T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

18:45:24
26.05.2010
T
-> m8rinek: : pak je všechno v pořádku 4 váha i funkce4
17:48:02
26.05.2010
m8rinek
-> T: lízátko svoji funkci jistě má, aneb čim míň vzduchu pod autem, tim líp...
11:01:00
26.05.2010
T
-> m8rinek: . no nějaký gram to ušetří,ale kdyby mi šlo o váhu, tak tam nedávam žádný lízo 3
22:09:40
25.05.2010
m8rinek
-> havlik: si rikam, ze by to bylo nejak malo :D
21:18:35
25.05.2010
havlik
-> m8rinek: ses posunutej o desetinou čárku
21:16:52
25.05.2010
m8rinek
-> T: to má origo lízo jen 100g? :oO Jinak úspora skoro jak když vyměníš starter :D.
19:16:00
25.05.2010
T
a tohle je to s těma dírama...je asi o4 cm delší
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 25.05.2010 19:16:00
19:14:48
25.05.2010
T
to ,co sjem dělal já.....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 25.05.2010 19:14:48
19:09:46
25.05.2010
T
-> jerrom: . mě to tak navnadilo ta tvoje otázka,že jsem to fakt udělal 3 131

takže tohle je originál...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 25.05.2010 19:09:46
12:50:46
25.05.2010
T
-> jerrom: : no moc to neváží,ale pro zajímavost zvážim 4

-> Tuner#2: : jak už jsm psal...ještě je na tom moc práce,ale dík 4
10:52:12
25.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 24.05.10 16:16:07: Pecka 9
07:32:25
25.05.2010
jerrom
-> T: a jakej je váhovej rozdíl? ... tady každej všechno váží... 3
06:25:44
25.05.2010
T
-> Eidy: . děkuju,ale ještě je na tom moc a moc práce,takže zatím to neni nic 4 až,bude dam foto 5
22:00:10
24.05.2010
Eidy
-> T: Ty kráso. No to je pecka 9 To je hodně slušnej počin.
19:03:54
24.05.2010
T
-> afro100: : děkuji 4

-> m8rinek: . no nějaká pětka by se mi hodila,ale už jsem to říkal Eidymu...bohužel mi dochází materiál 10 , ale když mi někdo dodá matroš,tak udělam co zvládnu40 ,ale lízo už nee,přeci to nebude mít každej po republice 40 3
17:52:45
24.05.2010
m8rinek
-> T: šikula, budeš je dělat seriově? :D
16:39:47
24.05.2010
afro100
-> T: mazec ... pekne, pekne ...
16:18:38
24.05.2010
T
a tady důvod, proč nezůstalo původní....hold při mojem snížení jsou ty 4 cm dobrý 40 5 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 24.05.2010 16:18:38
16:17:21
24.05.2010
T
celkový pohled...tak co? může být 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 24.05.2010 16:17:21
Extreme Tyres