T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

11:19:42
19.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Kontakt máš u mě v kartě. Kolik chtí za repas páru?
11:15:05
19.07.2010
T
-> Eidy: : a kontakt na Svozila máš? nebo najdu zde asi vid.... pohode....
no s Kóčou nevim jak se jezdí a nebyly mi platný ani klíčky v zapalování 3
jinak jsme odmluvený v HP na repas za slušnou cenu,jen nevim co mi řeknou na ty pístnice 8 3
10:18:35
19.07.2010
Eidy
-> T: Tak od koho stabík ti neřeknu. Asi od nikoho, protože jak se to tu probíralo, tak podle dostupných informací žádný výrobce svoje stabíky prej tepelně neupravuje 8 Ale většina lidí má stabík od Svozila, jako já. Až to vyzkoušíš, tak dej vědět a uvidíme.

No a páč jsi nevěděl, jak se s Kóčou jezdí, tak jsi ji tam nechal, viď? 3
upraveno 1x, naposled 19.07.2010 10:20:17
10:07:55
19.07.2010
T
-> Tuner#2: : no nějaký ten carbon se našel 40 , ale už konec, zásoby jsou už pryč a jsem rád, že mam pro sebe 10
no věcičky pěkný...jen stabík do jiný barvy a přední tlumiče na repas,takže josu tam jen zadní zatím...ale snažim se vyrovnat vám bláznům no asi 3

-> havlik: : nojo, lae to já možná ještě neměl ani papíry v tý době 40 3

-> Eidy: : no to jsem byl já...jsem se vrátil pro Kóču, než jsi se vrátil z Obi 3
no já jsem na to taky zvědavej,mam jen tlumiče,tak to vyzkoušim a pak se stabíkem,abych t mohl porovnat :-) a ten stabík dopředu bych chtěl, lae koho mi doporučíš a jaký průměr, že se tu lidi dohadujou a já vlastně nevim od koho jo a od koho ne 8
jinak ta prezentace stabíku dozadu neva? když to někdo bude chtít?
09:23:46
19.07.2010
Eidy
Tyjo, a já včera našel vypáčený vrata od garáže.
1 Kecám. No tak dej vědět až to namontíš. A jsem zvědavej na kombinaci se 16mm stabíkem vpředu. Já to jezdil s 21mm.
23:12:12
18.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Ty jo, to je jsou pěkné věcičky - to už má Eidy protislužbou karbonový eRko ne? 3

-> minno: Fotky včetně uchycení tady byly.4
18:43:43
18.07.2010
havlik
-> T: tak co si pamatuju Eidy to tady při výrobě celkem veřejně prezentoval4
15:05:56
18.07.2010
T
-> minno: : no pokud nevadí Eidymu, tak prozradím celé jeho tajemství 40

jinak,až to nasadím a projedu, tak řeknu dojmy a fota dam....
14:58:20
18.07.2010
minno
-> T: ten zadný stabík ma celkom zaujíma :) kde sa to ako montuje?
22:58:04
17.07.2010
T
tak jsem dneska byl na navsteve u Eidyho a mimo jiné jsem si přivezl =ár věcí na podvozek :-P
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 17.07.2010 22:58:04
20:48:06
14.07.2010
afro100
-> T: jasné :)
20:46:46
14.07.2010
T
-> afro100: : nojo, to víš, to moje najede za rok tak 1000 km a i to je asi dost, tekže mi to je fuk no 5 4
20:24:52
14.07.2010
afro100
-> T: tak ja ten kufor dost pouzivam, s mojim autom sa jazdi od jari do jesena prakticky skoro kazdy den, aj nakupy a pod, takze mne by to tam asi vadilo noo :)
20:23:20
14.07.2010
T
-> afro100: : no ja bych tam dal mozna disk,ale asi ani to ne :-D takže je takhle nahoře no, originál to neni, takže myslim, že by to nemělo tolik vadit a ještě jsem dal kryt pro jistotu a stejne na kufr to nejezdi 40
20:05:00
14.07.2010
afro100
-> T: no vlastne ty tam mas este lezato posilovac, ahaaa :-D ale aj tak, ja som tam mal problem napasovat len o cm sirsiu gumu ...
19:41:18
14.07.2010
T
-> Tuner#2: : koukal a koukam všude...někdo chladí origo jak fík, někdo s větrákem, každej chladí, jen já ne mi přijde...podle mě nebude problém ve vrtuli...podle mě musí být něco s chladičem, voda rezavá....i po vypláchnutí.....ten musí to mít za sebou, nebo nevim.....dneksa zase...po městě dobrý...pak to proženu a dam na chviku topení a OK, no uvidíme v neděli...čeká mě víc km, tak uvidíme, snad dojedu....
jinak po tom,co sjem vyndal termostat, tak to neni skokový ta teplota už....
17:53:16
14.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Koukal jsi na fotogalerii z Pecky? Tam byl pán s eRkem a měl elektrickej větrák, Fávo motor a prý v pohodě. Já to moc neštudoval, ale předek měl plnej, takže náporák k tomu nemá. Je to to červený eRko + dvě fotky motoru.
upraveno 1x, naposled 14.07.2010 17:53:30
17:48:49
14.07.2010
T
-> minno: : mylsis pod dekl? jestli jo, tak pod deklem je posilovac.... :-)

-> afro100: : k tem vecem jeste ten posilovac no... :-)
11:51:24
14.07.2010
afro100
-> minno: tipujem, ze vzhladom k baterke a k pouzitej pneu tam nevlezie ... u mna bol problem dostat tam 165/70, uz mam dno sikmo ... T ma 175/60 a to sa tam fakt nevlezie ... :)
11:41:22
14.07.2010
minno
-> T: pekný povlek rezervy :) ale prečo ju nedáš tam, kde má byť?
Extreme Tyres