svody a výfuk, abys měl kolem chladiče víc místa. Práce celkově pěkná, je vidět že tomu dáváš spoustu času.
20:31:32
07.04.2010
T
a konečně zase jedna venkovní....všechno jen z mobilu,ale přeci...jezdim a jezdim,abych testoval a testoval a vychytával mouchy...to bude zase témat s problémem 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 07.04.2010 20:31:32
20:30:14
07.04.2010
T
tady je to hůř vidět oč jde,ale zese co by mělo být vidět na stěně, že 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 07.04.2010 20:30:14
20:29:06
07.04.2010
T
fotky z mobilu,ale myslim, že je vše poznat...ikdyž hůř 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 07.04.2010 20:29:06
20:28:19
07.04.2010
T
tak je to tam....postup prací lehce....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 07.04.2010 20:28:19
11:05:52
31.03.2010
T
-> Eidy: : no kéž by to tak chladilo....4 3 už mam nervy,jak se to bude chovat jestli to bude konečně chladit 8
01:49:01
31.03.2010
Eidy
Do mezery naskládáš lahváče, oni se za jízdy průvanem vychladí a na srazu můžeš kalit orosený pivčáky 3
21:44:02
30.03.2010
T
-> Pavel P..: : super 4
20:59:55
30.03.2010
Pavel P..
-> T: nějak nebyl čas a večer jsem ho už nechtěl otravovat... zejtra zavolám a domluvim se s nim, pokud to pujde, na víkend.
20:57:43
30.03.2010
T
-> Pavel P..: : hahaha 3
hele ty staropramene.volal už jsi na ten vozík? 4
20:57:14
30.03.2010
T
a psoledni...tak co? to sna staci ne? 4
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 30.03.2010 20:57:14
20:56:29
30.03.2010
T
všechny díry přijdou utěsnit samozřejmě...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 30.03.2010 20:56:29
20:55:35
30.03.2010
Pavel P..
na ja, Staropramen, tak to bude chladit dobře3 2
20:55:27
30.03.2010
T
20:54:43
30.03.2010
T
nevšímejte si detailu....3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 30.03.2010 20:54:43
20:47:02
30.03.2010
T
tak jsem zase pokročil.....myslete si co chcete,ale vim,že jsem blázen a měl jsem to radši někde vyříznout,ale co....zase trocha toho lamonovani bude no.....jinak co rikate? to by melo stacit takhle ne?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 30.03.2010 20:47:02
15:06:02
28.03.2010
T
-> Eidy: : no jsem koukal a je to tak říkáš no 3 ale pokud neseženu do té doby,než to bude připravený, tak bude muset zatím stačit tenhle 8
14:01:36
28.03.2010
Eidy
-> Eidy: Na funkci to nemá vliv, ale kvůli motání hadic. Takhle je to na pikaču, se na to podívej.
13:31:17
28.03.2010
T
-> jerrom: : na dobrý slovo 3 to všechno musim udělat,včera jsem ho tam jen zkoušel pasovat a dneska dodělal to spodní uchycení a zítra až koupim pryskyřici, tak udělam držák vlevo...a pak dál a dál 3

-> Eidy: : proč? že bych to tam nedostal ty hadice, nebo kvůli funkčnosti? 131
11:42:12
28.03.2010
Eidy
-> T: Ještě potřebuješ jinej domek termostatu 4
Extreme Tyres